Autor Wątek: Robienie twarzy  (Przeczytany 2336 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline qtas

  • Amator
  • *
  • Autor wątku
  • Join Date: Sie 2009
  • location:
  • Wiadomości: 25
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 11.08.2009r.
  • YNWA !
Robienie twarzy
« dnia: Listopad 29, 2009, 15:51:00 »
Mam takie pytanie
jak zrobić żeby twarz którą zrobiłem w photoshopie i wgrałem przez GGS czytało w grze??
wrzucam twarz normalnie do kitservera wczodzę w gre edycje a tam niby zawodnik ma mordke ale prześwitują mu oczy tzn w miejscu gdzie są oczy pokazuje dziury jak by poprostu ich nie było
F C Liverpool
You`ll Never Walk Alone

Offline kamilkolejorz

  • V - ligowiec
  • **
  • Join Date: Lut 2009
  • location: pca
  • Wiadomości: 251
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 24.02.2009r.
  • Mistrz Mistrz Kolejorz !!
Odp: Robienie twarzy
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 08, 2009, 18:22:42 »
nie byłem facemarkerem i nie znam się na tym , ale jestem na tym forum troche . Wydaje mi się , że robiłeś twarz na jakimś modelu już zrobionym , to znaczy : wyjąłeś przez ggs teksture , zmieniłeś w photoshopie i wgrałeś na miejsce jakiegoś piłkarza . ale gdy się tak robi to tą twarz którą zrobiłeś musisz wgrać w miejsce tej wcześniejszej . NP :

Wziąłeś twarz Ronaldinho , wyciągnełeś przez ggs ,  zrobiłeś w photoshopie np . Arbolede . To teraz tego arbolede musisz wgrać w miejsce tego Ronaldinho , żeby działał . Jeśli wgrasz do kogoś innego , bedzie ten problem z oczami .

Mam nadzieje , ze dobrze wyjaśniłem ;)

Offline qtas

  • Amator
  • *
  • Autor wątku
  • Join Date: Sie 2009
  • location:
  • Wiadomości: 25
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 11.08.2009r.
  • YNWA !
Odp: Robienie twarzy
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 09, 2009, 17:31:53 »
dzięki że4 wogóle ktoś odp
znalazłem problem trochę wcześniej dodawałem poprostu zrobione tekstury w formacie PNG a później odkryłem że jak zapisze teksture w bitmapie i później ją zaimportuje to wtedy wychodzi miodzio