Zaleca się instalację Pesland Patch na zupełnie czystą wersję PES6, aby uniknąć wszelkiego rodzaju crash'ów.
1. Ściągamy
PES6.exe i wklejamy do głównego katalogu gry (np. D:\KONAMI\Pro Evolution Soccer 6).
2. Ściągamy
kitserver i także wklejami go w to samo miejsce - główny katalog gry (np. D:\KONAMI\Pro Evolution Soccer 6).
3. Teraz czas na dodatki, czyli:
uni (stroje),
boots (korki),
balls (piłki) oraz
stadiums (stadiony). Ściągamy te, którymi jesteśmy zainteresowani i wklejamy je do folderu GDB, który znajduje się we wcześniej ściągniętym Kitserverze (np. D:\KONAMI\Pro Evolution Soccer 6\kitserver\GDB)
4. Na koniec pozostała nam już jedynie sama
instalacja kitservera. Wchodzimy w folder o nazwie
kitserver - znajduje się w głównym katalogu z grą - szukamy pliku "setup", odpalamy go i klikamy na
Install. Wyskoczy okienko z potwierdzeniem instalacji, wciskamy OK i zamykamy okno.
5. Cieszymy się grą na Pesland Patch.
PES6.EXEPlik o nazwie
PES6 wklejamy do głównego katalogu z grą (przykładowa ścieżka: D:\KONAMI\Pro Evolution Soccer 6)
Odpowiada on za poprawne nazwy drużyn w patchu.
KITSERVERFolder o nazwie
Kitserver wklejamy do głównego katalogu z grą (przykładowa ścieżka: D:\KONAMI\Pro Evolution Soccer 6).
Jest to narzędzie wielofunkcyjne, dzięki któremu możemy nie tylko importować stadiony, buty, piłki itd, ale także dopasować rozdzielczość gry do osobistych ustawień. Jeśli PES6 nie oferuje nam oczekiwanej przez nas rozdzielczości, należy wejść w Kitserver, otworzyć za pomocą Notatnika plik o nazwie
kload i wpisać interesujące nas wartości przy dx.fullscreen.width oraz dx.fullscreen.height. Przykład dla rozdzielczości 1680x1050:
dx.fullscreen.width = 1680
dx.fullscreen.height = 1050
Zapisujemy plik poprzez Plik > Zapisz.
Na sam koniec należy zainstalować Kitserver. Otwieramy plik
setup (klikając na niego dwukrotnie), który znajduje się w folderze Kitserver i klikamy
Install. Jeśli nie możemy tego zrobić, ponieważ napis Install jest "wyblakły", należy kliknąć najpierw na
Remove, a następnie na
Install. Potwierdzenie tego, że instalacja przebiegła pomyślnie, jest napis w podłużnym okienku
Kitserver 6 setup - Kitserver INSTALLED correctly for this folder.
BALLSFolder o nazwie
balls wklejamy do folderu GDB, który znajduje się w Kitserverze (przykładowa ścieżka: D:\KONAMI\Pro Evolution Soccer 6\kitserver\GDB).
Zawartość tego folderu pozwala nam wybierać jaką piłką będziemy rozgrywać mecz. Aby dokonać takiego wyboru, w momencie wyboru strojów przed meczem, należy wcisnąć przycisk, który odpowiada za
select.
BOOTSFolder o nazwie
boots wklejamy do folderu GDB, który znajduje się w Kitserverze (przykładowa ścieżka: D:\KONAMI\Pro Evolution Soccer 6\kitserver\GDB).
Zawartość tego folderu wprowadza do gry dużą ilość korków dla poszczególnych zawodników.
FACESFolder o nazwie
faces wklejamy do folderu GDB, który znajduje się w Kitserverze (przykładowa ścieżka: D:\KONAMI\Pro Evolution Soccer 6\kitserver\GDB).
Zawartość tego folderu wprowadza do gry dużą ilość twarzy, dzięki którym wygląd zawodników jest jeszcze bardziej zbliżony do realistycznego.
HAIRFolder o nazwie
hair wklejamy do folderu GDB, który znajduje się w Kitserverze (przykładowa ścieżka: D:\KONAMI\Pro Evolution Soccer 6\kitserver\GDB).
Zawartość tego folderu wprowadza do gry dużą ilość fryzur, dzięki którym wygląd zawodników jest jeszcze bardziej zbliżony do realistycznego.
STADIUMS (jeśli ktoś posiada słaby komputer, grając na wybranych stadionach, gra może zostać spowolniona/zmulona)Folder o nazwie
stadiums wklejamy do folderu GDB, który znajduje się w Kitserverze (przykładowa ścieżka: D:\KONAMI\Pro Evolution Soccer 6\kitserver\GDB).
Zawartość tego folderu wprowadza do gry 195 stadionów!
UNIFolder o nazwie
uni wklejamy do folderu GDB, który znajduje się w Kitserverze (przykładowa ścieżka: D:\KONAMI\Pro Evolution Soccer 6\kitserver\GDB).
Zawartość tego folderu pozwala cieszyć się nam strojami na sezon 2013/14.