Gdzieś tak w lipcu, sierpniu w poprzednim roku grałem tam bez żadnych problemów. Niedawno postanowiłem wrócić do tej gry, zrobiłem wszystko według aktualnej instrukcji. Niestety już nie mogę grać z powodu błędu podanego w temacie, który wyskakuje podczas testowania środowiska sieciowego. Providera od tamtego czasu nie zmieniłem i twierdzi on, że nie blokuje mi żadnych portów. Pytałem się też o publiczne ip, ale nie chcą mi przydzielić. Wypiszę w punktach to co już próbowałem.
- zapora wyłączona, antywirus także
- na drugim komputerze jest ten sam błąd z drobną różnicą: zamiast 5730 jest 5731
- przekierowanie portów w routerze nie pomaga, a także włączenie UPnP i DMZ
- tunelowanie portów także na nic
- przypisanie innego portu w ustawieniach gry skutkuje tym, że jak przypiszę np. port 1025 to wyskakuje błąd z portem 1025 i tak samo z każdym innym portem
- router i antena te same co kiedyś
- PES6 działa a najdziwniejsze jest to, że korzysta z tych samych portów
- inne niepotrzebne karty sieciowe wyłączone na obydwóch komputerach
- format systemu nic nie dał
Mam nadzieję, że na podstawie tych informacji ktoś spróbuje mi pomóc. Na weplaywe nie potrafią mi pomóc.