Modyfikacje i Dodatki do Pro Evolution Soccer > Stroje

Pytanie o GDB

(1/5) > >>

Micros:
Mam takie pytanie, jak można zrobić swój własny, działający folder GDB wraz z dopasowanym do niego map.txt, tak abym mógł sobie tam zwyczajnie wrzucać kit'sy, a te bez przeszkód od razu miałbym w grze? Bardzo proszę aby ktoś obeznany w temacie poradził mi i napisał dokładnie co i jak ;)

robi99:
1 krok
Tworzysz folder o nazwie GDB, a w nim uni.
2 krok
W folderze uni tworzysz, plik .txt i nazywasz go map, oraz folder dla np. reprezentacji (nazwijmy go Nationals) i dla Serie A
Wchodzisz do folderu Nationals i tworzysz kolejny folder tym razem z reprezentacją jakiej chcesz dodać kitsy np. Polska
3 krok
W folderze Polska tworzysz, uwaga... kolejne foldery ga (bramkarz dom), gb (bramkarz wyjazd), pa (zawodnik dom), pb (zawodnik wyjazd), ewentualnie możesz stworzyć px, pr, i najróżniejsze nazwy - będą to miejsca dla alternatywnych strojów (musisz mieć również nowy kitserer do tego, a stroje zmieniasz klawiszami 1,2)
4 krok
Do każdego z folderów wgrywasz wybrany kits (wiadomo gdzie są ;) ) i tytułujesz go kit, dajesz literki, które podpisujesz font oraz numerki, o tytule numbers (znajdziesz je np REJESTRACJA lub LOGOWANIE) Robisz plik config o rozszerzeniu .txt, w którym to ustawiasz parametry np. kołnierzyka. Przykład ustawień z config:
Kod: REJESTRACJA lub LOGOWANIE# Attribute configuration file auto-generated by GDB Manager

collar = 0
model = 38
shorts.number.location = right
--- Koniec kodu ---
5 krok
Sprawdzasz ID zespołu w np. PRO-EVO Editing studio by goldorakiller (jest ono REJESTRACJA lub LOGOWANIE)
i piszesz kolejno po folderach, tzn.
21, "Nationals\Poland"
To oczywiście przykład.
Wykonujesz to w map.txt
6 krok
Wchodzisz do gry i cieszysz się nowymi kitsami :)

Micros:
No dzięki za przejrzysty opis, właśnie o takie coś mi chodziło :D

seba12:
też podłączam się do podziękowań..

MichW:
Możecie mi pomóc, instrukcja świetna, ale przy wybraniu drużyn z nowymi strojami przy niektórych wywala notorycznie

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej