Modyfikacje i Dodatki do Pro Evolution Soccer > Patche i OF - Konsole

[X360] Polska Ekstraklasa i 1 Liga 15/16 v5 + DLC 3 GOTOWA by bbolek83&Shakugan

<< < (6/203) > >>

luki-6:
jestem laikiem jeżeli chodzi o konsole, nie dawno jestem w posiadaniu. Mam pytania co do patcha. Czy na nieprzerobionym xboxie i oryginalnej grze zakupionej w sklepie czy patch będzie działał ? Jaka wielkość około będzie tego patcha ? Mam konsole 4 gb, gdzie wolnego miejsca mam 2,8 gb. Czy to wystarczy do wgrania patcha ? czy muszę dokupić dysk ?  Proszę o odp. i poradę.

schaolin360:
REJESTRACJA lub LOGOWANIEjestem laikiem jeżeli chodzi o konsole, nie dawno jestem w posiadaniu. Mam pytania co do patcha. Czy na nieprzerobionym xboxie i oryginalnej grze zakupionej w sklepie czy patch będzie działał ? Jaka wielkość około będzie tego patcha ? Mam konsole 4 gb, gdzie wolnego miejsca mam 2,8 gb. Czy to wystarczy do wgrania patcha ? czy muszę dokupić dysk ?  Proszę o odp. i poradę.

--- Koniec cytatu ---

Prawie wszystkie patche działają zarówno na oryginalnych konsolach jak i przerobionych, do niektórych (bardzo rzadko) potrzebne jest RGH np. żeby wgrać sceny wyjściowe zawodników, co do miejsca to 2,8 GB to trochę mało, chociaż ciężko powiedzieć bo patche są bardzo zróżnicowane jeśli chodzi o wielkość, czasami wystarczy 300-500 mb, a czasami 3-4gb, ja bym zainwestował mimo wszystko w dysk, bo na pewno nieraz się przyda, chociażby w GTA5 bez dysku nie pograsz (ewentualnie w jakiegoś pendriva, bo też od pewnego czasu działa jak dysk i można na nim instalować gry)

luki-6:
super, dzięki za poradę  :) w razie czego do pesa użyję pendrive 16 gb (taki posiadam), narazie to by mi wystarczyło. Jak będzie potrzeba na inne gry to dokupię dysk. Jeszcze raz dzięki :)

bbolek83:
REJESTRACJA lub LOGOWANIEsuper, dzięki za poradę  :) w razie czego do pesa użyję pendrive 16 gb (taki posiadam), narazie to by mi wystarczyło. Jak będzie potrzeba na inne gry to dokupię dysk. Jeszcze raz dzięki :)