Autor Wątek: Stroje nielicencjonowanych dużyn  (Przeczytany 2138 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline lukasz111

  • Kapitan reprezentacji
  • ****
  • Autor wątku
  • Join Date: Paź 2008
  • location:
  • Wiadomości: 449
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 28.10.2008r.
  • scoreboards maker ;)
Stroje nielicencjonowanych dużyn
« dnia: Listopad 01, 2008, 21:44:37 »
w necie znalazłem coś takiego

REJESTRACJA lub LOGOWANIE

mógłby ktoś to przetłumaczyć napolski bo siedze już 2 godziny i nic nie rozumiem

Offline Pablo1919

  • Piłkarz ekstraklasy
  • ***
  • Join Date: Cze 2008
  • location: Leszno
  • Wiadomości: 377
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 05.06.2008r.
    • GTA IV
Odp: Stroje nielicencjonowanych dużyn
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 01, 2008, 21:48:46 »
Jak rełączność (łączyć) i import (importować) komplety dla *unlicensed* zaspoły w *PES* 2009 - *tutorial* przez *PES* następny (następnie) generał (generalny) Redagujący (redagowanie)1. Krok: Jak rełączą komplety i zmienny model /*collar* stylCo wy potrzebujecie:Komplety Rełączność (łączyć) Narzędzie (obrabiać) *1.0a* przez *Stelios*Komplety, Asortymenty czcionek i Mapa Liczb (ilość) przez *Asiat*1. Wyładowanie komplet wy potrzebujecie (chcieć) żeby importować (w tym Arsenale przykładu 08/09 Dom przez *ajay*_*yeung*)2. Otwierają wasz *PES* 2009 *Optionfile* (umieścił (umieszczony) w "moje dokumenty /*KONAMI*/*PES2009*/ratują ) z Rełącznością Kompletu Narzędzia *1.0a*3. Wy będziecie widzieć listę całych zaspołów *PES*, szukają zaspołu, dla którego wy potrzebujecie (chcieć) żeby zmieniać komplety (w tym ARSENALE przykładu ) i dwukrotnie naciskają zaspół wyznaczają (nazywać)4. Zmiana szczelina kompletu przez dobieranie nowy jed (używają mapę przez *Asiat* znajdować (odkrycie) wolny (bezpłatny; zwalniać) szczeliny ); W tym przykładzie 8217 dla Arsenału Domowy (dom); Wy będziecie widzieć asortymenty czcionek i pozycje (stanowisko) liczb (ilość) także5. Teraz umieszczany inne parametry instalacyjne lubić (jak; podobny do; podobnie do tego; upodobanie do) modelują (kształtować) i *collar* i tak dalej.; Wy będziecie znajdować model /*collar* parametry instalacyjne w komunikacie (stanowisko) kompletu na tym (to) *blog*, jeżeli nie szukają kompletu innego zaspołu który używa ten sam szablon (w tym przykładzie: CELTYCKI Domowy (dom); Model: 116, *collar*: żadnego )6. Zamykają zaspół okna7. Trzaskać (trzask) Rejestrować (fajł) >ratują i bliski (obok) Rełączność Kompletu NarzędziaKroczą 2: Jak tworzyć fajły kosza dla Asortymentów czcionek, Liczby (ilość) i KompletyCo wy potrzebujecie:*GGS* 7.40Asortymenty czcionek i liczby (ilość) (biorą (przedsiębrać) stąd )Przykład koszyWyładowywać (wyładowanie): *http*://*rapidshare.com*/rejestruje (fajł) /156116206 /*example-bins.rar*1. Otwarty przykład koszy z *GGS* 7.40 i ciągną nowe komplety /asortymenty czcionek /liczby (ilość) nad jed już tam2. Przemianowują kosze (w tym przykładzie: komplety: *8217.bin*; Asortyment czcionek: *3041.bin*; *nums*: *4065.bin*)3. Kopia stworzone kosze do waszego "*kitserver*/*img*/*cv06.img*" teczka albo importują & (oni) do *cv06.img* z *GGS* 7.40 albo *AFS* *Explorer* 3.74. Wykończenie!

tak mi wyszło z translatora  ;D

Offline lukasz111

  • Kapitan reprezentacji
  • ****
  • Autor wątku
  • Join Date: Paź 2008
  • location:
  • Wiadomości: 449
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 28.10.2008r.
  • scoreboards maker ;)
Odp: Stroje nielicencjonowanych dużyn
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 01, 2008, 21:50:48 »
a nie można po ludzku!!!

Offline GułA

  • Prezes klubu
  • *****
  • Join Date: Sie 2008
  • location: Bełchatów
  • Wiadomości: 1304
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 04.08.2008r.
  • W górę rogi, chcę zobaczyć cycki :D
Odp: Stroje nielicencjonowanych dużyn
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 01, 2008, 22:23:46 »

PRIDE OF LONDON !

TWOJA LIGA Pro Evolution Soccer

Odp: Stroje nielicencjonowanych dużyn
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 01, 2008, 22:23:46 »