0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
też bym zagrał a nie lista rezerwowa jak jestem aktywny, to trochę dziwne.
Proszę zrobić ankietę czy grać na formę losowej czy na zielonej, ja jestem za zieloną gdyż jak rozłączy mecz powstaje wielkie zamieszanie, że ktoś zrobił to celowo by mieć lepszą formę zawodników, nie wszystkie klub mają tak bogatą ławkę rezerwowych by swobodnie zastępować graczy, według mnie forma losowa daje więcej problemu niż pożytku. Dziękuje
hokus pokus czary mary-już tłumaczyłem tę kwestie gg,a jeżeli Ty już nie kumasz to trudno-zapraszam do książek...i jeszcze 1 sprawdź u kolegi w tym samym czasie zrobione screeny (win 7 i xp) czyżby 2 kompy? tego nie widzisz? brak kompetencji? czy nie chcesz widzieć? przejrzyj wkońcu bo to Ty jesteś Opiekunem.
dziękuje że czuwasz mi też się może przytrafić błąd w liczeniu
Ja pier..... teraz nie dziwie sie tym ludziom co pisza na Ciebie Artur ty to strasznie konfliktowy jestes musisz zawsze cos krytykowac i nic Ci sie podoba ( no chyba ze sam wymyslisz) Obojetnie Ci czy zielona czy losowa to siedz cicho a nie swoje glupie komentarze piszesz zachowujesz sie jak te dzieci z onetu co sie kloca co lepsze real czy barca, Sabbi nie krytykuje tylko dal kazdemu mozliwosc wypowiedzenia sie na tak czy nie a ty jak zwykle widac jakis glupi tekst musisz rzucic. Dorosnij czlowieku troche bo jak narazie wyglada ze jestes zakompleksionym dzieciakiem.