Modyfikacje i Dodatki do Pro Evolution Soccer > Patche i OF

Tranceshine Patch 2010 Version 1.4!

<< < (50/484) > >>

Bo1ek:
REJESTRACJA lub LOGOWANIEHej Trance, a moglbys zrobic tak, zeby wstawic 2 ligę angielska w miejsce tej niby 2 bundesligi co byla? Mam wielką ochote pograc ML i nie chcialbym zeby po sezonie do ligi weszly jakies niewiadomo jakie duzyny psuje to efekt gry... Oczywiscie jesli to bardzo duzo roboty (nie znam sie na tym) to nie musisz robic, ale fajnie by bylo taką łatkę pobrać

--- Koniec cytatu ---
Tranceshine a mozna zrobic tak, zeby przekopiowac zrobioną juz 2 ligę angielską z tego patcha REJESTRACJA lub LOGOWANIE i wstawic ją do twojego?? (nie wiem czy tak mozna nie znam się kompletnie na tym :P)

rogaldo:
pomocy mam problem z tym patchem!!! zmieniły się tylko numery niektórych graczy w klubach. A poza tym nic się nie zmieniło pomocy!!!! zrobiłem wszystko zgodnie z instrukcją i także podmieniłem kitserver na starszy. cała angielska liga ma u mnie jakieś biało czerwone stroje:/ POMOCY!!!!! a jak się jeszcze podmienia piłki i buty w pes 2010????

kais:
Patch generalnie jest bardzo sympatyczny, widać ze Trance wlozyl w niego mnostwo czasu i pracy. Profesjonalna sprawa, z tym ze akurat u mnie wystepuje irytujacy blad ;zamiast Ligi hiszpańskiej mam drugą bundesligę, a trochę boli brak Barcelony czy Realu w grze. Da radę coś z tym zrobić? Może ktos podpowie, co gdzie dorzucic lub wykasowac by La Liga wrocila? Pozdrawiam.

patrykrmcf: