Modyfikacje i Dodatki do Pro Evolution Soccer > Muzyka

[PES 2014] Jak zrobić własny soundtrack i wgrać go do gry--TUTORIAL by Radeqq81

(1/6) > >>

Radeqq81:
Potrzebne Programy:
1) PES Sound File Converter 1.8 (Najnowsza wersja dostępna REJESTRACJA lub LOGOWANIE)
2) File Loader 1.0.1.0 (Najnowsza wersja dostępna REJESTRACJA lub LOGOWANIE)
3) Plik "playlist.xml"(Do pobrania REJESTRACJA lub LOGOWANIE)
KROK 1-Przygotowanie listy własnych utworów
Przygotowujemy sobie swoje własne ulubione piosenki (w formacie .mp3, .wav, bądź .aix) i umieszczamy w Nowym Folderze. Pamiętamy jednak, że ilość piosenek, jakie mogą być dostępne w grze wynosi nie więcej niż 10 utworów.

KROK 2-Konwertowanie piosenek na format .adx
Otwieramy program PES Sound File Converter 1.8. Dodajemy do niego swoje piosenki metodą "Przeciągnij i Upuść", albo poprzez wybranie przycisku "Add". W lewym okienku na górze wybieramy format, jaki posiadają nasze piosenki, a w prawym wybieramy koniecznie format .adx. Następnie klikamy przycisk "Next" i przechodzimy do następnej zakładki. Tutaj wybieramy:
Channel: L & R Exchange (Stereo)
Sample: 2400 Hz
Opcjonalnie możemy wybrać "Use source directory" (wtedy nasze piosenki przekonwertują się do tego samego folderu, gdzie mamy własną muzykę). Na sam koniec klikamy "Convert" i po kilku chwilach mamy gotowe piosenki w formacie .adx. Na tym kończymy pracę z programem PES Sound File Converter.

KROK 3-Zmiana rozszerzenia przekonwertowanych piosenek
Jeśli już skończyliśmy konwertować nasze piosenki na format .adx, następnym krokiem będzie zmiana rozszerzenia z formatu .adx na format .hca. Zrobimy to w bardzo prosty sposób-mianowicie zamiast końcówki .adx wpisujemy przy każdym utworze końcówkę .hca.
Wskazówka:
Jeśli nie wyświetla nam się rozszerzenie pliku przy utworach, nalezy wejść w Mój Komputer, kliknąć zakładkę Organizuj-->Opcje folderów i wyszukiwania-->Widok, i odznaczyć opcję "Ukryj rozszerzenia znanych typów plików".

KROK 4-Utworzenie Playlisty
Teraz czas na utworzenie Playlisty, czyli prościej mówiąc nadanie utworom prawdziwych tytułów, które będą się wyświetlać w grze.
Po ściągnięciu i rozpakowaniu archiwym "Playlist.rar" otwieramy plik "playlist.xml" i edytujemy go w Notatniku. Podam najpierw listę numerków i utworów tych oryginalnych od KONAMI, a następnie jak to wygląda w pliku "playlist.xml", gdzie należy wpisywać nazwy swoich własnych utworów:

Jupiter, Combined Version - 57
Nessun Dorma - 58
Guajira Guantanamera - 60
Para todos fútbol - 61
Aida Grand March - 62
Requiem Dies Irae - 63
Lords Of The Arena - 64
The Everlasting View - 65
nick - 66
high rollin - 67

--- Cytuj ---<TitleAndArtistName Num="11">
      <Label CueName="BGM0_LIC_MENU_03" Title="&quot;Carnaval De Paris&quot;" Artist="Dario G"/>
      <Label CueName="BGM0_LIC_MENU_04" Title="&quot;Guajira Guantanamera&quot;" Artist="ELBICHO,OJOS DE BRUJO, J. Carmona, Amparanoia and Huecco."/>
      <Label CueName="BGM0_LIC_MENU_05" Title="&quot;Para todos fútbol&quot;" Artist="Sergio Vainikoff"/>
      <Label CueName="BGM0_ORG_MENU_01" Title="&quot;nick&quot;" Artist="Konami tracks"/>
      <Label CueName="BGM0_ORG_MENU_02" Title="&quot;high rollin'&quot;" Artist="Konami tracks"/>
      <Label CueName="BGM0_LIC_MENU_08" Title="&quot;Lords Of The Arena&quot;" Artist="-"/>
      <Label CueName="BGM0_LIC_MENU_09" Title="&quot;The Everlasting View&quot;" Artist="-"/>
      <Label CueName="BGM0_LIC_MENU_02" Title="&quot;Nessun Dorma&quot;" Artist="-"/>
      <Label CueName="BGM0_LIC_MENU_06" Title="&quot;Aida Grand March&quot;" Artist="-"/>
      <Label CueName="BGM0_LIC_MENU_07" Title="&quot;Requiem Dies Irae (Chorus)&quot;" Artist="-"/>
      <Label CueName="BGM0_LIC_MENU_01" Title="&quot;Jupiter, Combined Version&quot;" Artist="-"/>
--- Koniec cytatu ---
A teraz przykład edytowanego pliku "playlist.xml":

--- Cytuj ---<TitleAndArtistName Num="11">
<Label CueName="BGM0_LIC_MENU_03" Title="&quot;Carnaval De Paris&quot;" Artist="Dario G"/>
<Label CueName="BGM0_LIC_MENU_04" Title="&quot;Bring on the thunder&quot;" Artist="New mw2 song"/>
<Label CueName="BGM0_LIC_MENU_05" Title="&quot;Castle of Glass&quot;" Artist="Linkin Park"/>
<Label CueName="BGM0_ORG_MENU_01" Title="&quot;Numb Encore&quot;" Artist="Linkin Park & Jay Z"/>
<Label CueName="BGM0_ORG_MENU_02" Title="&quot;In The End&quot;" Artist="Linkin Park"/>
<Label CueName="BGM0_LIC_MENU_08" Title="&quot;The Catalyst&quot;" Artist="Linkin Park"/>
<Label CueName="BGM0_LIC_MENU_09" Title="&quot;Breaking The Habit&quot;" Artist="Linkin Park"/>
<Label CueName="BGM0_LIC_MENU_02" Title="&quot;All i know&quot;" Artist="Matrix futurebound"/>
<Label CueName="BGM0_LIC_MENU_06" Title="&quot;New Divide&quot;" Artist="Linkin Park"/>
<Label CueName="BGM0_LIC_MENU_07" Title="&quot;Numb&quot;" Artist="Linkin Park"/>
<Label CueName="BGM0_LIC_MENU_01" Title="&quot;New song 2012&quot;" Artist="Linkin Park"/>
--- Koniec cytatu ---
Oczywiście ten krok nie jest obowiązkowy :)
KROK 5-Nadanie nazwy folderowi z utworami i wgranie do gry
To już końcówka :) Pobieramy File Loader w najnowszej wersji i wgrywamy go do gry (oczywiście jeśli mamy go w głównym katalogu gry to pomijamy ten krok). Następnie wszystkie utwory, które wcześniej przerobiliśmy, wklejamy do folderu:
Kod: REJESTRACJA lub LOGOWANIEFileLoader/pes14_snd/common/bgm/BGM.awb
--- Koniec kodu ---
Jeśli w File Loaderze nie mamy tych folderów, należy je kolejno utworzyć i wkleić wszystkie piosenki do folderu "BGM.awb". Teraz tworzymy folder, np.: na Pulpicie i nazywamy go "playlist". Pliczek "playlist.xml" umieszczamy w tymże folderze i cały folder kopiujemy do:
Kod: REJESTRACJA lub LOGOWANIEFileLoader/pes14_snd/common/bgm
--- Koniec kodu ---
KROK 6-WAŻNE!--Edycja 'pes2014.ini"
Ostatnim krokiem jest mała edycja pliku "pes2014.ini". Plik ten powinien się znajdować już w głównym katalogu gry (Jeśli go tam nie macie, to znaczy, że coś źle zrobiliście :) Otwieramy tenże plik w Notatniku i robimy tam mały dopisek:
Kod: REJESTRACJA lub LOGOWANIEdll = SongLoader.dll
--- Koniec kodu ---
Jeśli "dll = SongLoader.dll" już się tam znajduje, to nic nie ruszamy i zamykamy Notatnik.
Całość powinna wyglądać tak:
Kod: REJESTRACJA lub LOGOWANIE[plugin]
dll = Lodmixer.dll
dll = Speeder.dll
dll = KitLoader.dll
dll = SongLoader.dll
--- Koniec kodu ---
Zapisujemy, odpalamy grę i cieszymy się nową muzyką w grze :)
I to by było na tyle. Powodzenia! :)
PS. Wielkie podziękowania dla Secun1972
REJESTRACJA lub LOGOWANIE

Radeqq81:
Poradnik wydany! :)

kampaku:
Dzięki za tego "tutka".

MichW:
Brawo Radku. Czekam na ogarnięcie scoreboardów przez ciebie ;)

Kubul:
Zapomniałeś o jednej rzeczy, chyba, że ja się nie doczytałem. Mianowicie o zmianie nazw poszczególnych utworów z oryginalnych tytułów na 58.hca 59.hca itd. Bez tego nie zadziała. :)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej