Autor Wątek: Szukam rady i przewodnictwa. Pomóżcie  (Przeczytany 1550 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline m_brionic

  • Amator
  • *
  • Autor wątku
  • Join Date: Lis 2008
  • location:
  • Wiadomości: 0
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 21.11.2008r.
Szukam rady i przewodnictwa. Pomóżcie
« dnia: Listopad 27, 2008, 18:22:33 »
Witam serdecznie.

Mam ogromną i serdeczną prośbę dla wszystkich graczy i użytkowników tego forum. Już wyjaśniam o co kaman. Studiuję socjologię (obecnie IV rok) i tematem mojej pracy magisterskiej będą więźi społeczne w przestrzeni gier komputerowych, chodzi głównie o badanie tego aspektu w produktach z dostępnym trybem multiplayer. Jak wiadomo Wam i mi PES do takowych należy i tutaj właśnie pojawia się prośba do Was drodzy gracze. Korzystając z waszej życzliwości, proszę was abyście w miare możliwości jak najlepiej opisali możliwości jakie stwarza PES w przypadku gry wieloosobowej. Zwracam tutaj uwagę, iż nie chodzi mi o rozgrywkę w sieci lokalnej (LAN). Cohodzi mi TYLKO i wyłącznie o rozgrywkę w internecie. Całość dotyczy części najnowszej czyli PES'a 2009 

Uścislając, żeby było wiadomo o co mi chodzi.
- jakie opcje, możliwości, tryby są dostępne w grach z seri PES ?
- czy jest dostępny np. automatch ? (jak nie wiecie co to to znaczy że nie ma :P )
- czy można zakładać oficjalne klany i toczxyć oficjalne klanówki? (jak na battle necie :)
- czy są jakies pokoje, kanały, czaty tematyczne, narodowe etc?.
- czy są oficjalne turnieje, organizowane przez wydawce czyli chyba KONAMI tak? :) 
Na pewno ktoś z was wie jak sprawy się mają, jak juz wie to, to może też wie jak sprawy się mają w przypadku serii FIFA (też chodzi o FIFĘ 2009), jak w tych sprawach wygląda sytuacja u konkurencji, za to teżą będę wdzięczny.

Druga sprawa, to kwestia bardziej techniczna, że tak powiem.