Modyfikacje i Dodatki do Pro Evolution Soccer > Patche i OF
Pro Patch 2009/2010
czeho21:
Hej, czemu mi pierwszy plik sie ściąga 138 kb/s a drugi juz 20-38 kb/s .Wy tez tak macie ???. Bo chciałem se szybko to pobrać i zainstalnąć bo ponoć fajny ;D
patricio:
REJESTRACJA lub LOGOWANIEHej, czemu mi pierwszy plik sie ściąga 138 kb/s a drugi juz 20-38 kb/s .Wy tez tak macie ???. Bo chciałem se szybko to pobrać i zainstalnąć bo ponoć fajny ;D
--- Koniec cytatu ---
czasami tak jest to zalezy od liczby wolnych slotow. A patch fajny ;D
demolek18:
patricio czy mogłbyś dokladnie krok po kroku napisac jak zainstalowac tego patcha?? bo z tego tutoriala nie wiele dla mnie wynika a jestem kompletnie zielony. pozdrawiam
patricio:
REJESTRACJA lub LOGOWANIEpatricio czy mogłbyś dokladnie krok po kroku napisac jak zainstalowac tego patcha??
--- Koniec cytatu ---
I wszystkie spakowane pliki daj do jednego folderu zeby miec wszystko pod reka
II wypakuj wszystkie pliki
III plikowi e_text zmien nazwe na p_text
IV plik p_text podmien w glownym folderze gry (np. C:\Program Files\KONAMI\Pro Evolution Soccer 6\dat)
V plik o_sound tak samo jak p_text
VI plik o_text instalujesz przez dkz studio
REJESTRACJA lub LOGOWANIE (klikasz na niego dwa razy potem jak sie wlaczy dkz to dajesz patch -> apply patch in folder i wybierasz to co w pkt. IV)
VII w kitserverze (folder GDB) podmieniasz takie wypakowane foldery jak balls, boots, faces, hair i uni
VIII po tej operacji wklejasz kitserver do glownego folderu gry (np. C:\Program Files\KONAMI\Pro Evolution Soccer 6)
IX wchodzisz na kitserver dajesz setup i install
X wazne zebys potem wyslal na pulpit plik pes6.exe a stary skasowal
XI jesli chodzi o update to instaluje sie je przez dkz studio jak w pkt. VI
ot cala prosta sprawa :D jak bedziesz mial jakies watpliwosci to pytaj
demolek18: