* UNLICENSED PREMIER LEAGUE AND LA LIGA KITS CREATED.
* UNLICENSED CLUB EMBLEMS DONE.
* ALL MISSING TRANSFERS DONE WITH PLAYERS GIVEN CORRECT SQUAD NUMBERS.
* 14 BUNDESLIGA TEAMS CREATED: BAYER LEVERKUSEN, BAYERN MUNICH, VFL BOCHUM, BORUSSIA DORTMUND, HAMBURG SV, HANNOVER 96, HERTHA BERLIN, TSG HOFFENHEIM, 1 FC KOLN, BORUSSIA M’GLADBACH, SCHALKE 04, VFB STUTTGART, WERDER BREMEN AND WOLFSBURG.
* ALL UNLICENSED CLUBS IN CHAMPIONS LEAGUE / EUROPA LEAGUE COMPETITION WILL HAVE EUROPEAN SHIRT NUMBERS.
* UNLICENSED NATIONAL TEAM KITS CREATED, SOME DONE WITH IN GAME EDITOR ONLY (1 SEE NOTES)
* ALL FAKE NATIONAL TEAM PLAYERS REMOVED / REPLACED.
* ALL NECESSARY CLASSIC / PES SHOP PLAYERS UNLOCKED AND RENAMED (2 SEE NOTES)
* SOME PLAYERS APPEARANCES EDITED EG FACES, HAIR, CORRECT BOOT TYPES ETC.
* UPDATED NATIONAL SQUADS.
* FIXED SQUAD FORMATIONS, CAPTAINS, SET PLAY TAKERS ETC.
* ALL CLASSIC TEAMS UNLOCKED, RENAMED AND KITS EDITED USING IN GAME EDITOR
REJESTRACJA lub
LOGOWANIE Przetłumaczyłem jak tylko mogłem:
* Nielicencjonowanych Premier League i La Liga KITS utworzony.
* Nielicencjonowanych CLUB EMBLEMS DONE.
* Missing TRANSFERY DONE z graczami przy prawidłowo SQUAD NUMBERS.
* 14 BUNDESLIGA ZESPOŁY Utworzono: Bayer Leverkusen, Bayern Monachium, VfL Bochum, Borussia Dortmund, Hamburger SV, Hannover 96, Hertha Berlin, TSG Hoffenheim, 1. FC Köln, Borussia Mönchengladbach, FC Schalke 04, VfB Stuttgart, Werder Brema i Wolfsburgu.
* ALL nielicencjonowanych klubów CHAMPIONS LEAGUE / EUROPA LEAGUE konkursu będzie EUROPEJSKI SHIRT ilościach.
* Nielicencjonowanych NATIONAL TEAM KITS CREATED, SOME DONE WITH IN GAME EDITOR Only (1 Patrz uwagi)
* ALL FAKE NATIONAL TEAM PLAYERS REMOVED / wymienić.
* WSZYSTKIE KONIECZNE CLASSIC / PES PLAYERS Kupuj UNLOCKED i przemianowany (2 Patrz uwagi)
* Niektórzy gracze APPEARANCES ZREDAGOWANE EG twarze, włosy, PRAWIDŁOWEGO BOOT RODZAJE ETC.
* Uaktualnione krajowe SKLAD.
* Fixed SQUAD formacji, kapitanowie, SET PLAY chętnych ETC.
* Wszystkie klasyczne ZESPOŁY UNLOCKED, przemianowany i zestawy edytowane za pomocą IN GAME EDITOR