Modyfikacje i Dodatki do Pro Evolution Soccer > Patche i OF - Konsole

[X360] Polska Ekstraklasa i 1 Liga 15/16 v5 + DLC 3 GOTOWA by bbolek83&Shakugan

<< < (174/203) > >>

bbolek83:
REJESTRACJA lub LOGOWANIESuper robota. Patch działa na RGH, mam tylko pytanie odnosnie trawy. Czy poprawialiscie wyglad murawy na stadionach wzgledem tego co było w oryginale ? Jakos dalej ta trawa wyglada tak blado, bez koloru. Da sie cos z tym zrobic ?

--- Koniec cytatu ---
Tak są poprawione dzięki za opinie.
Jak możesz zrób listę które to murawy są i daj na forum zrobię to jakbym opuścił jakąś nazwa stadionu wystarczy

ajtuj93:
Cześć Bolek . Znalazł byś chwilę czasu na przedstawienie mi krok po kroku jak wgrać tego patcha na czystego Pesa ? Konsola LT.3.0 . Nigdy wcześniej nie robiłem tego na konsoli ,tylko na PC wiec jestem kompletnie zielony . Pozdrawiam

GIETKA PALKA:
Mam problem poniewaz po wgraniu nowego data w trybie kariery zacinaja mi sie mecze wyskakuje znaczek ekstraklasy  zacina i trzeba restartowac konsole z poprzednim data tak nie mialem ktos cos poradzi ?

bbolek83:
REJESTRACJA lub LOGOWANIEMam problem poniewaz po wgraniu nowego data w trybie kariery zacinaja mi sie mecze wyskakuje znaczek ekstraklasy  zacina i trzeba restartowac konsole z poprzednim data tak nie mialem ktos cos poradzi ?

--- Koniec cytatu ---
Usuń edit napisz jaka kariera i jakimi druzynami Ci wywala
REJESTRACJA lub LOGOWANIECześć Bolek . Znalazł byś chwilę czasu na przedstawienie mi krok po kroku jak wgrać tego patcha na czystego Pesa ? Konsola LT.3.0 . Nigdy wcześniej nie robiłem tego na konsoli ,tylko na PC wiec jestem kompletnie zielony . Pozdrawiam

--- Koniec cytatu ---
Cze. Te pliki pobierz co sa nizej i wgraj przez horizona na pendraiva + pliki title updata tez sa na 1 stronie do pobrania po przegraniu plików przez horizon wgraj je na dysk konsoli masz video na 1 stronie  rób jak na nim krok po kroku tylko oczywiscie pliki beda mialy inne nazwy :P

dt80_100E_x36.cpk
dt80_200E_x36.cpk