Autor Wątek: FIFA 11 przed premierą INFO  (Przeczytany 230475 razy)

Offline Janek994

• Starszy junior
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 03.07.2009r.
Odp: FIFA Wszystkie odsłony
« Odpowiedź #680 dnia: Lipiec 28, 2010, 20:43:14 »
Fajna była ta co zaczynało się od takiego słabszego klubu(chyba fifa 2005) i robiło się z niego wypasiony zepół i dopiero potem można było przechodzić do mocniejszych ;) Pamiętam jak Rapidem Wiedeń przebijałem się w pucharch... :D to były czasy podobnie jak PES 6  ;)

Offline darko11221

• Prezes klubu
  • Autor wątku
  • Dostał Piw: 2
  • Na forum od: 31.12.2008r.
  • ..::Ac-Milan Forever::..
« Odpowiedź #681 dnia: Lipiec 28, 2010, 20:49:26 »
Ale na pewno będą mieć wielokrotnie mniejszą sprzedaż dlatego że FIFA 11 to NG.
Plusy pesa to na pewno grafika, BaL i chyba to wszystko.

Cube 100% racji :) 2005 to była jedyna kariera która nie nudziła się po chwili.Pamiętam że grałem 9 sezonów w jednym średnim klubie a teraz juz po 2 sezonach klub się nudzi...

W fifie 07 też była fajna ale nie aż tak jak 2005..
Zrozum, że gry na pc to tylko kilka procent całego monopolu gier, więc to kilka procent Konami krzywdy nie zrobi.
Pes stał się taraz o wiele bardziej medialną grą niż przed paroma laty, uwierz mi, w tym roku Konami zarobi jeszcze więcej niż w roku ubiegłym i nie ma znaczenia czy gra okaże się dobra bardzo dobra czy zła i tak zysk będzie większy, tak działa ten rynek.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 28, 2010, 20:51:16 wysłana przez darko11221 »
REJESTRACJA lub LOGOWANIE
...:::Milan to najlepsza drużyna na świecie pozostałe  to tylko pionki:::...

Offline cube

• Kierownik drużyny
  • Dostał Piw: 6
  • Na forum od: 11.08.2008r.
  • Gram w: ...
« Odpowiedź #682 dnia: Lipiec 28, 2010, 21:06:12 »
ja w Fifie 2005 zaczynałem chyba CD Tenerife w drugiej lidze Hiszpańskiej:D dobrego grajka udało mi się sprowadzić jak awansowałem do La Liga(nie pamiętam nazwiska ale dobry był) Później było Porto, Olimpique Marsylia, i oczywiście prowadziłem też Real:D sprowadziłem Seitaridisa na prawą obronę, bo skubaniec dobrze się rozwijał:D

C2Q Q6600 4x2.4GHz;Gigabyte S-series;Gigabyte GF GTX260 896MB;4GB DDR2 OCZ 800Mhz;Samsung 320GB, OCZ 600W;DVD LG;MODECOM STEP

Offline darko11221

• Prezes klubu
  • Autor wątku
« Odpowiedź #683 dnia: Lipiec 28, 2010, 21:12:52 »
Fifa 11 PC wywiad z Producentem Fify konsolowej  :D
<a href="http://forum.pesleague.pl/index.php?PHPSESSID=03462b9c3aecf4947413e6cd9e87fb57&amp;action=register">REJESTRACJA</a>&nbsp;lub&nbsp;<a href="http://forum.pesleague.pl/index.php?PHPSESSID=03462b9c3aecf4947413e6cd9e87fb57&amp;action=login">LOGOWANIE</a>
Niestety po Angielsku.
5:19 Murawy nie takie piękne jak się wydawało  ;D
« Ostatnia zmiana: Lipiec 28, 2010, 21:18:47 wysłana przez darko11221 »

Offline Janek994

• Starszy junior
  • Na forum od: 03.07.2009r.
« Odpowiedź #684 dnia: Lipiec 28, 2010, 21:20:19 »
ja w Fifie 2005 zaczynałem chyba CD Tenerife w drugiej lidze Hiszpańskiej:D dobrego grajka udało mi się sprowadzić jak awansowałem do La Liga(nie pamiętam nazwiska ale dobry był) Później było Porto, Olimpique Marsylia, i oczywiście prowadziłem też Real:D sprowadziłem Seitaridisa na prawą obronę, bo skubaniec dobrze się rozwijał:D

haha no ja też tego skubańca miałem, Seitaridis miał chyba ze 4,5 gwiazdki :D wymaitał na obronie jak trzeba. Pewnie dlatego że po EURO 2004 było gdzie Grecja wygrała i odrazu wszystkich greków podrasowali. Demis Nikolaidis też był dobry ;D

Offline bartiveb

• V - ligowiec
  • Na forum od: 17.06.2009r.
« Odpowiedź #685 dnia: Lipiec 28, 2010, 21:22:21 »
Oj widzisz darko , nareszcie znalazłeś coś do czego możesz się przyczepić ; ]

Offline darko11221

• Prezes klubu
  • Autor wątku
« Odpowiedź #686 dnia: Lipiec 28, 2010, 21:22:37 »
Mógłby Ktoś to przetłumaczyć
Having received lots of feedback about Manager Mode in FIFA 10 the development team have been hard at work to bring to life the experience that users requested. Based on this feedback and the many suggestions from fans across the world Manager Mode is now changing to become Career Mode and has been built from scratch for FIFA 11.

Play through a footballer's career as a player, player-manager and then a manager. A brand new transfer system brings the ups and downs of the transfer window to life while the new calendar system means it is easier to plan your career, manage your squad or experience the thrill of breaking your way into the first team.

Players created using the new Creation Centre will be available to download into Career Mode so if you want you and your mates to all be a part of your favourite team and then manage them to ultimate glory, now you can.

There is also now a friend's leaderboard so you can see how you stack up against them in terms of stats and earnings throughout your career.

So the big question is; Player, Player-Manager or Manager? The choice is yours.

Career Mode in a bit more detail

Here in the office I've been fortunate enough to get access to an early build of Career Mode (playing as a Player-Manager) and so far it is a big change from FIFA 10. Things seem a lot slicker and refinements in a number of areas are definitely noticeable. So far I've taken Man Utd to Community Shield victory against Chelsea, signed Chiellini and Thiago Silva to replace the ageing Ferdinand and had a bid accepted for Benzema although I'm still to confirm personal terms with the player. Yes, you did read that right, "confirm personal terms with the player". The transfer system is now a two-stage negotiation where you agree a fee with the club in question and then have to agree terms with the player themselves. I've already had the experience of the club saying yes and the player saying no (Higuain) as he didn't want to move country.

There are now a few more search options in the transfer market with you being able to search for a primary attribute and a secondary attribute and respective ratings for them.

The main interface has changed dramatically and now has the look of an online "news portal", a bit like REJESTRACJA lub LOGOWANIE. You have a couple of news stories on display working in rotation, league ladder and top scorers lists on the right, career rating on the bottom left and then your menu options top left. The associated screenshot highlights this layout and as you progress through Career Mode you will become more familiar with it.

When changing days between matches the calendar now has a daily view and will stop progressing if there is an important action happening such as an email from a team interested in buying your player or something from the Board. You can easily see when the cup matches are, friendlies, international matches and your standard league matches.  When you do get to a match and opt to Sim it there are a few new elements here as well. On the left of the screen you get both line-ups including substitutes and on the right you get a ticker updating you with important events from the match and a summary of key events from other matches happening at the same time. When you score, your players collect cards or get injured the left side of the screen updates with the appropriate symbol so you can easily see who has done what and who has been subbed.

On the side of injuries they are still there and have been tweaked as well. I got two injuries during the first match I simmed both of which were of different lengths; one 82 days and one 27 days. I got a news item on the main screen after the match telling me so and an email from the Coach drilling it in that these players would be unavailable and that I'd need to change my team selection accordingly. Injuries can also happen after matches, I played the Community Shield against Chelsea and got an email notification after winning that Rooney would be unavailable for a period having picked up a knock. Overall there are three types of injury; those that happen but aren't severe enough to sideline a player (stats reduced but can still play), those that sideline the player for a short period as they are unfit to play and those major injuries that can put a player out of action for months.

I'm still getting to grips with all the ins and outs but so far the changes that I have noticed are great and I'm enjoying playing it in the office. Look out for another article in the near future once I've guided Man Utd to victory and started a career as just a Player.

minz

• Gość
« Odpowiedź #687 dnia: Lipiec 28, 2010, 21:26:47 »
Ja w Fifie 05 zawsze zaczynałem albo Porto albo Ajaxem, bo nie chciało mi się grać jakimiś Maritimami, Groningenami itp ;D Od razu z grubej rury ;D

Offline darko11221

• Prezes klubu
  • Autor wątku
« Odpowiedź #688 dnia: Lipiec 28, 2010, 21:29:15 »
Ja w Fifie 05 zawsze zaczynałem albo Porto albo Ajaxem, bo nie chciało mi się grać jakimiś Maritimami, Groningenami itp ;D Od razu z grubej rury ;D
Ja tam lubię drogę od zera do wybrańca Benhakera.

Offline cinosław

• Prezes klubu
  • Dostał Piw: 1
  • Na forum od: 15.09.2008r.
« Odpowiedź #689 dnia: Lipiec 28, 2010, 21:35:12 »
ja chyba w fifie 2005 lub 2006 zagrałem wszystkie 15 sezonów. Później pisało że zawodnicy płaczą, że odchodzisz i że wystawili mi pomnik;D

skończyłem z max-em gwiazdek chyba 10 ale nie pamiętam ile było max gwiazdek bo to juz dawno temu xD

Offline darko11221

• Prezes klubu
  • Autor wątku
« Odpowiedź #690 dnia: Lipiec 28, 2010, 21:41:23 »
ja chyba w fifie 2005 lub 2006 zagrałem wszystkie 15 sezonów. Później pisało że zawodnicy płaczą, że odchodzisz i że wystawili mi pomnik;D

skończyłem z max-em gwiazdek chyba 10 ale nie pamiętam ile było max gwiazdek bo to juz dawno temu xD
Mój rekord to 17 sezonów, ale w pesie 6.To były czasy.
Swoją przygodę z Fifą skończyłem na edycji z numerkiem 2005 a teraz po latach chyba wrócę do gierki oczywiście najnowszej odsłony.

Offline bartiveb

• V - ligowiec
  • Na forum od: 17.06.2009r.
« Odpowiedź #691 dnia: Lipiec 28, 2010, 21:53:56 »
Ja podobnie ja wy kiedyś dosłownie zagrywałem się we Fify... Nie wiem czemu tak jest , że kilka lat temu można było spędzić w cholere godzin przed kompem grając w taką Fife 2005 czy Pes`a , a teraz zagra się pare meczy i koniec , dalej się nie chcę...

Offline Michal16ZenitSP

• I - ligowiec
  • Na forum od: 15.01.2009r.
  • Aktualny awatar, chyba nie znajde lepszego.
    • Moja strona o futbolu, robię ja sam, więc sorry za brak newsów, postaram sie je nadrobić.
  • Gram w: PES 2013
« Odpowiedź #692 dnia: Lipiec 28, 2010, 22:00:23 »
<a href="http://forum.pesleague.pl/index.php?PHPSESSID=03462b9c3aecf4947413e6cd9e87fb57&amp;action=register">REJESTRACJA</a>&nbsp;lub&nbsp;<a href="http://forum.pesleague.pl/index.php?PHPSESSID=03462b9c3aecf4947413e6cd9e87fb57&amp;action=login">LOGOWANIE</a>
Sorry za spam
Mam ostatnio problem z YT
Na w/w film leci mi do 1:30,staje i nie może dalej lecieć.Wiecie o co chodzi?????????
Wiem,że są duże zaległości na stronie, jeżeli uważasz, że warto kontynuować pracę nad nią wyślij opinię na PW ;).

Offline Bonito

• Kierownik drużyny
  • Na forum od: 14.02.2010r.
  • vamos barca !
« Odpowiedź #693 dnia: Lipiec 28, 2010, 22:05:50 »
Mi się zdaje, że to wersja na konsole, bo ekran zdecydowanie za duży ;P
" border="0

Offline vares999

• Amator
  • Na forum od: 01.05.2010r.
« Odpowiedź #694 dnia: Lipiec 28, 2010, 22:39:44 »
Co ma do rzeczy ekran? Zresztą, podłączasz porządnego blaszaka do TV i masz ładniejszą grafikę niż na konsolach - uroki Full HD :) Ech, EA dobrze robiło, budując emocje - teraz można już tylko z niecierpliwością czekać na demo i pełną wersję, już wiadomo, że gra będzie świetna.

Offline darko11221

• Prezes klubu
  • Autor wątku
« Odpowiedź #695 dnia: Lipiec 29, 2010, 07:20:07 »
Co ma do rzeczy ekran? Zresztą, podłączasz porządnego blaszaka do TV i masz ładniejszą grafikę niż na konsolach - uroki Full HD :) Ech, EA dobrze robiło, budując emocje - teraz można już tylko z niecierpliwością czekać na demo i pełną wersję, już wiadomo, że gra będzie świetna.
Dziwne, że jest to wywiad z producentem Fify konsolowej.
Zresztą cały czas nawijają tam o fifie konsolowej więc, wiadomo już że jest to filmik o wersji konsolowej.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 29, 2010, 07:23:44 wysłana przez darko11221 »

Offline darko11221

• Prezes klubu
  • Autor wątku
« Odpowiedź #696 dnia: Lipiec 29, 2010, 07:40:48 »
Fajny filmik o fifie tylko, że o edycji z 2008 roku
Tutaj natomiast filmik z Fify 10
osobiście mam wrażenie, że fifa 09 jest dużo wolniejsza.
Ciekawe jak będzie z fifą 11 na pc.Osobiście wolę wolniejsze gry.

Offline serkowski

• Najlepszy piłkarz świata
  • Na forum od: 02.02.2007r.
  • Piłka jest okrągła a bramki są dwie"...[*]
« Odpowiedź #697 dnia: Lipiec 29, 2010, 09:06:36 »
Akcja z 2 min 14 sekundy normalnie koleś wymiata xD ( Filmik z Fifki 10 )

Offline furtak123

• Asystent trenera
  • Na forum od: 18.06.2009r.
« Odpowiedź #698 dnia: Lipiec 29, 2010, 09:22:31 »
zawsze gdy ogladalem to zajebiste intro fify 06 to ciarki mnie przechodzily

ps.ten koles to geniusz
« Ostatnia zmiana: Lipiec 29, 2010, 09:26:01 wysłana przez furtak123 »
"Drętwą mową ust nie kalać, wyjść na boisko i zapierdalać"

ale go w domu biją kablem bez przewodowym :D

Offline TureckiRumun

• Starszy junior
  • Dostał Piw: 1
  • Na forum od: 31.05.2009r.
« Odpowiedź #699 dnia: Lipiec 29, 2010, 10:08:51 »
Mógłby Ktoś to przetłumaczyć
Having received lots of feedback about Manager Mode in FIFA 10 the development team have been hard at work to bring to life the experience that users requested. Based on this feedback and the many suggestions from fans across the world Manager Mode is now changing to become Career Mode and has been built from scratch for FIFA 11....
Google tłumacz:
Po otrzymaniu informacji zwrotnej o wiele Manager w trybie FIFA 10 deweloperami ciężko pracować, aby ożywić doświadczenia, że użytkownicy wymagane. Based on this feedback and the many suggestions from fans across the world Manager Mode is now changing to become Career Mode and has been built from scratch for FIFA 11. Na podstawie tej opinii i sugestii wielu fanów na całym świecie Manager Mode się zmienia się tryb kariery i został zbudowany od podstaw na FIFA 11.

Play through a footballer's career as a player, player-manager and then a manager. Gry przez piłkarz kariery jako gracz, gracz-manager, a następnie kierownika. A brand new transfer system brings the ups and downs of the transfer window to life while the new calendar system means it is easier to plan your career, manage your squad or experience the thrill of breaking your way into the first team. Nowy system transferu przynosi wzloty i upadki okna transferowego do życia, a nowy system kalendarz oznacza, że łatwiej jest zaplanować karierę, zarządzanie oddział lub poczuć dreszcz łamanie drogę do pierwszej drużyny.

Players created using the new Creation Centre will be available to download into Career Mode so if you want you and your mates to all be a part of your favourite team and then manage them to ultimate glory, now you can. Gracze utworzonych za pomocą nowego stworzenia Centrum będzie dostępne do pobrania w trybie kariery, więc jeśli chcesz Ciebie i Twoich kolegów do wszystkich za część swojej ulubionej drużyny, a następnie zarządzać nimi do ostatecznej chwały, teraz możesz.

There is also now a friend's leaderboard so you can see how you stack up against them in terms of stats and earnings throughout your career. Istnieje również teraz znajomego liderów, dzięki czemu można zobaczyć, jak stos z nimi pod względem statystyk i zarobków w całej swojej karierze.

So the big question is; Player, Player-Manager or Manager? Więc pytanie brzmi, Player, Player-Manager lub Manager? The choice is yours. Wybór należy do Ciebie.

Career Mode in a bit more detail Tryb kariery w nieco bardziej szczegółowo

Here in the office I've been fortunate enough to get access to an early build of Career Mode (playing as a Player-Manager) and so far it is a big change from FIFA 10. Tutaj w biurze byłem szczęście, aby uzyskać dostęp do szybkiego budowania z Career Mode (gra jako Player-Manager) i do tej pory jest to duża zmiana w FIFA 10. Things seem a lot slicker and refinements in a number of areas are definitely noticeable. Rzeczy wydaje się dużo płaszcz i udoskonalenia w wielu obszarach są zdecydowanie zauważalne. So far I've taken Man Utd to Community Shield victory against Chelsea, signed Chiellini and Thiago Silva to replace the ageing Ferdinand and had a bid accepted for Benzema although I'm still to confirm personal terms with the player. Jak dotąd podjęte Man Utd na Tarczę Wspólnoty z Chelsea zwycięstwo, podpisana Chiellini i Thiago Silva zastąpić Ferdinand starzenia się i miał oferty dopuszczone do Benzema chociaż jestem jeszcze potwierdzić osobiste stosunki z odtwarzacza. Yes, you did read that right, "confirm personal terms with the player". Tak, nie pomyliliśmy się ", potwierdzają, osobiste stosunki z graczem". The transfer system is now a two-stage negotiation where you agree a fee with the club in question and then have to agree terms with the player themselves. System transferu jest teraz dwóch etapach negocjacji, w którym zgadzają się opłatę z klubem w kwestii, a następnie musi się zgodzić zarówno z odtwarzacza siebie. I've already had the experience of the club saying yes and the player saying no (Higuain) as he didn't want to move country. Mam już doświadczenie z klubu mówią tak, a gracz nie mówiąc (Higuain), a nie chciał, aby przejść kraju.

There are now a few more search options in the transfer market with you being able to search for a primary attribute and a secondary attribute and respective ratings for them. Obecnie istnieje kilka opcji wyszukiwania na rynku transferowym z was jest w stanie wyszukać główny atrybut i atrybut średniej ocen i odpowiednich dla nich.

The main interface has changed dramatically and now has the look of an online "news portal", a bit like REJESTRACJA lub LOGOWANIE . Główny interfejs zmienił się zasadniczo i obecnie wygląd online "serwis informacyjny", trochę jak REJESTRACJA lub LOGOWANIE . You have a couple of news stories on display working in rotation, league ladder and top scorers lists on the right, career rating on the bottom left and then your menu options top left. Masz kilka newsów na wyświetlaczu działa na zasadzie rotacji, drabiny i strzelcy ligi listy po prawej stronie, ocena kariery po lewej na dole, a następnie opcji menu w lewym górnym rogu. The associated screenshot highlights this layout and as you progress through Career Mode you will become more familiar with it. Związane z ekranu podkreśla ten układ i jak postępy w trybie kariery przez to staną się bardziej do niego przyzwyczaić.

When changing days between matches the calendar now has a daily view and will stop progressing if there is an important action happening such as an email from a team interested in buying your player or something from the Board. Kiedy dni od zmiany pozycji kalendarza teraz codziennie przeglądać i zatrzyma się rozwija, czy jest ważne działania dzieje jak e-mail z zespołu zainteresowany kupnem odtwarzacza lub coś z zarządu. You can easily see when the cup matches are, friendlies, international matches and your standard league matches. Możesz łatwo sprawdzić, kiedy pucharowych są towarzyskie, międzynarodowe mecze i standardowego meczach ligowych.  When you do get to a match and opt to Sim it there are a few new elements here as well. Kiedy dostaniesz się do meczu i zdecydować się na Sim to jest kilka nowych elementów, również tutaj. On the left of the screen you get both line-ups including substitutes and on the right you get a ticker updating you with important events from the match and a summary of key events from other matches happening at the same time. Po lewej stronie ekranu pojawi się zarówno line-up, w tym zastępców, a po prawej masz ticker aktualizację użytkownikowi ważnych wydarzeń z meczu i podsumowanie najważniejszych wydarzeń z innych pozycji dzieje się w tym samym czasie. When you score, your players collect cards or get injured the left side of the screen updates with the appropriate symbol so you can easily see who has done what and who has been subbed. Po ocena, zbieranie kart graczy lub dostać rannych po lewej stronie ekranu aktualizacje z odpowiednim symbolem, dzięki czemu można łatwo sprawdzić, kto co zrobił i który został subbed.

On the side of injuries they are still there and have been tweaked as well. Po stronie uszkodzenia są one nadal tam były manipulowane, jak również. I got two injuries during the first match I simmed both of which were of different lengths; one 82 days and one 27 days. Dostałem dwa urazy w pierwszym meczu I simmed obie zostały o różnych długościach, jeden 82 dni i jeden 27 dni. I got a news item on the main screen after the match telling me so and an email from the Coach drilling it in that these players would be unavailable and that I'd need to change my team selection accordingly. Mam pozycji wiadomości na ekranie głównym po meczu powiedział mi tak i e-mail z autokarów wiercenia w to, że gracze ci mogą być niedostępne i że będę potrzebować, aby zmienić moje ustawienia zespołu odpowiednio. Injuries can also happen after matches, I played the Community Shield against Chelsea and got an email notification after winning that Rooney would be unavailable for a period having picked up a knock. Urazy mogą się po meczach, grałem w spotkaniu o Tarczę Wspólnoty z Chelsea, ale powiadomienie e-mail po wygranej, że Rooney będzie niedostępny przez okres o wziął domina. Overall there are three types of injury; those that happen but aren't severe enough to sideline a player (stats reduced but can still play), those that sideline the player for a short period as they are unfit to play and those major injuries that can put a player out of action for months. Ogółem występują trzy rodzaje obrażeń; tych, które zdarzają się, ale nie są na tyle poważne, wykluczenie zawodnika (statystyki skrócić, jednak wciąż może odgrywać), które dodatkowej gracz na krótki okres, ponieważ nie nadają się do gry i tych dużych obrażeń, które Można umieścić odtwarzacz obecnie działania na rzecz miesięcy.

I'm still getting to grips with all the ins and outs but so far the changes that I have noticed are great and I'm enjoying playing it in the office. Jestem jeszcze Zlikwidowanie wszystkich tajniki ale do tej pory zmiany Zauważyłem świetnie i cieszę się w to w biurze. Look out for another article in the near future once I've guided Man Utd to victory and started a career as just a Player. Zwróć uwagę na kolejny artykuł w najbliższej przyszłości raz mam kierować do zwycięstwa Man Utd i rozpoczął karierę jako zaledwie Player.

TWOJA LIGA Pro Evolution Soccer

« Odpowiedź #699 dnia: Lipiec 29, 2010, 10:08:51 »