TWOJA LIGA Pro Evolution Soccer
Modyfikacje i Dodatki do Pro Evolution Soccer => PES 2012 => Starsze PESy - Dodatki => Stroje => Wątek zaczęty przez: anhviet w Luty 27, 2012, 19:31:46
-
Problem rozwiazany za pomoca tutoriala.
http://www.speedyshare.com/file/G6rsg/Jak-Robic-Fonty-i-Numery-by-pawelszalik.rar
Jak zmienic ich kolor ?
W edytorze nie widze takiej opcji ?
Ktos podpowie ?
Uzywam PES Editor 1.4
Umiem je podpisac pod konkretne sloty ale nadal przy bialych koszulach czarne fonty sa strasznie slabo wyrazne ?
Z gory dzieki
-
W edytorze graficznym (Photoshop,Gimp) musisz je przekolorować. Inaczej się nie da.
-
Tylko, ze w Photoshopie wrzucajac biale numery background automatycznie robi sie czarny i po eksporcie wyglada tak samo wiec jak to zrobic ? Mozesz to napisac krok po kroku. Exportujesz to z GGS jako ? PNG ? Napisz mi jak mozesz jak Ty to robisz. Dzieki
-
A zmieniasz najpierw na RGB a po przekolorowaniu dajesz indeksuj, czy od razu edytujesz zindeksowane?
-
Tzn mam wyeksportowac to jako RGB ? Wez mi pliis to lopatologicznie wytlumacz. :) ni do konca kumam o co chodzi z tym indexowaniem
Dzieki.
-
dajesz rgb kolorujesz dajesz index i do gry wrzucasz
-
Sory, ze jestem namolny ale nie rozumiem co znaczy ten index i jak go mam dac...dodac lub... znalazlem koszulki razem z fontami juz gotowymi. Kiedy przeciagam je w stosowne miejsce przez GGS wyskakuje oops error...jak odznaczam data i importuje to kolor sie zmienia i jest czarno-bialy... nie kumam tego
-
1. Przydzielasz profil RGB fontom.
2. Kolorujesz
3. Indeksujesz (w photoshopie jest to: Obraz>Tryb>Kolor Indeksowany)
4. Dodajesz do gry.
I gotowe.
Jak coś podeślij fonty to może coś z nimi zrobię.
-
Od razu przepraszam za jakośc zdjęc. ;)
1.Odpalasz Photoshopa
2.Włączasz fonty czy co tam chcesz ;)
3.Obraz-Tryb-zaznaczasz RGB
(http://img836.imageshack.us/img836/2298/39366216.png)
(http://img33.imageshack.us/img33/2841/10771095.png)
4.Wybierasz różdżka(W).
5.Zaznaczasz literkę czy co tam masz. :)
6.Klikasz pędzel
7.Wybierasz kolor
8.Malujesz to co zaznaczyła różdżka
(http://img844.imageshack.us/img844/7759/29421981.png)
9.Gdy skończysz malowac....
10.Obraz-Tryb-Kolor indeksowany..
(http://img338.imageshack.us/img338/2208/82891859.png)
11.Wybierasz 'OK'
12.Plik-Zapisz Jako-wpisujesz nazwę-Zapisz
To wszystko. ;)POzdraWia SiłaNiebieska :D
-
Dzieki za screeny.
Ja mam jednak problem z czym innym teraz.
Kiedy otwieram w Photo Shopie jakis wyeksportowany poprzez GGS font PNG to objawia mi sie on oto w taki sposob:
(http://desmond.imageshack.us/Himg4/scaled.php?server=4&filename=16475324.jpg&res=medium)
Moge to zrobic nawet w Paint i zmienic. Ok. Ale przy zapisie splaszcza mi obrazek i wokol numerkow jest background. Kiedy naloze go na koszulke to wyglada do bani.
Gdzie w takim razie popelniam blad ? czy podczas eskportu z GGS ? Eksportuje jako PNG. Paint otwiera plik normalnie. Photoshop i Corel juz nie (?!!) . Przy Paint moge zapisac ale splaszcza obrazek i background staje sie widoczny. Przy Corel i Photoshop nie mam mozliwosci edycji, gdyz obrazek po wgraniu wyglada tak jak widzisz na zdjeciu.
Kiedy wrzucam nawet wyeksportowany plik PNG z GGS w innego slota ...to wyskakuje OOOPPS file could not be uploaded ...lub cos takiego ...
p.s. generalnie potrzebuje gotowe do wgrania numerki i literki: czerwone, niebieskie i zielone, zolte oraz czarne. Tak aby tylko wrzucic je gotowe przez GGS.
Jaka opcja w GGS podczas importu powinna byc zaznaczona: ALFA, RGB, DATA ? wszystkie czy tylko ktoras z nich ?
Kiedy wrzuczam ten sam czarny font z jednego slota (oryginalny a gry) na drugi. Po uruchmieniu meczu numerki wygladaja tak:
(http://desmond.imageshack.us/Himg807/scaled.php?server=807&filename=sadlok.jpg&res=medium)
(http://desmond.imageshack.us/Himg813/scaled.php?server=813&filename=93000857.jpg&res=medium)
juz mi mozg eksploduje :)
Wydje mi sie ze chodzi tutaj o przezroczystosc numerkow. Ok. Ale jak to zmienic ...