Dobra! Ja jestem nowy w PES MyClub (od edycji 2010 były tylko piraty) i chciałem parę problemów swoich rozwiązać. z grindowaniem, losowaniem piłek (nie cierpię tego w grach, tych wszystkich skrzynek, paczek z losową zawartością zawsze mi gówno wypada Hearthstone, od niedawna w HotS i tutaj w PESie - tylko Boateng, ale do niego wrócę) i ogólnie jestem jakoś taki zagubiony, albo przez brak spolszczenia czy też braku oficjalnego jakiegoś poradnika krok po kroku powinien tu powstać i być aktualizowany z każda nową edycją i zamieszczany na stronie (słabo z moim angielskim). ale do rzeczy:
1. Chcę kupić trenera Mourinho lub Zidane za złoto wyfarmione z osiągnięć, to przedłużenie kontraktu w punktach GP ile będzie kosztowało?
2. Zauważylem, że ci z czarnych piłek (Boateng (czarna piłka, Fletcher, Lucas Leiva (złote piłki) NIC MI NIE WYPADA, ALE TO NIC) są młodsi i słabsi ale mają więcej poziomów do wylewelowania (zaczynają od lvl1). I na tym lvl1 nie kosztuje dużo przedłużenie umowy. Dlatego zanim tacy następni mi się wszyscy nie trafią (ci co są, są już po moim treningu na ślepo i trochę ich popsułem), łącznie z ławką rezerwowych to nie chcę nimi grać mają po prostu być aż nie będą mieli kontraktów na 1000-2000 meczy, by później cały trening w nich włożyć i patrzeć jak rosną. Czy to jest skuteczny pomysł (czy też NIE jest, ponieważ jest czasochłonny)?