Modyfikacje i Dodatki do Pro Evolution Soccer > Patche i OF

MASTER PATCH by Master_Rafael FOR PES 2010 !!!

<< < (91/123) > >>

Bogo_Chelsea:
Gdzie wzucic ten plik DLC? bo niechce mi se szukac po stronach ;)

★Master_Rafael★:
REJESTRACJA lub LOGOWANIEGdzie wzucic ten plik DLC? bo niechce mi se szukac po stronach ;)

--- Koniec cytatu ---

i przez takich LENI, Polska wygląda jak wygląda.... Pisze jak byk w opisie na pierwszej stronie!

DAMIL26:
Słuchajcie, dlaczego po wgraniu patcha mam co prawda oryginalne stroje piłkarzy, ale w powtórkach itak zakryte jest wszystko to co oni mają na koszulkach. Prosze się nie śmiać, bo jestem nowicjusz jeśli chodzi o PES-a  ;D

★Master_Rafael★:
REJESTRACJA lub LOGOWANIESłuchajcie, dlaczego po wgraniu patcha mam co prawda oryginalne stroje piłkarzy, ale w powtórkach itak zakryte jest wszystko to co oni mają na koszulkach. Prosze się nie śmiać, bo jestem nowicjusz jeśli chodzi o PES-a  ;D

--- Koniec cytatu ---
może wynika to z ustawień grafiki (rozdzielczość, ustawienia low, medium, high) lub z po prostu słabej karty graficznej - tylko takie pomysły mi przychodzą na myśl, bo w końcu piszesz ze stroje są, tylko w meczu na powtórkach coś z nimi nie tak.
Tak jak na początku napisałem, spróbuj pokombinować z ustawieniami grafiki i uruchamiać grę z różnymi.

Bogo_Chelsea:
REJESTRACJA lub LOGOWANIEi przez takich LENI, Polska wygląda jak wygląda.... Pisze jak byk w opisie na pierwszej stronie!

--- Koniec cytatu ---

Moze nie zauwazylem ????