TWOJA LIGA Pro Evolution Soccer
Modyfikacje i Dodatki do Pro Evolution Soccer => PES 2012 => Starsze PESy - Dodatki => Stadiony => Wątek zaczęty przez: anhviet w Marzec 22, 2012, 09:04:10
-
Czy w ogole daloby rade np. wyedytowac, zmienic/podmienic ktores z elementow dodatkowych w edytorze dla stadionow ?
Chodzi mi np. aby wyedytowac 1 trybune np. tak aby za bramka nic nie bylo albo np. zaprojektowac w jej miejsce inny element na miejsce defaultowego.
np. Podmienic ja za jakas inna trybune kryta, otwarta czy cos teges.
Czy ktos wie, ktore pliki sa odpowiedzialne za textury elementow defaultowych, a moze lepiej czy ktos by sie podjal wykonania lub wymazania czegos takiego albo nawet podmienic to z plikiem odp. za scenerie za bramka, ktora widzimy np. na treningu.
-
Nie wiem czy wszystkie elementy tych stadionów, ale na pewno ich większość znajduje się w dt08.
Tyle ode mnie w tym temacie.
-
Jakim najlepiej programem podgladac te textury oraz jakim najlepiej edytowac ?
-
Ultimate Data Explorer, GGS itd.
-
Ok. Chodzilo mi o Blender.
Dzieki.
Myslalem bardziej o podgladzie w 3D. GGS raczej nie ma takiej mozliwosci albo nie wiem jak ja sie uruchamia.
-
a tam masz textury a nie obiekty 3d
-
Musze sie zapoznac z jakims tutorialem wpierw jak najlepiej edytowac te textury no i znalezc, ktore textury odpowiedzialne sa za te defaultowe do edtora stadionow. Chcialbym dodac jakies niskie trybuny albo pustke za bramka tak jak np. na stadionach Podbeskidzia czy np. Polonii.
Mam troche czasu w ten wkd wiec chcialbym ogarnac czy da sie wyedytowac niektore elementy defaultowe, ktorych uzywamy w edytorze do tworzenia stadionow. Moze sie uda.
-
to nie jest takie proste ze zmienisz teksturę i nagle za bramką będzie pusto.
-
Wiem, zdaje sobie z tego sprawe. Wlasnie zaczalem jakies przegladanie textur pod dt08 i torche mnie to przeraza ale jestem gotowy nauczyc sie czegos nowego.
Nie wiem czy to akurat jest prosta rzecz, Ty jestes w tym guru, bo Twoje stadiony wymiataja dlatego tez zadam Ci pierwsze pytanie: czy edycja wlasnie takiego defaultowego elemntu za bramka jest bardzo skomplikowana ? I gdzie tak naprawde powinienm zaczac ?
Bardzo dziekuje z gory za wskazowki.
p.s. zaraz zabieram sie za studiowanie Twojego tutka.
-
Bardzo fajnie jakbyś dał radę coś wykombinować. Ja obecnie nie mam czasu na zabawę z Blenderem, ale życzę Ci powodzenia ;)
-
Wiem, zdaje sobie z tego sprawe. Wlasnie zaczalem jakies przegladanie textur pod dt08 i torche mnie to przeraza ale jestem gotowy nauczyc sie czegos nowego.
Nie wiem czy to akurat jest prosta rzecz, Ty jestes w tym guru, bo Twoje stadiony wymiataja dlatego tez zadam Ci pierwsze pytanie: czy edycja wlasnie takiego defaultowego elemntu za bramka jest bardzo skomplikowana ? I gdzie tak naprawde powinienm zaczac ?
Bardzo dziekuje z gory za wskazowki.
p.s. zaraz zabieram sie za studiowanie Twojego tutka.
Pozostaje ci jedynie zmiana textury...bo ciężko będzie coś nowego zrobić...trzeba by było pośniedzieć nad tym...i wiedzieć które pliki są ze sobą powiązane relacją model-textura-lmap wtedy w blenderze można by było np taka cześć zrobić skonwertować i SPRÓBOWAĆ podmienić pliki i wgrać do gry. Trudne, nie wiem czy możliwe...ale powodzenia.
-
Poki co to wyglada na to, ze musze duzo czasu poswiecic zeby cos sie nauczyc wiec pierwsze efekty, jesli jakies przyjda to, nie predko ze wzgledu na deficyt czasu. W miedzy czasie jednak znalazlem oto taki patch Jenkeya:
http://jenkey.moddingway.net/blog/category/pes2012-stadium/
Jest tam rowniez przerobiony treningowy House Sport stadion i jest teksturka "pustki" za bramka :)
Moze udalo by sie jakos odnalezc, ktory unnamed jest odpowiedzialny za te czesc za bramka i ten za niska trybune ?
Zawsze mozna by bylo podmienic to jakos nawet "skladajac" sobie jakis stadion w ramach eksperymentu.
Czy ktos moze wie, ktore numery unnamed sa wlasnie odpowiedzialne za house sport stadium ?
-
Powiem tak...nie ma tak ze jakiś unnamed odpowiada ze daną część stadionu. Jest jeden odpowiadający za model, drugi (ewentualnie kilka)odpowiadający na tektury i jeszcze kolejne od cieni nakładanych na stadion a jeszcze inny od świateł kibiców etc. wiec to nie takie proste.
(http://i982.photobucket.com/albums/ae303/boonaun/stadium-1.jpg)
Moim zdaniem szybciej jest zrobić stadion samemu w blenderze niż tak kombinować. A jeśli chodzi o tekturę tego co jest za to proszę bardzo (w pesie mozna znaleźć wiecej. )
(http://wt010.wrzuc.to/obrazek/x6XmoR/99149066.png)
(http://wt010.wrzuc.to/obrazek/i5nUlzrQ/alberbi.png)
widze ze jeszcze mało wiesz o stadionach.
-
Rozumiem teraz. Widzisz ...ja zakladalem :) nie wiedziec czemu :), ze stadion jest podzielony elementami, cos jak w edytorze.
Chcialem tylko znalezc, ktore pliki odpowiadaja za ten Sport House, bo w Stadium Bin List tego nie pokazuje...przynajmniej nie widze.
Dzieki bardzo Robert. I tak pewnie nie raz Cie jeszcze zaleje pytaniami jesli oczywiscie bede mogl...jak tylko lepiej ogarne tego blendera tak aby nie zadawac glupich pytan ::)
-
Jak nie wiesz to pytaj ale zrobienie stadionu bez otoczenia to żaden problem. Licze ze nie porzucisz pracy...bo przydał by sie ktoś kto robi stadiony...nie tylko ja.
Zrobić po prostu do dookoła stadionu górki a drzewa. Nawet tymi teksturami które ci dałem.
Kilka linków które mogą się przydać.
http://vimeo.com/user2100495/videos (http://vimeo.com/user2100495/videos)