Autor Wątek: pesfan.com - 2 część pytań i odpowiedzi  (Przeczytany 14090 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline falcon87pl

  • Piłkarz B klasy
  • **
  • Join Date: Paź 2008
  • location:
  • Wiadomości: 194
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 02.10.2008r.
Odp: pesfan.com - 2 część pytań i odpowiedzi
« Odpowiedź #60 dnia: Sierpień 27, 2009, 11:00:33 »
Moja przygoda z Pro zaczęła się jeszcze w ubiegłym wieku. Błyskawicznie wręcz zakochałem się w tej gierce. Byłem wtedy dzieciakiem, posiadaczem PC. ISS Pro zupełnie odmieniło moje życie, pamiętam jak dziś kiedy to wydałem ostatnie pieniądze na kupno PlayStation tylko po to by móc mieć możliwość grania w tą piękną grę piłkarską. Niestety z biegiem lat coś prysło. Uważam jednak,że kolejne wersje tej gry skończywszy na Pro 6 była dobre bądź bardzo dobre. Ale co stało się później? Pes 2008 jeszcze scierpiałem ale już w tej odsłonie było widać znaczącą różnice w stosunku do poprzedniczek. Natomiast Pes 2009 moim zdaniem to katastrofa. Rozumiem ,że trzeba iść z biegiem lat urozmaicać grę, ulepszać grafikę, wprowadzać nowe innowacje. Ale czy w ten sposób? Gra zatraciła całą swoją magię i z gry niesamowicie grywalnej stała się przeciętniakiem.

To sa "życiorysy" wielu z nas. A czemu nadal siedzimy na forum i krytykujemy i wypisujemy ironiczne wypowiedzi ? jak to powiedzial kiedys popularny cygan z filmikow na necie... " BO MNIE KUR*A BOLI !! OSZUKALI MNIE !!" Mamy straszny sentyment do pro evo ale jest pewna granica :/
"FIFA still does a good job, but it just doesn't seem to tweak our footballing nipples the same way."

Offline bartiveb

  • V - ligowiec
  • **
  • Join Date: Cze 2009
  • location:
  • Wiadomości: 252
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 17.06.2009r.
Odp: pesfan.com - 2 część pytań i odpowiedzi
« Odpowiedź #61 dnia: Sierpień 27, 2009, 11:09:10 »
Widzisz ja staram się rozmawiać kultularnie ale teraz przegiąłeś pałeczke i nie pisz mi tekstów , że mam iść do polonistki bo ja Ci nie wytykam "pojedyńczych" błędów, których popełniasz mase . Myślisz , że co jak popełniłem jeden błąd w polszczyźnie to co jakiś gorszy jestem . Takim ludziom jak ty powinni internet odcinać ;) Ciao  ;)
« Ostatnia zmiana: Sierpień 27, 2009, 11:11:56 wysłana przez FlAtRoN »


Offline Azian

  • Starszy trampkarz
  • *
  • Join Date: Cze 2009
  • location:
  • Wiadomości: 73
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 22.06.2009r.
Odp: pesfan.com - 2 część pytań i odpowiedzi
« Odpowiedź #62 dnia: Sierpień 27, 2009, 11:17:23 »
No to jest racja falcon87p.. Bardzo mi się podoba Twoja wypowiedź ;P
A ty Flatron, proszę Cię.. Wytknij mi błędy.. Pokaż mi co ja źle napisałem.

Offline Komediowy

  • Amator
  • *
  • Join Date: Sie 2009
  • location:
  • Wiadomości: 12
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 25.08.2009r.
Odp: pesfan.com - 2 część pytań i odpowiedzi
« Odpowiedź #63 dnia: Sierpień 27, 2009, 16:55:32 »
<a href="http://forum.pesleague.pl/index.php?PHPSESSID=8da17f4c475e765ef9d595e254cd538c&amp;action=register">REJESTRACJA</a>&nbsp;lub&nbsp;<a href="http://forum.pesleague.pl/index.php?PHPSESSID=8da17f4c475e765ef9d595e254cd538c&amp;action=login">LOGOWANIE</a>


coś nowego przydały by się napisy  ja rozumiem z tego 45 %


porównanie

<a href="http://forum.pesleague.pl/index.php?PHPSESSID=8da17f4c475e765ef9d595e254cd538c&amp;action=register">REJESTRACJA</a>&nbsp;lub&nbsp;<a href="http://forum.pesleague.pl/index.php?PHPSESSID=8da17f4c475e765ef9d595e254cd538c&amp;action=login">LOGOWANIE</a>
« Ostatnia zmiana: Sierpień 27, 2009, 16:57:54 wysłana przez Komediowy »

Offline bodzioMILAN

  • III - ligowiec
  • ***
  • Join Date: Cze 2009
  • location: Bytów
  • Wiadomości: 293
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 06.06.2009r.
Odp: pesfan.com - 2 część pytań i odpowiedzi
« Odpowiedź #64 dnia: Sierpień 27, 2009, 18:49:15 »
<a href="http://forum.pesleague.pl/index.php?PHPSESSID=8da17f4c475e765ef9d595e254cd538c&amp;action=register">REJESTRACJA</a>&nbsp;lub&nbsp;<a href="http://forum.pesleague.pl/index.php?PHPSESSID=8da17f4c475e765ef9d595e254cd538c&amp;action=login">LOGOWANIE</a>


coś nowego przydały by się napisy  ja rozumiem z tego 45 %


porównanie

<a href="http://forum.pesleague.pl/index.php?PHPSESSID=8da17f4c475e765ef9d595e254cd538c&amp;action=register">REJESTRACJA</a>&nbsp;lub&nbsp;<a href="http://forum.pesleague.pl/index.php?PHPSESSID=8da17f4c475e765ef9d595e254cd538c&amp;action=login">LOGOWANIE</a>

powiem tak ten 1 filmik co dałeś jest bardzo bardzo stary sprzed targów Gamescom i ten filmik jest na gry-online.pl z polskimi napisami :]

Offline Komediowy

  • Amator
  • *
  • Join Date: Sie 2009
  • location:
  • Wiadomości: 12
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 25.08.2009r.
Odp: pesfan.com - 2 część pytań i odpowiedzi
« Odpowiedź #65 dnia: Sierpień 27, 2009, 20:08:03 »
jak tak to bardzo przepraszam

Offline Kebon

  • Amator
  • *
  • Join Date: Lip 2009
  • location:
  • Wiadomości: 6
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 24.07.2009r.
Odp: pesfan.com - 2 część pytań i odpowiedzi
« Odpowiedź #66 dnia: Sierpień 27, 2009, 23:34:13 »
Jest!!! Nie będzie licencjowanego lecha w PESIE!!!!
Może i wogóle nie będzie.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 27, 2009, 23:36:47 wysłana przez Kebon »

Offline darko11221

  • Prezes klubu
  • *****
  • Join Date: Gru 2008
  • location: Polska
  • Wiadomości: 1210
  • Dostał Piw: 2
  • Na forum od: 31.12.2008r.
  • ..::Ac-Milan Forever::..
Odp: pesfan.com - 2 część pytań i odpowiedzi
« Odpowiedź #67 dnia: Sierpień 28, 2009, 19:15:48 »
Tutaj macie wywiad z Sebassem może ktoś się pokusi i przetłumaczy


“2009 was not a good year for PES Productions. On the slow search for the perfect balance for one, but surely lost the game superannuated Tokyo's progress from his eyes and had to be unanimous, according to press enter over the second thoughts out of the house once eternal EA beaten. The Canadians had simply done more for the game and was able to flay's technically especially tidy impression. For 2010 we want to restore the "normal" again, and set with PES once again the benchmark in terms of football.

We have for you, with Shingo Takatsuka, the mastermind behind Pro Evolution Soccer to entertain. 'Seabass' about new beginnings, zone defense and realism.

Eurogamer: You're this year in a new situation. Last year was all the world that Fifa had overtaken PES. What effect did this have on the development of PES 2010?

Shingo 'Seabass' Takatsuka: We saw this a bit differently. In our opinion, FIFA was better last year than we did. They have not caught up. They were much better. Of course, our site is important, as FIFA is good or not, but that's not the point. Much more shocking for us was, however, as the PES-user thought. We have seen that they were not happy with PES 2009 and that was much more shocking for us and produced great pressure. Because of these reactions, we owe them a much better game in 2010.

That was the feeling with which we approach the development of PES 2010.

Eurogamer: How did the depressed in development?

Shingo 'Seabass' Takatsuka: With PES 2009 ended an era. PES 2010 is also for us an entirely new PES, a game that forms the basis of a new generation. We say this because we have changed the way in which we create PES. Until 2009, we have created the game action for action and assembled into a game. That was ok until 2009. But the gameplay became too arcade, action-on.

For PES 2010, we said to ourselves: we must change our approach. We have therefore set in from the front a number of goals: Where are we going, what players we wanted to target and how they should look the matches, and have been working on it. So we have changed the creative process.

Secondly, in PES 2010 we wanted to improve the attack of the players yet, but would not play games, which fall into too many goals. So we have developed a new style of zone defense, which ensures that your results are more realistic.

This type of development we have used the first time in 15 years and therefore we can say that we have with PES 2010 gameplay finally reached the next level. We also have the slider strategies and the card system to the players introduced. These features are also an example of the new approach.

Eurogamer: The 360-degree control has indeed FIFA announced as the first. Now she makes it. How long have you studied this technique already, and what do you think she is doing for Pro Evolution Soccer?

Shingo 'Seabass' Takatsuka: We actually have long experiment with the 360-degree control. We always thought a lot about when most would be the best timing for it. Only last year we thought it would have been the right time, then this year. We have always thought about the timing - and because FIFA is now also makes, of course, we thought we finally integrate them into our product. But it is not just a fight "Fifa makes it, so we have to." We have always experimented around with it and wanted to make the already quite a while.

In terms of ball control: That you should just try yourself time to figure out how to change the game. I can tell you however that may be observed especially on the side lines is a big change. Where the time the ball went out of bounds, they can be kept in PES 2010, with only a small move, perhaps still in the game. On the other hand, if you are not careful, you can carry the ball with the 360-degree control even easier out of play. You will feel this difference, then, very clearly. Especially on the lines.

Eurogamer: You look yourself a lot of football for research purposes? Therefore, you bring your new ideas?

Shingo 'Seabass' Takatsuka: Actually I get the main input of it if I PES players may see it while playing. This gives me a different perspective than when I watch real football. I can think of many more things that I could integrate into the game. There is always something to improve. In fact, I even had ideas for the next few years.

Eurogamer: With dribbling superstars could overcome in 2009, the defense is still too easy. How can you stop in 2010, this powerful player?

Shingo 'Seabass' Takatsuka: players like Ronaldo and Messi, so these dribbler themselves in genuine Football exceptional abilities, so they have in our game. For 2010, we did not want to weaken. Messi is a brilliant player and it would not be fair to reduce its value. Instead, we have renewed the zone defense system. It is our opinion the right way.

In real football Messi is to stop in one-on-one very difficult. But there are examples where such superstars are effectively taken out of play "because the team works together and the players to help out each other in the zone defense.

Eurogamer: Even the goalkeepers were a problem in the last game, right?

Shingo 'Seabass' Takatsuka: Yes, we have first improved somewhat, so that they can be not so easy this time loaded with tricks. Furthermore, we have the team we have always asked myself why it is so easy to overcome the keeper. Well, in real football, in a one-on-one situation, a completely free attacker a good chance to sink the ball.

Again, we have a little thought differently. We wanted to cooperate, the defenders anymore. So we have the defense system adapted so that a pure one-occur less frequently on-one situations. The defenders will defend the goal always coincided with the keeper to prevent the attack is not so easily have.

Eurogamer: What has changed in the champions league?

Shingo 'Seabass' Takatsuka: The Master League has visually changed. But this is not the most important. The most important changes stuck in the end. Some in the financial system: If you won a game's predecessors, you got a certain amount of points that were needed to guide the club. This time it's even income from sponsors. If your team goes on a tour that takes you to one more example, just like in real football.

In addition, it was then game over, if you had arrived in the red. This time, we thought, in reality this is not always the case. Even if one falls into the red, you can buy, for example, one player who is so popular, for example, that you get more viewers and thus deserves more money again. I believe this gives the game a larger management component. But there are so many other new things.

We have also integrated the true European league and the Champions League in the real Champions League. We wanted it in the Champions League comes to build, not just the players but also the association. To sum up: It's just become more interesting.

Eurogamer: The online was a problem in the previous game. What will be different this time?

Shingo 'Seabass' Takatsuka: Online in the past was a problem for us. We have therefore revised the system. To be precise, the PES 2008-360-based version of our favor because we felt that it worked best at the end.

There is also an online community and an online Champions League, are really great. Namely, if one line comes into the knockout stage of the tournament, it's just like in the real Champions League. This is very exciting.

Eurogamer: The game seems to be a little slower overall. Was the basis of realism concerns?

Shingo 'Seabass' Takatsuka: Yes, that is also connected with that of PES 2010 we changed our approach to development. We have set ourselves some goals at the beginning of development, have analyzed many aspects of real football, and implements this knowledge in the game. The balance of the players speed is a quantity that we have analyzed in great detail.
The thing is this: We need zusammendampfen a game like football that is played over 90 minutes to 10 minutes. So there must be differences in the sequence. Therefore, the flow of the game may seem a little slower to give pure realistic impression of the game.

Eurogamer: Is there a small new gameplay feature is that many people do not notice at first playing, but it is still very important?

Shingo 'Seabass' Takatsuka: This is probably mainly the new zone defense: So far, most attack situations, basically a one-on-one. That has changed now, thanks to the new zone defense. If you want to stop powerful dribbler like Messi you have to slow down their attack just to attack, they may not. In this way we get more support from other midfielders or defenders. This is something that has not previously happened.
I recommend all players as well, Straddle once more. This year, the straddle is in fact quite different. Tried it!”

REJESTRACJA lub LOGOWANIE
...:::Milan to najlepsza drużyna na świecie pozostałe  to tylko pionki:::...

Offline djzib0

  • Piłkarz B klasy
  • **
  • Join Date: Gru 2006
  • location: Gdañsk
  • Wiadomości: 189
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 07.12.2006r.
Odp: pesfan.com - 2 część pytań i odpowiedzi
« Odpowiedź #68 dnia: Sierpień 28, 2009, 20:31:57 »
Nie będzie dosłownie ale sensownie:

Eurogamer: Jesteście w nowej sytuacji. W zeszłym roku zostaliście wyprzedzeni przez FIFĘ. Jak to wpłynęło na rozwój PES-a 2010??

Shingo 'Seabass' Takat****: My widzieliśmy to trochę inaczej. W zeszłym roku FIFA była lepsza od naszej produkcji. Byli o wiele lepsi. Oczywiście z naszej strony to jest ważne czy FIFA jest dobra czy nie, ale nie o to chodzi. Bardziej szokujące dla nas były opinie graczy PES-a. Zauważyliśmy, że nie byli zadowoleni z PES 2009 i było to dla nas szokujące przez co wywarło to na nas większą presję. W związku z ich reakcjami, dłużni jesteśmy im o wiele lepszą grę.

Z takim podejściem podchodziliśmy do produkcji PES-a 2010.

Eurogamer: Jak odcisnęło się to na produkcji??

Shingo 'Seabass' Takat****: Wraz z PES-em 2009 zakończyła się pewna era. PES 2010 również dla nas jest zupełnie nowym PES-em, grą wyznaczającą granicę nowej generacji. Mówię, tak ponieważ zmieniliśmy podejście w jaki sposób tworzymy PES-a. Do 2009 roku tworzyliśmy akcje gry i jako akcje umieszczaliśmy je w grze. Wyglądało to OK ale gameplay stał się przez to arcadowy.

Przy produkcji PES-a 2010 powiedzieliśmy sobie: Musimy zmienić nasze podejście. Postawiliśmy sobie wtedy określone cele: dokąd zmierzamy, dla jakich graczy przeznaczamy nasz produkt, i jak będzie przez nich postrzegany. I zaczęliśmy nad tym pracować. Więc zmieniliśmy proces tworzenia.

Po drugie chcieliśmy w PES-ie 2010 ulepszyć dla grających atak, ale żeby jednocześnie nie rozgrywali meczy gdzie pada za dużo bramek. Więc wprowadziliśmy nowy sposób obrony strefowej, który zapewnia, że wyniki będą bardziej realistyczne.

Takiego rozwiązania użyliśmy po raz pierwszy od 15 lat i możemy powiedzieć, że gameplay PES 2010 osiągnął nowy poziom. Umieściliśmy również suwaki do strategi i system kart, który został już graczom przedstawiony. Te nowości również są przykładem nowego podejścia.

Eurogamer: Drybling 360 został pierwszy ogłoszony w FIFIE. I zrobili to. Jak długo nad nią pracowaliście i co wniesie do Pro Evolution Soccer?

Shingo 'Seabass' Takat****: Tak naprawdę mamy już spore doświadczenie z dryblingiem 360. Zastanawialiśmy się kiedy przyjdzie odpowiedni moment do wprowadzenia go. Już rok temu sądzilismy,że jest to odpowiedni moment, tak samo myślimy w tym roku. Ponieważ Fifa też wprowadza ten system dryblingu, zdecydowaliśmy, że w końcu zastosujemy go również u nas. Ale to nie jest tak, że "FIFA ma drybling 360, to my też musimy". Zawsze eksperymentowaliśmy z dryblingiem i chcieliśmy go zaimplementować już jakiś czas temu

W kwestii kontroli nad piłką: Sam się przekonasz jak możesz zmienić grę. Zwłaszcza łatwo to będzie zaobserwować przy liniach bocznych. Kiedy piłka wychodziła na aut, w PES-ie 2010 można zatrzymać ją na boisku lekkim ruchem. Z kolei jeśli nie jesteś wystarczająco uważny, możesz jeszcze łatwiej wyjść z piłką poza boisko. Szybko zauważysz różnicę. Przede wszystkich przy liniach końcowych.

Narazie tyle

Idę na piwo i postaram się jeszcze dzisiaj przetłumaczyć dalej.
--==O my God, I trust in thee: let me not be ashamed, let not mine enemies triumph over me==--

Offline darko11221

  • Prezes klubu
  • *****
  • Join Date: Gru 2008
  • location: Polska
  • Wiadomości: 1210
  • Dostał Piw: 2
  • Na forum od: 31.12.2008r.
  • ..::Ac-Milan Forever::..
Odp: pesfan.com - 2 część pytań i odpowiedzi
« Odpowiedź #69 dnia: Sierpień 29, 2009, 08:17:23 »


Cytuj
Narazie tyle

Idę na piwo i postaram się jeszcze dzisiaj przetłumaczyć dalej.
Pewnie się opił  :D
REJESTRACJA lub LOGOWANIE
...:::Milan to najlepsza drużyna na świecie pozostałe  to tylko pionki:::...

Offline ★Aveiro★

  • Prezes klubu
  • *****
  • Join Date: Kwi 2009
  • location:
  • Wiadomości: 1018
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 11.04.2009r.
  • MANCHESTER UNITED 4 EVER GLORY
Odp: pesfan.com - 2 część pytań i odpowiedzi
« Odpowiedź #70 dnia: Sierpień 29, 2009, 08:30:46 »
ahhha  ;)pewnie tak dla niego  jedno piwo to jest ta Warka wielka !!   :D :D ;D


Man UTD FOREVER

Offline darko11221

  • Prezes klubu
  • *****
  • Join Date: Gru 2008
  • location: Polska
  • Wiadomości: 1210
  • Dostał Piw: 2
  • Na forum od: 31.12.2008r.
  • ..::Ac-Milan Forever::..
Odp: pesfan.com - 2 część pytań i odpowiedzi
« Odpowiedź #71 dnia: Sierpień 29, 2009, 09:07:57 »
ahhha  ;)pewnie tak dla niego  jedno piwo to jest ta Warka wielka !!   :D :D ;D
A gdzie jest napisane, że idzie na jedno piwo ????
REJESTRACJA lub LOGOWANIE
...:::Milan to najlepsza drużyna na świecie pozostałe  to tylko pionki:::...

Offline ★Aveiro★

  • Prezes klubu
  • *****
  • Join Date: Kwi 2009
  • location:
  • Wiadomości: 1018
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 11.04.2009r.
  • MANCHESTER UNITED 4 EVER GLORY
Odp: pesfan.com - 2 część pytań i odpowiedzi
« Odpowiedź #72 dnia: Sierpień 29, 2009, 09:12:06 »
Idę na piwo i postaram się jeszcze dzisiaj przetłumaczyć dalej.


na piwo  A NIE NA PIWA 


Man UTD FOREVER

Offline ★Aveiro★

  • Prezes klubu
  • *****
  • Join Date: Kwi 2009
  • location:
  • Wiadomości: 1018
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 11.04.2009r.
  • MANCHESTER UNITED 4 EVER GLORY
Odp: pesfan.com - 2 część pytań i odpowiedzi
« Odpowiedź #73 dnia: Sierpień 29, 2009, 09:36:41 »
chyba najlepsza jakość  gameplay pes 2010   jeszcze  HD  full obraz i gitara

<a href="http://forum.pesleague.pl/index.php?PHPSESSID=8da17f4c475e765ef9d595e254cd538c&amp;action=register">REJESTRACJA</a>&nbsp;lub&nbsp;<a href="http://forum.pesleague.pl/index.php?PHPSESSID=8da17f4c475e765ef9d595e254cd538c&amp;action=login">LOGOWANIE</a>


Man UTD FOREVER

Offline djzib0

  • Piłkarz B klasy
  • **
  • Join Date: Gru 2006
  • location: Gdañsk
  • Wiadomości: 189
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 07.12.2006r.
Odp: pesfan.com - 2 część pytań i odpowiedzi
« Odpowiedź #74 dnia: Sierpień 29, 2009, 10:20:56 »
Więcej niż jedno piwo pękło. Czy ty jak idziesz na kilka piw to mówisz, że idziesz na piwa??:)

Eurogamer: Oglądasz dużo meczy w celach analizy? Wpadasz wtedy na nowe pomysły?

Shingo 'Seabass' Takat****: Tak naprawdę  mam duży wkład na to jak gracze widzą PES-a podczas gry. Daje mi to szerszą perspektywę podczas oglądania prawdziwego meczu. Myślę o wielu rzeczach, które można zintegrować do gry. Zawsze jest coś do poprawienia. Szczerze mówiąc to mam pomysły na kilka następnych lat.

Eurogamer: Dryblując gwiazdami łatwo było zwycieżyć w 2009, obrona jest nadal łatwa do przejścia. Jak powstrzymacie w 2010 tych mocnych zawodników?

Shingo 'Seabass' Takat****: Gracze jak Ronaldo i Messi, ci dryblerzy są sami w sobie oryginalni.Posiadają wyjątkowe cechy piłkarskie, więc tacy sami są w naszej grze. Nie chcieliśmy ich osłabiać w 2010. Messi jest cudownym graczem i nie było by fair zmniejszając jego wartość. Zamiast tego, odnowiliśmy system obrony strefowej. Według nas jest to najlepsze rozwiązanie.

W prawdziwym meczu jest naprawdę ciężko zatrzymać Messiego jeden na jeden. Ale są sytuacje gdzie supergwiazdom odbiera się piłki dzięki współpracy drużynowej, gdzie jeden pomaga w obronie drugiemu.

Eurogamer: W ostatniej edycji były również problemy z bramkarzami, prawda?

Shingo 'Seabass' Takat****: Tak, to prawda, teraz ulepszyliśmy ich tak, że ciężko będzie ich pokonać przy pomocy tricków.Co dalej, w naszym teamie zawsze zadawaliśmy sobie pytanie,czemu tak łatwo jest pokonać bramkarza. W prawdziwej piłce w sytuacjach jeden na jeden, daje ogromną szansę napastnikowi na strzelenie bramki.

Po raz kolejny pomyślelismy inaczej. Chcieliśmy współpracy z obrońcami. Więć przystosowaliśmy system defensywny że zdecydowanie mniej będzie sytuacji sam na sam. Defensorzy będą bronić dostępu do bramki zbieżnie z bramkarzem.

Eurogamer: Co się zmieniło w Lidze Mistrzów?

Shingo 'Seabass' Takat****: Liga Mistrzów zmieniła się wizualnie. Ale to nie jest najważniejsze. Największe zmiany są na końcu. Między innymi w finansach. Poprzednio jeśli wygrałeś mecz, dostawałeś pewną ilość punktów, które były potrzebne do zarządzanie klubem. Tym razem otrzymasz je również od sponsora.  

Na dodatek, kiedy byłeś pod kreską oznaczało to GAME OVER. Tym razem, pomyśleliśmy, że w rzeczywistości tak nie jest. Nawet będąc pod kreską możesz kupić np. jakiegoś znanego zawodnika przez co będzie na mecz przychodziło więcej kibiców, a co za tym idzie zarobisz więcej pieniędzy. Rozwinie się dzięki temu bardziej tryb menedżerski. Ale jest również wiele innych nowych rzeczy.

Zintegrowaliśmy Ligę Europejską i Ligę mistrzów w prawdziwą Ligę Mistrzów. Chcieliśmy aby w Lidze Mistrzów byli nie tylko zawodnicy ale cała stowarzyszenie (nie wiem dokładnie o co chodzi w tej wypowiedzi) Podsumowując ten tryb będzie bardzo interesujący.

Eurogamer: Problemem poprzedniej edycji była gra online. Co się zmieni tym razem?

Shingo 'Seabass' Takat****: Tryb online w przeszłości był dla nas problemem. Skorygowaliśmy poprzedni system. Aby być precyzyjnym użyliśmy tego z PES 2008-360 ponieważ uważamy, że pod koniec działał on najlepiej.

Jest również online-owa społeczność i online-owa Liga Mistrzów, które są wspaniałe. Kiedy dojdzie się do fazy pucharowej jest tak jak w prawdziwej Lidze Mistrzów, co jest naprawdę ekscytujące.

Eurogamer: Gra wydaje trochę wolniejsza. Jest to podstawa w kwestii realizmu?? The game seems to be a little slower overall.

Shingo 'Seabass' Takat****: Tak, jest to również związane z naszym podejściem do produkcji PES 2010. Wyznaczyliśmy sobie pewne cele na początku produkcji, przeanalizowaliśmy wiele aspektów związanych z prawdziwą piłką i naszą wiedzę zaimplementowaliśmy w grze. Zbalansowanie prędkości zawodników analizowaliśmy bardzo szczegółowo.
Chodzi o to, że musimy przedstawić mecz który rozgrywany jest ponad 90minut w 10 minut. Więc musi być różnica w sekwencjach (???).Przez to przebieg gry może wydawać się trochę wolniejszy, ale tylko po to żeby dać nam wrażenie realistyczności.

Eurogamer: Jest jakaś mała zmiana w gameplayu, której większość graczy nie zauważy na początku, ale które jest naprawdę ważna?

Shingo 'Seabass' Takat****: Pewnie głównie chodzi tu o nową obronę strefową: dotychczas większość sytuacji w ataku to sam na sam. Teraz się to zmieniło dzięki nowej obronie strefowej. Jeśli chcesz zatrzymać takiego piłkarza jak Messi musisz zwolnić ich atak. Dzięki temu otrzymasz wsparcie od reszty obrońców i pomocników. To są sytuacje które, wcześniej się nie zdarzały.


W ostatnim zdaniu Pan Takat**** poleca wszystkim stanie w rozkroku:) Chodzi tutaj zapewne  o przyjęcie pozycji obronnej (nie pamiętam pod którym klawiszem na padzie to było). A poleca bo zupełnie to inaczej wygląda.

pzdr


« Ostatnia zmiana: Sierpień 29, 2009, 10:28:13 wysłana przez djzib0 »
--==O my God, I trust in thee: let me not be ashamed, let not mine enemies triumph over me==--

TWOJA LIGA Pro Evolution Soccer

Odp: pesfan.com - 2 część pytań i odpowiedzi
« Odpowiedź #74 dnia: Sierpień 29, 2009, 10:20:56 »