Są to poglądowe wymagania gry, obrazujące sprzęt na którym gra powinna działać, uruchomić się.
Płynność gry i jakość tekstur zależy od tego co posiadamy w PCie i ich pojedynczych parametrów technicznych które stanowią ogólną moc obliczeniową PCta (szybkość, czas dostępu do odczytu - RAM DYSK itd.), w tym system operacyjny i jego zasyfienie zbędnymi usługami, programami, które mogą mieć mniejszy lub większy wpływ na płynność gry oraz jak sama gra jest zoptymalizowana.
Input Lag - zjawisko występujące w niektórych typach ekranów LCD, polegający na opóźnieniu wyświetlanego obrazu w stosunku do czasu sygnału sterującego obrazem. Opóźnienie sięga 65 ms, co odpowiada około 3-4 klatkom obrazu wyświetlanego z częstotliwością 65 Hz. Zjawisko to jest powszechne dla matryc typu TFT, S-PVA, S-MVA oraz TN. Ciekawostką jest to, iż panele S-PVA mają większe opóźnienie sygnału niż P-MVA, podczas gdy panele typu IPS praktycznie go nie wykazują. Efektu opóźnienia należy wiązać nawet z czasem reakcji matrycy. Info Wikipedia (https://pl.wikipedia.org/wiki/Op%C3%B3%C5%BAnienie_wej%C5%9Bcia)
(http://i.imgur.com/tOZIpkn.png)
Dodatkowo wymagany jest zainstalowany w systemie .NET Framework 4 lub nowszy oraz DirectX i Visual C++ z instalatora gry
(http://www.pes-patch.com/wp-content/uploads/2016/07/PES-2017-Spec-List.png)