Autor Wątek: Mail do KONAMI  (Przeczytany 3597 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Robnh

  • Starszy trampkarz
  • *
  • Join Date: Mar 2009
  • location: Kraków
  • Wiadomości: 74
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 15.03.2009r.
Odp: Mail do KONAMI
« Odpowiedź #20 dnia: Listopad 26, 2009, 11:02:40 »
Witam,


Panowie nie wiem czy to cokolwiek da ale jako klient (nie)poważnej korporacji jaką jest KONAMI jestem oburzony (albo jhak kto woli wkur****) w związku z faktem,że zostałem oszukany i sprzedano mi wadliwie działający produkt.

Przygotuje maila którego wysle bezpośrednio do KONAMI i liczę na wsparcie administratorów serwisu.

Nie można dac poczucia bezkarności frajerstwu jakie ma miejsce w przypadku Pes10.


Co myslicie???



Pozdrawiam,


Please for information and to clarify absence of any possible normal use of the product.
Not be is carry meetings online between persons enjoying different brand processors.
I expected reaction and response to the question by what date will solve the problem.
Scandal is selling the product of which cannot be benefit!
As you can put in such a situation so large and points group series fans?
From the date premieres have passed already as much time that it can be peacefully accept such failure!
Whether profits are more important than customer satisfaction?

Big group players looks forward to the response .




Popieram i podpisuję sie obiema ręcami!!!
BYŁ BĘDZIE JEST HUTNIK HKS !!!

Offline opaczo10

  • Amator
  • *
  • Join Date: Lis 2009
  • location:
  • Wiadomości: 6
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 07.11.2009r.
  • Manchester United 4-ever
Odp: Mail do KONAMI
« Odpowiedź #21 dnia: Listopad 26, 2009, 12:46:42 »
 to mi wyszlo jak poscilem przez transtalator  :D

Sprawiać przyjemność do wiadomości i wyjaśnić nieobecność z jakiegokolwiek możliwego prawidłowego wykorzystania produktu.
Nie być zasięg jest spotkaniami on-line między osobami podobającymi się inny rodzaj procesory.
Ja oczekiwałem reakcji i reakcji na pytanie obok co randka rozwiąże problem.
Skandal zapewnia zbyt produktowi z który nie móc być korzyścią!
Jak ty możesz kłaść w takiej sytuacji tak duży i wskazuje grupowych szeregowych fanów?
Od daty premiery minęły już jak dużo czasu którym to może być spokojnie pogódź się z takim bankructwem!
Czy zyski są ważniejsze niż zadowolenie klienta?

Duzi grupowi gracze nie może się doczekać odpowiedzi.

Offline SITO

  • Starszy trampkarz
  • *
  • Join Date: Paź 2009
  • location:
  • Wiadomości: 86
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 28.10.2009r.
Odp: Mail do KONAMI
« Odpowiedź #22 dnia: Listopad 30, 2009, 10:58:14 »
Wysłaliście tego e-maila???? I czy dostaliście już odpowiedz?????
S.!.T.O.

Offline Bayern

  • V - ligowiec
  • **
  • Join Date: Sie 2006
  • location: Chełm
  • Wiadomości: 248
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 16.08.2006r.
Odp: Mail do KONAMI
« Odpowiedź #23 dnia: Listopad 30, 2009, 11:26:01 »
A co to da???? Takiego maila wysłali juz pewnie dawno Niemcy, Francuzi, Włosi czy inni i Konami ma to w dupie. Oni wam nie kazali gry kupowac.

Offline aenigma

  • Trampkarz
  • *
  • Join Date: Paź 2009
  • location:
  • Wiadomości: 35
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 22.10.2009r.
Odp: Mail do KONAMI
« Odpowiedź #24 dnia: Grudzień 01, 2009, 17:00:27 »
A co to da???? Takiego maila wysłali juz pewnie dawno Niemcy, Francuzi, Włosi czy inni i Konami ma to w dupie. Oni wam nie kazali gry kupowac.

Tego typu zachowanie jest bardziej dolujace niz fakt podzialu graczy na posiadaczy procesorow Intel i AMD...
"Narod dobry, tylko ludzie..."

TWOJA LIGA Pro Evolution Soccer

Odp: Mail do KONAMI
« Odpowiedź #24 dnia: Grudzień 01, 2009, 17:00:27 »