Dział Ogólny > PES 2015
WSPÓLNIE ZBUDUJMY PES 2015!!!
hose444:
Dobry pomysł z przeskakiwaniem powtórek ;) Wtedy to dopiero by się ludzie wnerwiali.
Paredes:
Tu nie chodzi o samo przeskawianie powtórek, a o "męczenie przycisku". Czyli nie wciskasz raz tylko 20 razy.
hose444:
REJESTRACJA lub LOGOWANIETu nie chodzi o samo przeskawianie powtórek, a o "męczenie przycisku". Czyli nie wciskasz raz tylko 20 razy.
--- Koniec cytatu ---
A, skoro tak, to dobry pomysł jest. Popieram
Robnh:
Poza oczywistą poprawą gry bramkarzy, którzy bronią prawie wszystko z daleka a puszczają każdą szmatę z bliska oraz pracy sędziów (każdy wślizg to loteria) obowiązkowo dodał bym :
1. W meczach online pokazywanie na bieżąco parametrów połączenia z przeciwnikiem (ping) oraz przy tworzeniu meczu możliwość filtrowania przeciwników po jakości połączenia.
2.Wyświetlanie ustawień przeciwnika dotyczących wspierania podań, strzałów itp. (po prostu chciałbym wiedzieć czy przeciwnik który ma 90% celnych podań jest taki dobry czy komputer mu pomaga)
3.Eliminację gry na jednego czy dwóch szybkich zawodników poprzez prowadzenie parametru "zadyszki" czyli po wykonaniu odpowiednio długiego sprintu danym zawodnikiem, jego szybkość spadała by np. o połowę. (skończyły by się może sprinty przez pół boiska i longbale). Po jakimś czasie zawodnik ten powracał by do swoich parametrów- jak odsapnie :)
4.Wsparcie dla patchmaker'ów poprzez utworzenie folderu z którego gra by się automatycznie łatała (taki wbudowany fileloader) . Coś takiego jak folder res_mods w grze World of Tanks.
tommy9999pl:
REJESTRACJA lub LOGOWANIE1. Nowy system statystyk nie od 40 do 100 a od 1 do 1000. Dodatkowo przypisanie na nowo umiejętności każdemu zawodnikowi.
2. Częsta aktualizacja bazy danych (na przykład co 2 tygodnie). A w niej zmiana formy, umiejętności. Kontuzjowanymi graczami w prawdziwej piłce nie będzie można grać w meczach towarzyskich, Dodatkowo zawodnicy kontuzjowani będą mieli znacznie pogorszone statystyki.
3. Ustawić dowolny wybór stron, ale tylko w momencie gdy w turnieju gramy wcześniej wybraną drużyną. Czyli jak stworzymy sobie puchar na 8 drużyn (Drużyny A, B, C, D, E, F, G, H) z czego drużynami gracza będą zespoły A, B, C. D to dopiero przy meczach pomiędzy tymi drużynami będzie możliwy dowolny wybór stron.
4. Możliwość przerwania meczu z powodu warunków pogodowych i rozegrania go w innym terminie od samego początku lub określonej minuty.
5. Każdy kontroler powinien być kontolerem podstawowym. Przed rozpoczęciem gry gracz by wybierał jakim padem czy klawiaturą będzie się posługiwał przy poruszaniu się w menu. Nie trzeba by było co chwile zmieniać ustawień w settings.exe.
6. Natarczywe naciskanie przycisku w celu przerwania powtórki faulu czy bramki skutkowało by pojawieniem się animacji kłótni z sędzią i otrzymaniem żółtej kartki.
7. Dodać możliwość otrzymania żółtej kartki za "grę na czas", czyli opóźnianie rozegrania stałych fragmentów gry.
--- Koniec cytatu ---
Fajne koncepcje. Myśle że każdą oprócz 4 byliby w stanie zrobić. Nie wiem tylko czy statystyki do 1000 nie były by przegięciem, bo czy wtedy Piłkarz X może mieć Szybkość na 950 ?
Co do punktu 6 napisałem chyba najbardziej rozległy tekst o tym dlatego tak jest że takie "męczenie przycisku" w grze jest toporne. Napisałem o tym że silnik jest na tyle źle zbudowany źe akcje kończą się pojawieniem czarnego ekranu z napisem "Loading", który nie dośc że jest ochydny w przypadku meczu, to na konsoli bez zainstalowanej gry na dysku chodzi to strasznie wolno. Podrzuciłem też screen i sugestie o tym że taki silnik można przebudować na zasadzie doczytania w tle danej sytuacji i zastąpieniem innym ujęciem kamery jak np. wyglądało to u EA (sytuacja gdzie przy zmianie zawodników pojawia się ujęcie na piłkarza, który przebiegł jakąś odległość).
Co do mojego wypracowania zaproponowałem jeszcze panów komentujących, mianowicie panów ROB HAWTHORNE i DON GOODMAN , którzy mają świetny głos, do tego nie pracują u konkurencji a na dodatek potrafią zrobić spektakl w trakcie meczu :
REJESTRACJA lub LOGOWANIE .
Myśle ze gdzieś w piatek usiądę do tłumaczenia każdej wybranej sugestii. Jak ktoś chce w razie czego może też w swoim komentarzu wypisać angielską wersję. Będzie na pewno szybciej i poręczniej.
ACHA JESZCZE JEDNO. NIE WIEM JAK MAM TRAKTOWAĆ NP. SUGESTIE W STYLU "UROZMAICENIE DLA PATCHMAKERÓW". DORADŹCIE MI. ZAMIESZCZAĆ JE?
Równie dobrze jako tłumacz mógłbym zgłosić KONAMI, żeby zrobiło porządek w pliku dt21 bo dla chcącego nawet się tam Borek znajdzie...
EDIT: Napisałem orientacyjnie w piątek mail do KONAMI i właśnie otrzymałem odp.
Drogi...
To wspaniale słyszałec jak wielkich fanów ma seria PES.
Jesteśmy bardzo zadowoleni, że chcesz dołożyć swoją cegiełkę w przyszłości budowania gry.
Wszelkie uwagi i sugestie są dla nas bardzo ważne i dlatego zachęcamy do przesłania nam twojej
opini. Takie materiały zawsze przesyłamy w odbpowiednim kierunku, jednak nie jesteśmy dokładnie
w stanie powiedzieć, co się z nimi stanie, gdy trafią w ręce twórców.
Najlepiej by było podesłać plik w formacie .zip, dzięki czemu nie będziemy mieć problemów
związanych z bezpieczeństwem. Liczymy na was i wasze opinie.
To pomoże nam stworzyć dokłanie taką grę, jakiej oczekujecie!
Wielkie dzięki - Alex
TAK WIĘC DO DZIEŁA!!! :)))
Nawigacja
[#] Następna strona