Proszę nie usuwać ani nie zmieniać polskich napisów, instrukcji obsługi programu.
DpFileListGenerator v1.6 by Baris Compatible with DLC 4.0
(https://4.bp.blogspot.com/-1tIXVM9qXec/V1vJp8st5eI/AAAAAAAAY0M/nC_7sNd5QUMXYF8b8NrFvVCWCCAvkcfMACLcB/s1600/Untitled.jpg)
Dptfilelist Generator - program którym dodaje się różne elementy graficzne i textowe do gry w plikach z rozszerzeniem nazwa_pliku.cpk do folderu download, który znajduje się w głównym folderze gry. Aby jakiś dodatek działał poprawnie w grze, dpfilelist generator musi wspierać okreslone DLC na którym działa nasz dodatek a w samej grze musi ten DLC się znajdować (gra ma wgrany DLC 3.0 a my mamy dodatek który działa z DLC 2.0, możemy wygenerować nowy dpfilelist.bin, ale jest wielkie prawdopodobieństwo że ten dodatek pod DLC 2.0 nie będzie działał poprawie w grze, jeśli jest wgrany w grze DLC 3.0). Każdy patch zwiera w sobie już gotowy dpfilelist.bin wygenerowany przez autora patcha pod jego dodatki i nie trzeba nic generować jeśli nie dodajemy nowych dodatków. Po za tym numeracja pliku pes2016.exe nie ma znaczenia na dpfilelist.bin.
dpfilelist.bin - określa jakie dodatki (pliki z rozszerzeniem .cpk) bedą w grze działać, mimo że mamy więcej dodatków .cpk w folderze download, a w samym generatorze zaznaczyliśmy tylko 10 z 20 dodatków które będą, powinny, działać w grze.
Zmiany:
- Generate automatically DpFileList.bin with maximum of 32 CPKs (see this post for more informations)
- Select needed cpk-files
- Sort selected cpk-Files (if needed) via Drag&Drop
- [NEW] Read already existing DpFileList.bin
Instrukcja obsługi:
1. Wybierz w polu cpk patch ścieżkę do foleru download w folderze pesa
2. Wybierz w polu DpFileList ścieżkę do pliku dpfilelist.bin który jest w folderze download
3. W oknie po lewej stronie będą all pliki .cpk (nasze dodatki) które są w folderze download
4. W oknie po prawej zawarte są informacje o tym, które pliki .cpk są aktualnie w użytku poprzez grę
4. Zaznaczamy w oknie po lewej, pliki .cpk (PS. nazwę plików .cpk możemy zmienić, nie wpływa na działanie gry) które chcemy aby działały w grze. Nie zapomnijmy też o plikach od DLC (wszystkie)
5. Po zaznaczeniu plików przez nas wybranych klikamy na Generate DpFileList.bin w prawym dolnym rogu
6. Po pomyślnym wygenerowaniu plików zastaniemy poinformowani o tym
PS. W czasie generowania nowego dpfilelist.bin program może wywołać błąd. Zaleca się kilka razy próbować wygenerować nowy plik.
PS. Jeśli chcemy wgrać inny patch, ale nie chcemy usuwać obecnego, który mamy wgrany, musimy odznaczyć pliki które należą do obecnego patcha, a zaznaczyć te z nowego patcha. Dla ułatwienia możemy zmienić nazwy plików patcha, aby wiedzieć co jest czym i nie pomieszać w czasie generowania nowego dpfilelist.bin a zarazem aby jakieś dodatki nie gryzły się i powodowały błędy w grze (wyłączenie gry). Nie zapomnijmy o podmianie w moich dokumentach, Option Files (plik EDIT.bin), bez którego patch nie zadziała poprawnie (zawiera: składy, formacje, statystyki, struktury lig i nazwy ich).
Wymagane do poprawnego działania, programu:
Środowisko programistyczne w wersji Microsoft .NET Framework 4.5 (http://www.microsoft.com/pl-PL/download/details.aspx?id=30653) lub nowsze wydanie TU (https://www.google.pl/search?q=Microsoft+.NET+Framework+4.5&sourceid=chrome&ie=UTF-8#q=Microsoft+.NET+Framework)
W czasie problemów z uruchomieniem programu, zaleca się przeinstalować .NET Framework
Program uruchamiamy jako Administrator
http://www.youtube.com/watch?v=rE3vItOR85I
(http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/673/EwLlJg.png)
Działa z DLC 1.0, 2.0, 3.0 i 4.0 Download (http://www3.zippyshare.com/v/Gy6qLd8n/file.html)
Działa z noDLC (czyli, bez wgranego DLC) Download (http://www.file-upload.net/download-10983177/DpFileListGenerator-v1.6-by-Baris.zip.html)
Działa z noDLC i DLC 1.0, 2.0, 3.0, 4.0 wersja testowa Download (http://www54.zippyshare.com/v/uJIgmX6Y/file.html)