Modyfikacje i Dodatki do Pro Evolution Soccer > Tutoriale

Własny soundtrack w PES6

(1/1)

pakur:
Wie ktoś może jak zrobić własny soundtrack do PES6 ?

pawlodar_10:
Potrzebne będą na dwa programy: DKZ STUDIO 9.2 i program, który przekonwertuje nam plik mp3 na wav, np. ImTOO Audio Encoder

Uruchamiamy program do konwersji audio i dzięki niemu przerabiamy mp3 na wav. Bułka z masłem ale w razie czego macie screen. Klikamy na "Add"(1), następnie wybieramy plik do konwersji(2-3), ustawiamy encoder na dolnym pasku(4) i klikamy na "encode"(5). Pojawi się ostrzeżenie że program przerobi nam tylko dwa pliki, wtedy klikamy na "Ok"(6) (jeśli włączymy program od nowa to znowu można zrobić dwa, no chyba że ktoś ma klucz rejestracyjny), a w następnym oknie, które się pojawi "Cancel"(7) i rozpoczyna się konwertowanie pliku.









Mamy już plik wav, więc przechodzimy do następnego kroku. Proponuję stworzyć sobie folder na pulpicie (mniej zamieszania po prostu) i tam umieścić ten plik (8). W programie DKZ Studio uruchamiamy aplikację "Mulit ADX & WAV Converter" . Na obu ścieżkach ustawiamy folder do którego wrzuciliśmy plik dźwiękowy i klikamy na "Start"




Następnie otwieramy ten folder na pulpicie do którego wrzuciliśmy nasz plik i zmieniamy nazwę tego już przerobionego ( z nutką wink.gif) na "unknow_000??"(12) ==>patrz screen...



Tutaj macie spis numeryczny utworów:
00 - STADIUM MUSIC 1
01 - STADIUM MUSIC 2
02 - STADIUM MUSIC 3
03 - STADIUM MUSIC 4
04 - STADIUM MUSIC 5
05 - STADIUM MUSIC 6
06 - STADIUM MUSIC 7
07 - STADIUM MUSIC 8

14 – MUSIC PLAYED STRAIGHT AFTER SCORING. LIKE TRIDEK2’S “FEEL THE EMOTION” PATCH
15 – MUSIC PLAYED STRAIGHT AFTER SCORING. LIKE TRIDEK2’S “FEEL THE EMOTION” PATCH
16 – MUSIC PLAYED STRAIGHT AFTER SCORING. LIKE TRIDEK2’S “FEEL THE EMOTION” PATCH
26 – MUSIC PLAYED STRAIGHT AFTER SCORING. LIKE TRIDEK2’S “FEEL THE EMOTION” PATCH
27 – MUSIC PLAYED STRAIGHT AFTER SCORING. LIKE TRIDEK2’S “FEEL THE EMOTION” PATCH
28 – MUSIC PLAYED STRAIGHT AFTER SCORING. LIKE TRIDEK2’S “FEEL THE EMOTION” PATCH
38 – MUSIC PLAYED STRAIGHT AFTER SCORING. LIKE TRIDEK2’S “FEEL THE EMOTION” PATCH
39 – MUSIC PLAYED STRAIGHT AFTER SCORING. LIKE TRIDEK2’S “FEEL THE EMOTION” PATCH
40 – MUSIC PLAYED STRAIGHT AFTER SCORING. LIKE TRIDEK2’S “FEEL THE EMOTION” PATCH

44 - CREDITS
45 - ENTRANCE 1
46 - ENTRANCE 2
47 - HIGHLIGHTS
48 - HIGHLIGHTS
49 - HIGHLIGHTS
50 - HIGHLIGHTS
51 - OVATION 1
52 - OVATION 2
53 - OVATION 3
54 - MAIN MENU
55 - MAIN MENU
56 - MAIN MENU
57 - MAIN MENU
58 - MAIN MENU 1
59 - MAIN MENU 2
60 - MAIN MENU 2 REMIXED
61 - MAIN MENU 1 REMIXED
62 - MASTER LEAGUE
63 - LEAGUE/CUP
64 - EDIT
65 - MUSEUM
66 - TRAINING
68 - FORMATION
70 - REPLAY PLAYBACK
71 - ONLINE 1
72 - ONLINE 2

Teraz już przechodzimy do ostatniej fazy. W DKZ Studio klikamy na otwórz plik (13-14) i otwieramy plik "0_sound" a następnie otwieramy folder ten w którym mamy nasz przekonwertowany plik już ze zmienioną nazwą (15-16). Następnie klikamy na niego prawym przyciskiem myszy i klikamy na "Copy"(17), przechodzimy do zakładki "0_sound" i wklejamy poleceniem "Paste"(18).









Jedną z ostatnich czynności jest zapisanie pliku. Klikamy na "Save as..."(19) i zapisujemy plik jako "0_sound1"(20). Kiedy plik zostanie zapisany to oryginalny "0_sound" sobie gdzieś zostawiamy w razie czego (w razie wtopy oczywiście) a ten "0_sound1" zmieniamy nazwę na "0_sound".



I to by było wszystko, teraz wchodzimy do gry i sprawdzamy czy muzyczka gra. W ten sposób postępujemy z resztą utworów w grze.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej