TWOJA LIGA Pro Evolution Soccer
Dział Ogólny => Starsze PESy - Dyskusje => PES 2010 => Wątek zaczęty przez: newsman w Sierpień 25, 2009, 15:51:30
-
Jakiś czas temu ukazały się u nas na stronie pytania zadawane przez graczy a propos pes2010. Dziś mam dla was drugą część tych pytań wraz z odpowiedziami. Zapraszam do lektury
Czy są jakieś drużyny z Championship w ML ? Co z licencjami ?
Nie, nie ma żadnych drużyn z Championship w ML. Ligue1, Serie A oraz EreDivisie są w pełni licencjonowane, La Liga jest częściowo licencjonowana z 10 drużynami oraz Liverpool i Man Utd są jedynymi licencjonowanymi drużynami z Premiership.
Ile jest drużyn w D-2 ?
18 i mogą być zastąpione edytowanymi drużynami z 'Other B' w celu stworzenia własnej drugiej ligi.
Czy można nadal zmieniać drużyny w pierwszej lidze ?
Tak można. Dla przykładu możesz zamienić Liverpool na Celtic lub Inter Milan na Team F jeśli masz takie życzenie.
Jakie 'Other Teams' są w drugiej lidze ML ?
Na chwilę obecną tylko wymyślone. Mają różnego rodzaju europejsko brzmiące nazwy jak Wondengine Town oraz FC Nortovka.
Ile jest drużyn w CL ? Czy są to 32 drużyny w 8 grupach z 4 drużynami jak w prawdziwym życiu ?
Tak, turniej podlega tym samym standardom co w prawdziwym świecie i to samo dotyczy Europa League. Jedyna różnica jest taka, że cała faza eliminacji nie jest włączona, chociaż takie drużyny jak North London, muszą zagrać w drugiej fazie eliminacji aby dostać się do Ligi Mistrzów, jeśli ukończą sezon na 4 lokacie w tabeli.
Czy dostajemy młodych zawodników na starcie nowego sezonu ?
Drużyna juniorów się nie zmienia, ale zawodnicy, którzy sa już za starzy i nie dostali profesjonalnego kontraktu zostaną zamieni przez nowych.
Czy ML trzyma więcej statystyk płkarzy (bramki etc.) ?
Liczy najlepszą jedenastkę, najlepszego piłkarza Europy oraz występy reprezentacyjne jak również strzelone bramki, rozegrane mecze etc.
Czy statystyki startują tylko od miejsca startu ML ?
Tak, statystyki z poprzedniego sezonu nie liczą sie w statystykach zawodnika, chociaż akumulują sie podczas kolejnych etapów ML.
Czy zmieniła sie stamina i piłkarze mogą grać częściej bez zmęczenia ?
Tak, wyższy poziom trenera od przygotowania fizycznej połączona z formą zawodnika decyduje o tym jak bardzo piłkarz jest zmęczony.
Czy w ML lub innych europejskich rozgrywkach są drużyny południowo amerykańskie lub WE/PES United ?
Nie, te drużyny nie pojawiają się (o ile edytowane drużyny w D2, nie będa dobrze grać i ukończą rozgrywki na tyle wysoko by zakwalifikować się do D1)
Czy Europa League i Champions League będą dostępne na PC.
Tak oba turnieje będą dostępne w wersji PC.
Kiedy płacone są pensje piłkarzy i kadry szkoleniowej ?
W pierwszym tygodniu września, jednakże gdy kupisz zawodnika w styczniu to będziesz musiał zapłacić połowę jego pensji.
Gdy użyję domyślnych piłkarzy w ML to czy będą tacy sami jak w drużynie juniorów ?
Nie jestem w stanie odpowiedzieć ale wyobrażam sobie, że drużyny juniorów zostanie zmieniona przed finalną wersją gry.
Z jak wieloma piłkarzami można w jednym czasie negocjować ?
Udało mi sie negocjować z 5 zawodnikami na raz.
Czy tryb Become Legend powróci w PES2010.
Tak, Become a Legend jest potwierdzony i dostępny.
Czy można grać jako obrońca lub bramkarz ?
Nie wygląda na to, dostępne pozycje wyglądaje na takie same jak w PES 2009.
Czy są różne typy siatek na różnych stadionach ?
Na wersji PC , która testowałem siatki wyglądają tak samo.
Czy można edytować narodowość aktualnego zawodnika ?
Nie, nie wygląda na to żeby było można zmienić narodowość zawodnika.
Ile kartek może mieć maksymalnie pilĸarz ?
Zawodnik może mieć maksymalnie 11 kartek.
Czy możesz coś powiedzieć na temat trybu Community ?
Nie bardzo, gdyż nie jest to tryb dostępny na tym etapie rozwoju gry.Jednakże w trybie pucharu możesz wybrać Community jako puchar, który ma opis 'Piękno Community to jego diwersyfikacja. Dodawaj przyjaciół i rozgrywaj mecze wszelkiego rodzaju, utrzymuj statystyki meczy co pozwala na wyłonienie najlepszego. Uczyń swoje Community gdzie twoi przyjaciele spotykają się razem!."
Jak wielu graczy może być w trybie Community ?
W trybie Community jest możliwość dodania 32 uczestników, ale czy to ma jakis związek z końcowa wersją gry to nie wiem.
Jakie statystyki utrzymuje tryb Community ?
Wygląda na to, że liczy statystyki średniej liczby bramek strzelonych/stracony/fauli/asyst/żółtych kartek/czerownych kartek/strzałów na bramkę i poza/posiadanie piłki dla każdego uczestnika.
-
Czy Europa League i Champions League będą dostępne na PC.
Tak oba turnieje będą dostępne w wersji PC.
Kamień z serca ;D
-
Czy Europa League i Champions League będą dostępne na PC.
Tak oba turnieje będą dostępne w wersji PC.
Kamień z serca ;D
Potwierdzam.A juz sie balem ze ich nie bedzie wtedy bym sie zawiodl na KONAMI ale na szczescie nie musze
-
Czy w ML lub innych europejskich rozgrywkach są drużyny południowo amerykańskie lub WE/PES United ?
to jest bardzo madre
jak w ligach europejskich moze byc druzyna z poludniowej ameryki
-
POWINNO BYĆ PYTANIE CZY wersja PC różni się od konsolowych jak tak to czym ,bo nie wiem
-
Niby licencjonowana Liga Mistrzów a Arsenalu i Cheslea nie będzie , co to ma znaczyć ? ???
-
szkoda że nie można grać bramkarzem, np sterować tak jak w karnych... byłoby super...
-
Niby licencjonowana Liga Mistrzów a Arsenalu i Cheslea nie będzie , co to ma znaczyć ? ???
a w pes 2009 jak było hmm??? przecież to było wiadomo, dla mnie KONAMI jest jakieś niedoj****, w pes 5 był Arsenal i Chelsea, w 6 nie pamiętam ale chyba też, jeszcze się newcastle przewinęło i jakis tam jeszcze chyba, liverpool, manu, , hiszpańska cała była kiedyś, teraz nie, jak dla mnie to jest pojebane, nie dość, że tak mało licencji to chociaż dali by te najelpsze ligi CAŁE, a nie co roku, inaczej, jak juz wykupili raz licencjie to dlaczego znowu tego nie zrobili??, swoją drogą, to dziwię się, że kluby/ligi nie chcą być w pesie, to zwiększa popularność, chore to jest, po co te licencje takie drogie?, zawodnicy są a to jakieś london czy kondon(m) cf, pompy czy ch** wie co to ma w ogóle być
-
wydaje mi się że to drogie, a KONAMI nie jest bardzo bogatą firmą. Kupujcie oryginały to będiecie mieli licencje.
-
Wiecie co? Mnie najbardziej denerwuje dlaczego programiści nie dadzą więcej slotów na ligi. Np 15, wtedy można byłoby dać dużo więcej lig w patchach
-
Tutaj macie test Fify http://tvgry.pl/?ID=570
Szkoda, że nie mam konsoli
-
szkoda ze nie mam PC :D
-
szkoda ze nie mam PC :D
Nie masz czego żałować.
-
uu dobrze że będzie LM i LE ale ciekawe czy będą w pełni licencjonowane ..... oby ...
-
To co ty Bugi tylko na konsoli ciągniesz ? lol iks de . Ja planuje kupic konsolke za rok , prawdopodobnie ps 3 ; )
Co do licencji to zawsze pozostają patche , dobre i to . Nie ma co narzekać dobrze, że Konami stara się czego efektem jest CL i LE ;)
cinosław , przeczytaj pare postów wzwyż . Nie będą w pełni.
-
To co ty Bugi tylko na konsoli ciągniesz ? lol iks de . Ja planuje kupic konsolke za rok , prawdopodobnie ps 3 ; )
Co do licencji to zawsze pozostają patche , dobre i to . Nie ma co narzekać dobrze, że Konami stara się czego efektem jest CL i LE ;)
cinosław , przeczytaj pare postów wzwyż . Nie będą w pełni.
konkretnie chodzi mi o Lecha ;D bo Wisła będzie w pełni ;D ;D ;D
Tutaj macie test Fify http://tvgry.pl/?ID=570
Szkoda, że nie mam konsoli
wyjebisci* to wygląda ... musze pomyśleć nad konsolą ... ;/ strasznie realistyczne ... pokazywanie ręką uważanie na spalone ... super
ale narazie nie kupuje konsoli więc pes 2010 rulez ;D:D:D
-
Hehe no nic innego nie pozostaje ale i tak ciesze sie do nowego Pes`a, jednakże Fifa 10 next gen wymiata i nie ma się co oszukiwać ;D
-
Hehe no nic innego nie pozostaje ale i tak ciesze sie do nowego Pes`a, jednakże Fifa 10 next gen wymiata i nie ma się co oszukiwać ;D
mi się tylko te rzuty rożne nie podobają, jakieś dziwne takie:D:D
-
to Ribery ma taki styl po prostu, inni wykonują inaczej. Dla mnie PES wymiata
-
hehehe ja mam PC i PS2 :D
-
Fifa 10 na next-gen naprawde powala. Nie rozumiem tylko, dlaczego nie zrobią takiej fify na PC? Wtedy sukces nad PES'em byłby definitywny.
-
poniewaz kazdy zespoł pracuje nad czyms innym
inni nad PC
drudzy na PS3
a z kolei inni xbox
-
Fifa 10 na next-gen naprawde powala. Nie rozumiem tylko, dlaczego nie zrobią takiej fify na PC? Wtedy sukces nad PES'em byłby definitywny.
Ekipa od PC-towej fify chyba przywykla do wypuszczania gowna miedzy rokiem 1999 a 2009.
Jezeli chodzi o next-gen to Dawidowi Rutterowi (angielski "Seabass" TakaTsu*a) powinno sie chyba pomalu pomnik stawiać.
P.S: nie mozna nawet napisac nazwiska Takats-uka bo cenzura czuwa na ostatnie 4 litery i otrzymujemy Takat**** :D:D
-
falcon fifa 2001 i 2002 byly świetnymi grami. Gówno to jest fifa 07,08,09. Fifa 2006 ma taki sam silnik, ale swego czasu jeszcze nie było fify next-gen. W okresie 2003-2007 rządził pes. Mam nadzieję że tym razem również tak będzie.
-
To co ty Bugi tylko na konsoli ciągniesz ? lol iks de . Ja planuje kupic konsolke za rok , prawdopodobnie ps 3 ; )
Co do licencji to zawsze pozostają patche , dobre i to . Nie ma co narzekać dobrze, że Konami stara się czego efektem jest CL i LE ;)
cinosław , przeczytaj pare postów wzwyż . Nie będą w pełni.
Za rok to już się nie opłaca kupować ps3
-
NO DOBRZE że będą na PC dostępne i CHampions League i Liga Europejska !!!
-
Fifa 10 full gameplay: http://www.youtube.com/watch?v=KEGqOQYf7o0
MIAZGA
-
falcon fifa 2001 i 2002 byly świetnymi grami. Gówno to jest fifa 07,08,09. Fifa 2006 ma taki sam silnik, ale swego czasu jeszcze nie było fify next-gen. W okresie 2003-2007 rządził pes. Mam nadzieję że tym razem również tak będzie.
fifa 2001(to jest ta w ktorej wprowadzono w koncu pasek mocy strzalu??) to byla ostatnia czesc z jaka mialem kontakt chyba przed fifa 09 na PS3. Generalnie za czasow ISS'ow i PEs'ow do czasu pes 2008 nie bylo sensu instalowac fify. Jak pojawia sie dema na Play Station Network FIFY (10 wrzesnia) i PES'a(wie ktos kiedy ??) to postaram sie zalatwic kamerke HD i wrzuce jakies przyklady gameplayu.
-
http://www.youtube.com/watch?v=SCZxPlLOKik :D :D :D :D
widzicie jakies zmiany?
-
http://www.youtube.com/watch?v=SCZxPlLOKik :D :D :D :D
widzicie jakies zmiany?
to jest stare tego samego pes'a pokazali na gamescom.
-
Czy są różne typy siatek na różnych stadionach ?
Na wersji PC , która testowałem siatki wyglądają tak samo.
szkodaa :P
-
Mnie iteresuje tylko Manualny GK ::) wiem ze w PES'ie bedzie a w Fifie nie bedzie :D
-
mnie to tylko ciekawi czy jakies nowe triki dodadza.. bo system trikow w fifie jest dla mnie niesamowity. w pesie gdyby cos takiego bylo ah..
-
(http://editor.pesfan.com/2010covers/PES2010_PS3.jpg)
(http://editor.pesfan.com/2010covers/PES2010_360.jpg)
nie stety nie dali opakowania na pc
-
nie stety nie dali opakowania na pc
Pewnie taka sama,tylko znaczek PC i to wszystko. :)
-
mnie to tylko ciekawi czy jakies nowe triki dodadza.. bo system trikow w fifie jest dla mnie niesamowity. w pesie gdyby cos takiego bylo ah..
na filmiku pokazywali jakies 3-4 tricki
-
PES 2010: Major potwierdzone uzupełnień do dalszego realizm
Konami prezentuje nowe 360-system kontroli stopnia i więcej kluczowych zaliczek gry ustalona na podstawie wniosków fan
Konami Digital Entertainment GmbH zapowiedziała, że PES 2010 będzie korzystać z 360-kontrola stopnia i dalszych podnoszące niezrównany realizm tytuł.
Informacja ta pojawia się po bliskim kontakcie Konami z globalnej sieci PSE oraz kibiców, którzy odgrywają kluczową rolę w rozwoju nowej gry. Przez fora i opinie, PES zespół Productions w Tokyo canvassed opinię na temat elementów fanów nadzieję uwzględniona w PES 2010 i 360 kontroli stopnia była częścią długiej liście.
360 kontroli stopnia będzie dostępna zarówno na PLAYSTATION ® 3, Xbox 360 i PC-DVD wersje gier za pośrednictwem analogowej laski na administratorów danych. System pozwoli graczom rozprzestrzeniania piłkę z łatwością, otwierając nowe możliwości ataku i obrony. PLAYSTATION ® 3 właściciele będą również korzystać przy użyciu Dual Shock D-Pad, a Xbox 360 i Win D-Pads jest ograniczona do ośmiu kierunkach kontroli ze względu na ograniczenia techniczne sprzętu.
Konami potwierdził również liczby podobnie tłumie miłe elementy wymagane przez fanów, w tym:
* Instrukcja obsługi Bramkarze: PES 2010 będzie jedynie tytuł piłki nożnej, aby zapewnić użytkownikom pełną kontrolę nad strażnikiem. Gracze mogą przejść na ich bramkarz w każdej chwili i będą mieli pełną kontrolę jego działania.
* Nowe bramkarskie Odeszli: Gracze mogą teraz wykonywać szybkie w ramię rzuca do najbliższego obrońcy, aby uzyskać ataków toczenia szybciej.
* All-New Animation: animacja kluczowe związane z dryblingu, bieganie, toczenia, itp., zostały przerobione i wzmocnione, tworząc bardziej naturalne i organiczne uczucie sposób gracze Chase dół piłki w kierunku zmian i poruszania się na boisku. Rezultatem jest bardziej płynny i naturalny wygląd do gry.
* Dostrojone Close Control: PES Productions zespół pracuje na rzecz poprawy odłowu piłkę i podstawowych elementów sterujących w pobliżu, dając użytkownikowi więcej możliwości rozprzestrzeniania i przenieść piłkę bez wysiłku.
* Instrukcja obsługi Ball Wniosek: zdolność do popytu piłkę podczas pracy w przestrzeń jest obecnie dostępna dla gracza, i będzie dostępny dla wszystkich trybów gry, takich jak multi-player, w Internecie, itp.
* Uproszczone Umiejętności: Przesuwa np. surowej, grzbiety przeciągnij i górnej surowej w organizmie może być stosowana w sposób naturalny podczas przejmowania lub próbuje pokonać przeciwnika. Seria PES jest od dawna związany z sprytny kino i sztuczki, i PES 2010 będzie pochwalić się najbardziej do tej pory.
"Społeczności PES był niesamowity atut w rozwoju PES 2010, a my możemy wreszcie podnieść pokrywkę na liczne prośby zespół był w stanie spełnić", wyjaśnia Naoya Hatsumi, Producer for PES Productions w Konami Digital Entertainment Japan. "Mamy dążył do pracy systemu oraz w połączeniu z nową AI i elementy gracz, to pomaga lepiej PES 2010 znacznie bogatsze i bardziej realistyczne efekty".
"Nie możemy podziękować społeczności PES tyle za ich wsparcie nieomylny i ciągły strumień myśli," powiedział Jon Murphy, PES European Team Leader. "Oni oferowane non-stop listy elementów i opcji, które zapewniło zespołowi tyle do myślenia. Jak ktoś widzi, jesteśmy zobowiązani do podejmowania takie rzeczy się zdarzają, a ponadto 360 kontroli stopnia i dodatków, takich jak podręcznik bramkarzy, są w stanie domagać się w piłkę, oraz nowe, animacja pokazuje, że zespół PES zdecydują się PES 2010 największe tytuł futbolu można sobie wyobrazić ".
ORGINAŁ
PES 2010: Major additions confirmed for further realism
Konami unveils new 360-degree control system, and more key gameplay advances determined by fan requests
Konami Digital Entertainment GmbH has announced that PES 2010 will benefit from 360-degree control and further elevating the unrivalled realism of the title.
The announcement comes following Konami's close contact with the global network of PES and football fans, who have played a key role in the development of the new game. Via forums and feedback, the PES Productions team in Tokyo has canvassed opinion on elements fans hoped to see included in PES 2010, and 360-degree control was part of the long list.
360-degree control will be available on both the PLAYSTATION®3, Xbox 360 and PC-DVD versions of the game via the analogue sticks on the respective controllers. The system will allow players to spread the ball with ease, opening up new attacking and defensive possibilities. PLAYSTATION®3 owners will also benefit when using the Dual Shock's D-Pad, but Xbox 360 and Win D-Pads are limited to eight-directional control due to technical limitations of the hardware.
Konami has also confirmed a number of similarly crowd-pleasing elements as requested by the fan base, including:
* Manual Goalkeepers: PES 2010 will be the only football title to offer users complete control of the keeper. Players can switch to their goalkeeper at any time, and will enjoy total control of his actions.
* New Goalkeeper Moves: Players can now perform quick under-arm throws to their nearest defender to get attacks rolling more quickly.
* All-New Animation: Key animation related to dribbling, running, turning, etc, has been reworked and enhanced, creating a more natural and organic feel to the way players chase down balls, change direction and move around the pitch. The result is a more fluid and natural look to the game.
* Fine-tuned Close Control: The PES Productions team has worked to improve trapping of the ball and basic close control elements, giving the user more ways to spread and move the ball around effortlessly.
* Manual Ball Request: The ability to demand the ball when running into space is now available to the player, and will be accessible in all game modes, such as multi-player, online, etc.
* Simpler Skills: Moves such as feints, drag backs and upper body feints can be applied more naturally when taking on or trying to beat an opponent. The PES series has long been associated with clever flicks and tricks, and PES 2010 will boast the most to date.
"The PES community has been an incredible asset in the development of PES 2010, and we can finally lift the lid on the many requests the team has been able to meet," explained Naoya Hatsumi, Producer for PES Productions at Konami Digital Entertainment Japan. "We have strived to make the system work and coupled with the new AI and player elements in the game, it helps make PES 2010 a much richer and more realistic experience."
"We cannot thank the PES community enough for their unerring support and constant stream of ideas," commented Jon Murphy, PES European Team Leader. "They have offered a non-stop list of elements and options that has given the team so much to think about. As anyone can see, we are committed to making such things happen, and the addition of 360-degree control and extras such as the manual goalkeepers, being able to demand the ball, and all-new animation shows that the PES team are determined to make PES 2010 the greatest football title imaginable."
-
PES 2010: Major potwierdzone uzupełnień do dalszego realizm
Konami prezentuje nowe 360-system kontroli stopnia i więcej kluczowych zaliczek gry ustalona na podstawie wniosków fan
Konami Digital Entertainment GmbH zapowiedziała, że PES 2010 będzie korzystać z 360-kontrola stopnia i dalszych podnoszące niezrównany realizm tytuł.
Informacja ta pojawia się po bliskim kontakcie Konami z globalnej sieci PSE oraz kibiców, którzy odgrywają kluczową rolę w rozwoju nowej gry. Przez fora i opinie, PES zespół Productions w Tokyo canvassed opinię na temat elementów fanów nadzieję uwzględniona w PES 2010 i 360 kontroli stopnia była częścią długiej liście.
360 kontroli stopnia będzie dostępna zarówno na PLAYSTATION ® 3, Xbox 360 i PC-DVD wersje gier za pośrednictwem analogowej laski na administratorów danych. System pozwoli graczom rozprzestrzeniania piłkę z łatwością, otwierając nowe możliwości ataku i obrony. PLAYSTATION ® 3 właściciele będą również korzystać przy użyciu Dual Shock D-Pad, a Xbox 360 i Win D-Pads jest ograniczona do ośmiu kierunkach kontroli ze względu na ograniczenia techniczne sprzętu.
Konami potwierdził również liczby podobnie tłumie miłe elementy wymagane przez fanów, w tym:
* Instrukcja obsługi Bramkarze: PES 2010 będzie jedynie tytuł piłki nożnej, aby zapewnić użytkownikom pełną kontrolę nad strażnikiem. Gracze mogą przejść na ich bramkarz w każdej chwili i będą mieli pełną kontrolę jego działania.
* Nowe bramkarskie Odeszli: Gracze mogą teraz wykonywać szybkie w ramię rzuca do najbliższego obrońcy, aby uzyskać ataków toczenia szybciej.
* All-New Animation: animacja kluczowe związane z dryblingu, bieganie, toczenia, itp., zostały przerobione i wzmocnione, tworząc bardziej naturalne i organiczne uczucie sposób gracze Chase dół piłki w kierunku zmian i poruszania się na boisku. Rezultatem jest bardziej płynny i naturalny wygląd do gry.
* Dostrojone Close Control: PES Productions zespół pracuje na rzecz poprawy odłowu piłkę i podstawowych elementów sterujących w pobliżu, dając użytkownikowi więcej możliwości rozprzestrzeniania i przenieść piłkę bez wysiłku.
* Instrukcja obsługi Ball Wniosek: zdolność do popytu piłkę podczas pracy w przestrzeń jest obecnie dostępna dla gracza, i będzie dostępny dla wszystkich trybów gry, takich jak multi-player, w Internecie, itp.
* Uproszczone Umiejętności: Przesuwa np. surowej, grzbiety przeciągnij i górnej surowej w organizmie może być stosowana w sposób naturalny podczas przejmowania lub próbuje pokonać przeciwnika. Seria PES jest od dawna związany z sprytny kino i sztuczki, i PES 2010 będzie pochwalić się najbardziej do tej pory.
"Społeczności PES był niesamowity atut w rozwoju PES 2010, a my możemy wreszcie podnieść pokrywkę na liczne prośby zespół był w stanie spełnić", wyjaśnia Naoya Hatsumi, Producer for PES Productions w Konami Digital Entertainment Japan. "Mamy dążył do pracy systemu oraz w połączeniu z nową AI i elementy gracz, to pomaga lepiej PES 2010 znacznie bogatsze i bardziej realistyczne efekty".
"Nie możemy podziękować społeczności PES tyle za ich wsparcie nieomylny i ciągły strumień myśli," powiedział Jon Murphy, PES European Team Leader. "Oni oferowane non-stop listy elementów i opcji, które zapewniło zespołowi tyle do myślenia. Jak ktoś widzi, jesteśmy zobowiązani do podejmowania takie rzeczy się zdarzają, a ponadto 360 kontroli stopnia i dodatków, takich jak podręcznik bramkarzy, są w stanie domagać się w piłkę, oraz nowe, animacja pokazuje, że zespół PES zdecydują się PES 2010 największe tytuł futbolu można sobie wyobrazić ".
ORGINAŁ
PES 2010: Major additions confirmed for further realism
Konami unveils new 360-degree control system, and more key gameplay advances determined by fan requests
Konami Digital Entertainment GmbH has announced that PES 2010 will benefit from 360-degree control and further elevating the unrivalled realism of the title.
The announcement comes following Konami's close contact with the global network of PES and football fans, who have played a key role in the development of the new game. Via forums and feedback, the PES Productions team in Tokyo has canvassed opinion on elements fans hoped to see included in PES 2010, and 360-degree control was part of the long list.
360-degree control will be available on both the PLAYSTATION®3, Xbox 360 and PC-DVD versions of the game via the analogue sticks on the respective controllers. The system will allow players to spread the ball with ease, opening up new attacking and defensive possibilities. PLAYSTATION®3 owners will also benefit when using the Dual Shock's D-Pad, but Xbox 360 and Win D-Pads are limited to eight-directional control due to technical limitations of the hardware.
Konami has also confirmed a number of similarly crowd-pleasing elements as requested by the fan base, including:
* Manual Goalkeepers: PES 2010 will be the only football title to offer users complete control of the keeper. Players can switch to their goalkeeper at any time, and will enjoy total control of his actions.
* New Goalkeeper Moves: Players can now perform quick under-arm throws to their nearest defender to get attacks rolling more quickly.
* All-New Animation: Key animation related to dribbling, running, turning, etc, has been reworked and enhanced, creating a more natural and organic feel to the way players chase down balls, change direction and move around the pitch. The result is a more fluid and natural look to the game.
* Fine-tuned Close Control: The PES Productions team has worked to improve trapping of the ball and basic close control elements, giving the user more ways to spread and move the ball around effortlessly.
* Manual Ball Request: The ability to demand the ball when running into space is now available to the player, and will be accessible in all game modes, such as multi-player, online, etc.
* Simpler Skills: Moves such as feints, drag backs and upper body feints can be applied more naturally when taking on or trying to beat an opponent. The PES series has long been associated with clever flicks and tricks, and PES 2010 will boast the most to date.
"The PES community has been an incredible asset in the development of PES 2010, and we can finally lift the lid on the many requests the team has been able to meet," explained Naoya Hatsumi, Producer for PES Productions at Konami Digital Entertainment Japan. "We have strived to make the system work and coupled with the new AI and player elements in the game, it helps make PES 2010 a much richer and more realistic experience."
"We cannot thank the PES community enough for their unerring support and constant stream of ideas," commented Jon Murphy, PES European Team Leader. "They have offered a non-stop list of elements and options that has given the team so much to think about. As anyone can see, we are committed to making such things happen, and the addition of 360-degree control and extras such as the manual goalkeepers, being able to demand the ball, and all-new animation shows that the PES team are determined to make PES 2010 the greatest football title imaginable."
daj linka :)
-
http://uk.games.konami-europe.com/news.do?idNews=431
-
Opinie moją odnośnie Pes 2010 potwierdzaja ludzie którzy w Pes 2010 grali .
Najlepsze gry Gamescomu 2009 - wielki ranking polskich mediów!
Otóż zrobili oni rankingi gier Oto te kategorie: Najlepsza gra targów - ogólnie, Najlepsza gra pecetowa, Najlepsza gra na konsole, (X360/PS3), Najlepsza gra na konsole przenośne, Najlepsza grafika, Największa niespodzianka targów wśród pokazywanych gier, Największy zawód targów, Najlepsza gra online/MMO, Najlepsza strzelanina, Najlepsza strategia, Najlepsza gra sportowa, Najlepsza gra zręcznościowa, Najlepsza gra wyścigowa, Najlepsza gra RPG, Najlepsza gra przygodowa, Najlepsze stanowisko do gry dla widzów.
Chcieliśmy wybrać najlepsze gry Gamescomu. Chcieliśmy, żeby było obiektywnie. Wymyśliliśmy 15 kategorii i oddaliśmy głos przedstawicielom największych redakcji zajmujących się grami w Polsce. Oto wyniki!
Bla bla bla iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Największy zawód
1. Avatar: The Game (PC, X360, PS3, polski wydawca: Ubisoft)
2. Risen (PC, X360, polski wydawca: Cenega)
3. Pro Evolution Soccer 2010 (PC, X360, PS3, polski wydawca: CD Projekt)
-
No i co w związku z tym ? ... Mam nie kupować Pes`a bo banda kretynów uznała go za nie wypał . Wiesz daruj sobie .
Prawda jest taka , że wszystkie media i serwisy w Polsce faworyzują Fife , a krytykują Pes`a.Tylko , że porównują Fife next-gen z Pes`em na Pc co jest nie halo . No cóż dla mnie Pes 2010 is number one. !
-
No i co w związku z tym ? ... Mam nie kupować Pes`a bo banda kretynów uznała go za nie wypał . Wiesz daruj sobie .
Pewnie wszystkie serwisy i media w Polsce faworyzują Fife , a krytykują Pes`a.Tylko , że porównują Fife next-gen z Pes`em na Pc co jest nie halo . No cóż dla mnie Pes 2010 is number one. !
A czemu uważasz ludzi za kretynów ? bo mają odmienne zdanie niż ty ? Zachowujesz się jak dzieciak w wieku 10 lat , on mówi co innego jak ja ,myśli odmiennie niż ja! jest kretynem,śmieszą mnie wypowiedzi takich ludzi jak ty , zauroczony do bólu nie Realistyczna grą, po pes 6 pozostałe części mają w sobie tylko nazwę ( pro evo soccer ) na którą ostatnimi wydaniami tej gry nie zasługują
Pozdrawiam
-
Pytanie czym Pes zasłużył na miano jednego z największych niewypałów (Grafika ok, gameplay jest dobry , a będzie jeszcze lepszy). Nie widzę logicznych powodów . Najwidoczniej media nie uwzględniły zmian jakie zamierza wprowadzić Konami , jak choćby tryb 360 stopni podjarali się Fifą i cały czas oceniają Pes`a na podstawie Next Genowej Fify Ps.Tak jestem zauroczony w Pes`ie a jak boli Cie to to zmykaj na fifaserwis.
I Nie obrażaj siebie.
-
Pytanie czym Pes zasłużył na miano jednego z największych niewypałów (Grafika ok, gameplay jest dobry , a będzie jeszcze lepszy). Nie widzę logicznych powodów . Najwidoczniej media nie uwzględniły zmian jakie zamierza wprowadzić Konami , jak choćby tryb 360 stopni podjarali się Fifą i cały czas oceniają Pes`a na podstawie Next Genowej Fify
Nie obrażaj siebie.
Coś ty tak się przyczepił do tej fify ? Zazdrościsz że fifa jest coraz lepsza ? że pes jest po wersji PES 6 słabą grą , dla mnie pes 08-09 i wIDZĄC Filmiki z 10 jest tą samą grą , jakie 360 stopni co to da? to co zawodnicy wyprawiają jest paranoją , grafika dla mnie się nie liczy , PES miał zawsze to coś , tego czegoś nie ma od 2 lat ,nadal gram na sieci w cudnego pes6 i nikt mi nie wmówi że pes 08 -09 -2010 jest świetną grą , dla mnie konami zakopało na wieki wspaniałego od lat pes :(
Co mnie boli ? , człowieku opanuj się , jesteś zabawny
-
Poczekaj na filmiki z trybem 360 stopni ,pierw zagraj potem oceń . Chociaż ja i teraz widzę poprawe w gameplay`u . Obejrz raz jeszcze filmiki ( dobrej jakości) i nie sugeruj się opinią medii bo w zimie będziesz chodził w sandałach . Ja zabawny za to ty pesymistycznie nastawiony do wszystkiego . ;)
Ps. Doedukuj się i nie pisz głupot w stylu co da tryb 360 stopni .
-
Jak myślisz serkowski, kto lepiej wie jaka jest gra? Ten co w nią grał czy ten co widział jakieś tam filmiki. Otóż większość tych co nie oceniają gry po filmach są z pesa bardzo zadowoleni...
-
inzaghi , ja oceniam gre po filmikach i jakoś żyje. Zapewne gdybym grał byłbym jeszcze bardziej przeświadczony o klasie Pes`a, a jednak bronie Pes`a mimo, że nie grałem . Jednak filmiki dają mi sporo argumentów aby twierdzić iż Pes 2010 będzie dobry .
-
Jakieś tam filmiki ? a co na filmikach jest nie gra? nie widać jak będzie wyglądać gra ? ehh
-
No niestety serowski, do większości użytkowników nie dociera to, że pes 2010 na obecnym etapie, jest tak samo słaby pod względem grywalności i realizmu jak pes 2009. Poza zmianami w grafice nie widzę nic.. Zawodnicy biegają tak samo sztywno, bramkarze są tak samo słabi, a kilka suwaków w opcjach taktycznych nic tu nie daje. Ja nie chce grać w managera piłkarskiego, tylko w dobrą piłkę. I jak widzę, do tego potrzebna jest konsola i fifa. Bo jak na razie na pesa nie ma co liczyć.
#A Ty Flatron, jeśli karzesz się komuś doedukować, to sam przejrzyj swoje posty i sprawdź, czy Tobie nie jest potrzebne doedukowanie się z języka polskiego.
Tyle.
-
Panowie, przypomnijcie sobie czym PES się wyróżniał z niewielkiego tłumu piłek kopanych na konsole i komputery. Mi się spodobało to, że każda akcja, bramka była wyjątkowa. A co się z tym wiązało, gra była coraz bliższa realizmowi do, którego twórcy gier dążą. Jednak te innowacje, które kiedyś były znakiem rozpoznawczym KONAMI teraz nie są niczym wyjątkowym. Fifa charakteryzowała się schematycznością. Jednak parę lat upłynęło i wersja konsolowa bije na głowę PES-a, który stoi w miejscu. Przykładem może być tutaj choćby głupie wznawianie gry od bramki. Dlaczego od wielu lat nie mogę sam zdecydować komu mam piłkę zagrać bramkarzem?? Zawsze podaje do tego samego zawodnika. To jest tylko przykład ale trzeba iść z duchem czasu i zaryzykować jakieś nowe rozwiązanie. Gdyby zastosowali coś nowego w przypadku PES-a 2008 i by to nie wypaliło to wiedzieliby co zmienić i poprawić, żeby to było lepsze. A tak bazują na tym co było już w ich pierwszych wersjach gry i nieznacznie to zmieniają. Tak jest i będzie w tej nowej edycji. Przynajmniej na pierwszy rzut oka, patrząc po filmikach.
PS. Opinia jedynej osoby, która grała na targach w PES-a, i udziela się na tym forum nie jest dla mnie zbytnio wiarygodna, tym bardziej, że opinie są mało przychylne w serwisach zajmujących się grami.
PS2. Aveiro nie pisz znowu "żal". Szanuj naszą polszczyznę, są inne słowa wyrażające dezaprobatę.
pzdr
-
No niestety serowski, do większości użytkowników nie dociera to, że pes 2010 na obecnym etapie, jest tak samo słaby pod względem grywalności i realizmu jak pes 2009. Poza zmianami w grafice nie widzę nic.. Zawodnicy biegają tak samo sztywno, bramkarze są tak samo słabi, a kilka suwaków w opcjach taktycznych nic tu nie daje. Ja nie chce grać w managera piłkarskiego, tylko w dobrą piłkę. I jak widzę, do tego potrzebna jest konsola i fifa. Bo jak na razie na pesa nie ma co liczyć.
#A Ty Flatron, jeśli karzesz się komuś doedukować, to sam przejrzyj swoje posty i sprawdź, czy Tobie nie jest potrzebne doedukowanie się z języka polskiego.
Tyle.
Dzięki za słowo otuchy bo normalnie myślałem że nie ma już człowieka na tym forum co nie chwali w niebo wzięcie tej gry :) nie jestem anty pes-owcem , jestem fanem pes-a , ale na mnie grafika i kolorowe menu nie robi wrażenia , mam kosole mam fife ale jej nie wychwalam w niebiosy bo nieg...
Tyle w temacie pozdrawiam ,,,,
-
Gdybym ja nie był fanem pesa to nie pisałbym teraz na tym forum. Tak czy siak w pesa grać będę, tylko szkoda, że KONAMI w przeciwieństwie do EA mówi dużo, a robi mało.
-
Azian , mój poziom języka polskiego stoi na wysokim poziomie . I nie podlizuj się sarkowskiemu bo nic dobrego z tego nie wyjedzie . Mam swoje zdanie i jeżeli coś Ci się nie podoba to przykro mi ale tylko modlitwa Ci pomoże ;)
Po co chcesz grać w tą rzekomo nudną gre , kup sobie konsolke i fife i śmigaj ? ; ) Po co grać w coś co według wszystkich jest do kitu.
Ps. I naucz się pisać mój nick , albo wgl się do mnie nie zwracaj . ::)
-
Azian , mój poziom języka polskiego stoi na wysokim poziomie . I nie podlizuj się sarkowskiemu bo nic dobrego z tego nie wyjedzie . Mam swoje zdanie i jeżeli coś Ci się nie podoba to przykro mi ale tylko modlitwa Ci pomoże ;)
Po co chcesz grać w tą rzekomo nudną gre , kup sobie konsolke i fife i śmigaj ? ; ) Po co grać w coś co według wszystkich jest do kitu.
Ps. I naucz się pisać mój nick , albo wgl się do mnie nie zwracaj . ::)
I znów dajesz do zrozumienia ze masz szczeniackie zachowanie !!! Podlizywanie się , więć ta część co chwali pes-a to tobie się podlizuje ? ? twoje texty w stylu kup sobie fife i konsole i graj w fife , człowieku ogarnij się , nikt po za tobą nie może mieć odmiennego zdania>?
-
Oczywiście z całym szacunkiem do serkowskiego, ale czy jest on jakąś ważniejszą osobą na tym forum? Wyrażenie swojej opinii nazywasz podlizywaniem? No i oczywiście wyrazy typu: obejrz i medii stawiają Twój poziom języka polskiego na bardzo wysokim poziomie. A.. zapomniałbym o nicku. Napisałem go poprawnie, a nie mam zamiaru bawić się w pokemony pisząc duże i małe literki na przemian. Bo po co? ; >
No i jeszcze jedno.. konsola. Uważam, że w moim wieku, kwotę 800 zł wolę przeznaczyć na coś innego niż gra..
-
No i jeszcze jedno.. konsola. Uważam, że w moim wieku, kwotę 800 zł wolę przeznaczyć na coś innego niż gra..
Juz kilka razy widzialem jak ludzie pisza ze w ich wieku to juz nie bede kupowac konsoli. Jezeli chodzi o fundusze to zgadzam sie ze jak ma sie rodzine to na pewno ma sie z 1000 innych wazniejszych wydatkow. Ale jezeli ktos moze pozwolic sobie na zakup konsoli to co za znaczenie ma wiek ? Ja mam 22 lata i jakis czas temu kolezanka sie smiala ze mnie i kumpla jak gadalismy o meczu jakims co po necie gralismy 2 vs 1. To jej powiedzialem ze mnie gra w wirtualna pilke tak samo relaksuje jak obejrzenie dobrego filmu, serialu, przeczytanie ksiazki czy pokopanie pilki na naszych cudownych orlikach ( duzy + dla rządu :) ). Jedni maja ochote pograc przy piwku w pokera z kumplami przez cala noc, inni zjarac sie i smiac z deski od sedesu, a inni spotkac w 3-4 osoby (zazwyczaj sugerowane jest wziecie kilku browarow ;) ) i pograc na konsoli.
-
Juz kilka razy widzialem jak ludzie pisza ze w ich wieku to juz nie bede kupowac konsoli. Jezeli chodzi o fundusze to zgadzam sie ze jak ma sie rodzine to na pewno ma sie z 1000 innych wazniejszych wydatkow. Ale jezeli ktos moze pozwolic sobie na zakup konsoli to co za znaczenie ma wiek ? Ja mam 22 lata i jakis czas temu kolezanka sie smiala ze mnie i kumpla jak gadalismy o meczu jakims co po necie gralismy 2 vs 1. To jej powiedzialem ze mnie gra w wirtualna pilke tak samo relaksuje jak obejrzenie dobrego filmu, serialu, przeczytanie ksiazki czy pokopanie pilki na naszych cudownych orlikach ( duzy + dla rządu :) ). Jedni maja ochote pograc przy piwku w pokera z kumplami przez cala noc, inni zjarac sie i smiac z deski od sedesu, a inni spotkac w 3-4 osoby (zazwyczaj sugerowane jest wziecie kilku browarow ;) ) i pograc na konsoli.
Ja mam 27 lat i Xboxa 360 kupiłem z powodu żałoby ( zamknięciem serverów pes6 ) :) , jak dla mnie to ta gra była jest i będzie wieczna ,nic w tym złego że po pracy można się wyluzować grając w kopanki lub inne gry , znam ludzi co mają 40 lat i grają na konsolach , wydatek rzędu 600 zł nie jest aż tak duży i nie trzeba wkładać w niego nowych podzespołów ( grafiki, pamięci , procesorów) bo jeżeli jesteś fanem gier to co roku musisz się liczyć ze zmianą bebechów bo znów coś tnie :)
Pozdrawiam
-
Witam wszystkich. To będzie mój pierwszy wpis na tym forum. Od kilku lat odwiedzam różne strony internetowe poświęcone tej grze również i tą. Moja przygoda z Pro zaczęła się jeszcze w ubiegłym wieku. Błyskawicznie wręcz zakochałem się w tej gierce. Byłem wtedy dzieciakiem, posiadaczem PC. ISS Pro zupełnie odmieniło moje życie, pamiętam jak dziś kiedy to wydałem ostatnie pieniądze na kupno PlayStation tylko po to by móc mieć możliwość grania w tą piękną grę piłkarską. Niestety z biegiem lat coś prysło. Uważam jednak,że kolejne wersje tej gry skończywszy na Pro 6 była dobre bądź bardzo dobre. Ale co stało się później? Pes 2008 jeszcze scierpiałem ale już w tej odsłonie było widać znaczącą różnice w stosunku do poprzedniczek. Natomiast Pes 2009 moim zdaniem to katastrofa. Rozumiem ,że trzeba iść z biegiem lat urozmaicać grę, ulepszać grafikę, wprowadzać nowe innowacje. Ale czy w ten sposób? Gra zatraciła całą swoją magię i z gry niesamowicie grywalnej stała się przeciętniakiem. W tym roku robiłem sobie nadzieje,że będzie lepiej. Oglądając filmiki gameplaya z targów jestem jednak rozczarowany. Oczywiście zgadzam się ze zdaniem , że na targach była przedstawiona wczesna wersja gry. Bardziej udeżające jest dla mnie jednak to,że Pes 2010 wygląda jak brat bliźniak Pes 2009. Wcale nie jest przypadkiem to,że Pro zaczęło przegrywać rywalizację z Fifą, która zrobiła kolosalne postępy. Ale moim zdaniem Konami nie tyle przegrywa z EA Sports co z własnymi starszymi wersjami swojej gry.
-
Oo jeżeli według Ciebie Azian "obejrz" to błąd w języku polskim to kwote 800 zł przeznacz na korepetycje ;)
Ah serkowski nie chodzi mi o to żeby inni nie mogli posiadać własnego zdania tyle , że teraz tak gadacie o Pes`ie jaki on jest, jednakże tylko nadejdzie 22 październik i wszyscy pobiegniecie do sklepu ( bo chyba piratami nie jesteście) i kupicie nowego Pes`a zagracie i jednak stwierdzicie , że jest fajny . Z Pes 09 było podobnie , wszyscy krytykowali oraz wszyscy grali . Bez odbioru . Nie chce się kłocić . Przepraszam za niektóre złośliwe komentarze. Miałem dobre intencje , chciałem żeby Ci , którzy krytykują spojrzeli na Pes`a 2010 z nieco innej strony .
-
Tak, "obejrz" to jest błąd. Zajrzyj do słownika, albo nie. Za parę dni szkoła, podejdź do polonistki, spytaj się i pochwal się tym co Ci odpowiedziała ok? Bo ja osobiście nie znam słowa "obejrz". "Obejrzyj" tak, ale "obejrz" nie..
Temat konsoli. Więc tak. Dla mnie kwota 800 zł może być spożytkowana na 100 różnych innych sposobów. Niedługo matura, koniec liceum.. Studia bądź praca za granicą, jeszcze się waham i kupno konsoli na rok, nie ma dla mnie sensu. Wole przeznaczyć te pieniądze na jakieś dobre ciuchy, czy chociażby dołożyć do samochodu, który mam zamiar niedługo kupić. I dam sobie głowę uciąć, że te pieniądze będą wtedy lepiej zainwestowane.
-
Moja przygoda z Pro zaczęła się jeszcze w ubiegłym wieku. Błyskawicznie wręcz zakochałem się w tej gierce. Byłem wtedy dzieciakiem, posiadaczem PC. ISS Pro zupełnie odmieniło moje życie, pamiętam jak dziś kiedy to wydałem ostatnie pieniądze na kupno PlayStation tylko po to by móc mieć możliwość grania w tą piękną grę piłkarską. Niestety z biegiem lat coś prysło. Uważam jednak,że kolejne wersje tej gry skończywszy na Pro 6 była dobre bądź bardzo dobre. Ale co stało się później? Pes 2008 jeszcze scierpiałem ale już w tej odsłonie było widać znaczącą różnice w stosunku do poprzedniczek. Natomiast Pes 2009 moim zdaniem to katastrofa. Rozumiem ,że trzeba iść z biegiem lat urozmaicać grę, ulepszać grafikę, wprowadzać nowe innowacje. Ale czy w ten sposób? Gra zatraciła całą swoją magię i z gry niesamowicie grywalnej stała się przeciętniakiem.
To sa "życiorysy" wielu z nas. A czemu nadal siedzimy na forum i krytykujemy i wypisujemy ironiczne wypowiedzi ? jak to powiedzial kiedys popularny cygan z filmikow na necie... " BO MNIE KUR*A BOLI !! OSZUKALI MNIE !!" Mamy straszny sentyment do pro evo ale jest pewna granica :/
-
Widzisz ja staram się rozmawiać kultularnie ale teraz przegiąłeś pałeczke i nie pisz mi tekstów , że mam iść do polonistki bo ja Ci nie wytykam "pojedyńczych" błędów, których popełniasz mase . Myślisz , że co jak popełniłem jeden błąd w polszczyźnie to co jakiś gorszy jestem . Takim ludziom jak ty powinni internet odcinać ;) Ciao ;)
-
No to jest racja falcon87p.. Bardzo mi się podoba Twoja wypowiedź ;P
A ty Flatron, proszę Cię.. Wytknij mi błędy.. Pokaż mi co ja źle napisałem.
-
http://www.youtube.com/watch?v=vdgTE8vI2zA
coś nowego przydały by się napisy ja rozumiem z tego 45 %
porównanie
http://www.youtube.com/watch?v=H8qNOIJKw-4
-
http://www.youtube.com/watch?v=vdgTE8vI2zA
coś nowego przydały by się napisy ja rozumiem z tego 45 %
porównanie
http://www.youtube.com/watch?v=H8qNOIJKw-4
powiem tak ten 1 filmik co dałeś jest bardzo bardzo stary sprzed targów Gamescom i ten filmik jest na gry-online.pl z polskimi napisami :]
-
jak tak to bardzo przepraszam
-
Jest!!! Nie będzie licencjowanego lecha w PESIE!!!!
Może i wogóle nie będzie.
-
Tutaj macie wywiad z Sebassem może ktoś się pokusi i przetłumaczy
“2009 was not a good year for PES Productions. On the slow search for the perfect balance for one, but surely lost the game superannuated Tokyo's progress from his eyes and had to be unanimous, according to press enter over the second thoughts out of the house once eternal EA beaten. The Canadians had simply done more for the game and was able to flay's technically especially tidy impression. For 2010 we want to restore the "normal" again, and set with PES once again the benchmark in terms of football.
We have for you, with Shingo Takatsuka, the mastermind behind Pro Evolution Soccer to entertain. 'Seabass' about new beginnings, zone defense and realism.
Eurogamer: You're this year in a new situation. Last year was all the world that Fifa had overtaken PES. What effect did this have on the development of PES 2010?
Shingo 'Seabass' Takatsuka: We saw this a bit differently. In our opinion, FIFA was better last year than we did. They have not caught up. They were much better. Of course, our site is important, as FIFA is good or not, but that's not the point. Much more shocking for us was, however, as the PES-user thought. We have seen that they were not happy with PES 2009 and that was much more shocking for us and produced great pressure. Because of these reactions, we owe them a much better game in 2010.
That was the feeling with which we approach the development of PES 2010.
Eurogamer: How did the depressed in development?
Shingo 'Seabass' Takatsuka: With PES 2009 ended an era. PES 2010 is also for us an entirely new PES, a game that forms the basis of a new generation. We say this because we have changed the way in which we create PES. Until 2009, we have created the game action for action and assembled into a game. That was ok until 2009. But the gameplay became too arcade, action-on.
For PES 2010, we said to ourselves: we must change our approach. We have therefore set in from the front a number of goals: Where are we going, what players we wanted to target and how they should look the matches, and have been working on it. So we have changed the creative process.
Secondly, in PES 2010 we wanted to improve the attack of the players yet, but would not play games, which fall into too many goals. So we have developed a new style of zone defense, which ensures that your results are more realistic.
This type of development we have used the first time in 15 years and therefore we can say that we have with PES 2010 gameplay finally reached the next level. We also have the slider strategies and the card system to the players introduced. These features are also an example of the new approach.
Eurogamer: The 360-degree control has indeed FIFA announced as the first. Now she makes it. How long have you studied this technique already, and what do you think she is doing for Pro Evolution Soccer?
Shingo 'Seabass' Takatsuka: We actually have long experiment with the 360-degree control. We always thought a lot about when most would be the best timing for it. Only last year we thought it would have been the right time, then this year. We have always thought about the timing - and because FIFA is now also makes, of course, we thought we finally integrate them into our product. But it is not just a fight "Fifa makes it, so we have to." We have always experimented around with it and wanted to make the already quite a while.
In terms of ball control: That you should just try yourself time to figure out how to change the game. I can tell you however that may be observed especially on the side lines is a big change. Where the time the ball went out of bounds, they can be kept in PES 2010, with only a small move, perhaps still in the game. On the other hand, if you are not careful, you can carry the ball with the 360-degree control even easier out of play. You will feel this difference, then, very clearly. Especially on the lines.
Eurogamer: You look yourself a lot of football for research purposes? Therefore, you bring your new ideas?
Shingo 'Seabass' Takatsuka: Actually I get the main input of it if I PES players may see it while playing. This gives me a different perspective than when I watch real football. I can think of many more things that I could integrate into the game. There is always something to improve. In fact, I even had ideas for the next few years.
Eurogamer: With dribbling superstars could overcome in 2009, the defense is still too easy. How can you stop in 2010, this powerful player?
Shingo 'Seabass' Takatsuka: players like Ronaldo and Messi, so these dribbler themselves in genuine Football exceptional abilities, so they have in our game. For 2010, we did not want to weaken. Messi is a brilliant player and it would not be fair to reduce its value. Instead, we have renewed the zone defense system. It is our opinion the right way.
In real football Messi is to stop in one-on-one very difficult. But there are examples where such superstars are effectively taken out of play "because the team works together and the players to help out each other in the zone defense.
Eurogamer: Even the goalkeepers were a problem in the last game, right?
Shingo 'Seabass' Takatsuka: Yes, we have first improved somewhat, so that they can be not so easy this time loaded with tricks. Furthermore, we have the team we have always asked myself why it is so easy to overcome the keeper. Well, in real football, in a one-on-one situation, a completely free attacker a good chance to sink the ball.
Again, we have a little thought differently. We wanted to cooperate, the defenders anymore. So we have the defense system adapted so that a pure one-occur less frequently on-one situations. The defenders will defend the goal always coincided with the keeper to prevent the attack is not so easily have.
Eurogamer: What has changed in the champions league?
Shingo 'Seabass' Takatsuka: The Master League has visually changed. But this is not the most important. The most important changes stuck in the end. Some in the financial system: If you won a game's predecessors, you got a certain amount of points that were needed to guide the club. This time it's even income from sponsors. If your team goes on a tour that takes you to one more example, just like in real football.
In addition, it was then game over, if you had arrived in the red. This time, we thought, in reality this is not always the case. Even if one falls into the red, you can buy, for example, one player who is so popular, for example, that you get more viewers and thus deserves more money again. I believe this gives the game a larger management component. But there are so many other new things.
We have also integrated the true European league and the Champions League in the real Champions League. We wanted it in the Champions League comes to build, not just the players but also the association. To sum up: It's just become more interesting.
Eurogamer: The online was a problem in the previous game. What will be different this time?
Shingo 'Seabass' Takatsuka: Online in the past was a problem for us. We have therefore revised the system. To be precise, the PES 2008-360-based version of our favor because we felt that it worked best at the end.
There is also an online community and an online Champions League, are really great. Namely, if one line comes into the knockout stage of the tournament, it's just like in the real Champions League. This is very exciting.
Eurogamer: The game seems to be a little slower overall. Was the basis of realism concerns?
Shingo 'Seabass' Takatsuka: Yes, that is also connected with that of PES 2010 we changed our approach to development. We have set ourselves some goals at the beginning of development, have analyzed many aspects of real football, and implements this knowledge in the game. The balance of the players speed is a quantity that we have analyzed in great detail.
The thing is this: We need zusammendampfen a game like football that is played over 90 minutes to 10 minutes. So there must be differences in the sequence. Therefore, the flow of the game may seem a little slower to give pure realistic impression of the game.
Eurogamer: Is there a small new gameplay feature is that many people do not notice at first playing, but it is still very important?
Shingo 'Seabass' Takatsuka: This is probably mainly the new zone defense: So far, most attack situations, basically a one-on-one. That has changed now, thanks to the new zone defense. If you want to stop powerful dribbler like Messi you have to slow down their attack just to attack, they may not. In this way we get more support from other midfielders or defenders. This is something that has not previously happened.
I recommend all players as well, Straddle once more. This year, the straddle is in fact quite different. Tried it!”
-
Nie będzie dosłownie ale sensownie:
Eurogamer: Jesteście w nowej sytuacji. W zeszłym roku zostaliście wyprzedzeni przez FIFĘ. Jak to wpłynęło na rozwój PES-a 2010??
Shingo 'Seabass' Takat****: My widzieliśmy to trochę inaczej. W zeszłym roku FIFA była lepsza od naszej produkcji. Byli o wiele lepsi. Oczywiście z naszej strony to jest ważne czy FIFA jest dobra czy nie, ale nie o to chodzi. Bardziej szokujące dla nas były opinie graczy PES-a. Zauważyliśmy, że nie byli zadowoleni z PES 2009 i było to dla nas szokujące przez co wywarło to na nas większą presję. W związku z ich reakcjami, dłużni jesteśmy im o wiele lepszą grę.
Z takim podejściem podchodziliśmy do produkcji PES-a 2010.
Eurogamer: Jak odcisnęło się to na produkcji??
Shingo 'Seabass' Takat****: Wraz z PES-em 2009 zakończyła się pewna era. PES 2010 również dla nas jest zupełnie nowym PES-em, grą wyznaczającą granicę nowej generacji. Mówię, tak ponieważ zmieniliśmy podejście w jaki sposób tworzymy PES-a. Do 2009 roku tworzyliśmy akcje gry i jako akcje umieszczaliśmy je w grze. Wyglądało to OK ale gameplay stał się przez to arcadowy.
Przy produkcji PES-a 2010 powiedzieliśmy sobie: Musimy zmienić nasze podejście. Postawiliśmy sobie wtedy określone cele: dokąd zmierzamy, dla jakich graczy przeznaczamy nasz produkt, i jak będzie przez nich postrzegany. I zaczęliśmy nad tym pracować. Więc zmieniliśmy proces tworzenia.
Po drugie chcieliśmy w PES-ie 2010 ulepszyć dla grających atak, ale żeby jednocześnie nie rozgrywali meczy gdzie pada za dużo bramek. Więc wprowadziliśmy nowy sposób obrony strefowej, który zapewnia, że wyniki będą bardziej realistyczne.
Takiego rozwiązania użyliśmy po raz pierwszy od 15 lat i możemy powiedzieć, że gameplay PES 2010 osiągnął nowy poziom. Umieściliśmy również suwaki do strategi i system kart, który został już graczom przedstawiony. Te nowości również są przykładem nowego podejścia.
Eurogamer: Drybling 360 został pierwszy ogłoszony w FIFIE. I zrobili to. Jak długo nad nią pracowaliście i co wniesie do Pro Evolution Soccer?
Shingo 'Seabass' Takat****: Tak naprawdę mamy już spore doświadczenie z dryblingiem 360. Zastanawialiśmy się kiedy przyjdzie odpowiedni moment do wprowadzenia go. Już rok temu sądzilismy,że jest to odpowiedni moment, tak samo myślimy w tym roku. Ponieważ Fifa też wprowadza ten system dryblingu, zdecydowaliśmy, że w końcu zastosujemy go również u nas. Ale to nie jest tak, że "FIFA ma drybling 360, to my też musimy". Zawsze eksperymentowaliśmy z dryblingiem i chcieliśmy go zaimplementować już jakiś czas temu
W kwestii kontroli nad piłką: Sam się przekonasz jak możesz zmienić grę. Zwłaszcza łatwo to będzie zaobserwować przy liniach bocznych. Kiedy piłka wychodziła na aut, w PES-ie 2010 można zatrzymać ją na boisku lekkim ruchem. Z kolei jeśli nie jesteś wystarczająco uważny, możesz jeszcze łatwiej wyjść z piłką poza boisko. Szybko zauważysz różnicę. Przede wszystkich przy liniach końcowych.
Narazie tyle
Idę na piwo i postaram się jeszcze dzisiaj przetłumaczyć dalej.
-
Narazie tyle
Idę na piwo i postaram się jeszcze dzisiaj przetłumaczyć dalej.
Pewnie się opił :D
-
ahhha ;)pewnie tak dla niego jedno piwo to jest ta Warka wielka !! :D :D ;D
-
ahhha ;)pewnie tak dla niego jedno piwo to jest ta Warka wielka !! :D :D ;D
A gdzie jest napisane, że idzie na jedno piwo ????
-
Idę na piwo i postaram się jeszcze dzisiaj przetłumaczyć dalej.
na piwo A NIE NA PIWA
-
chyba najlepsza jakość gameplay pes 2010 jeszcze HD full obraz i gitara
http://www.youtube.com/watch?v=b0r3u1QeIrQ
-
Więcej niż jedno piwo pękło. Czy ty jak idziesz na kilka piw to mówisz, że idziesz na piwa??:)
Eurogamer: Oglądasz dużo meczy w celach analizy? Wpadasz wtedy na nowe pomysły?
Shingo 'Seabass' Takat****: Tak naprawdę mam duży wkład na to jak gracze widzą PES-a podczas gry. Daje mi to szerszą perspektywę podczas oglądania prawdziwego meczu. Myślę o wielu rzeczach, które można zintegrować do gry. Zawsze jest coś do poprawienia. Szczerze mówiąc to mam pomysły na kilka następnych lat.
Eurogamer: Dryblując gwiazdami łatwo było zwycieżyć w 2009, obrona jest nadal łatwa do przejścia. Jak powstrzymacie w 2010 tych mocnych zawodników?
Shingo 'Seabass' Takat****: Gracze jak Ronaldo i Messi, ci dryblerzy są sami w sobie oryginalni.Posiadają wyjątkowe cechy piłkarskie, więc tacy sami są w naszej grze. Nie chcieliśmy ich osłabiać w 2010. Messi jest cudownym graczem i nie było by fair zmniejszając jego wartość. Zamiast tego, odnowiliśmy system obrony strefowej. Według nas jest to najlepsze rozwiązanie.
W prawdziwym meczu jest naprawdę ciężko zatrzymać Messiego jeden na jeden. Ale są sytuacje gdzie supergwiazdom odbiera się piłki dzięki współpracy drużynowej, gdzie jeden pomaga w obronie drugiemu.
Eurogamer: W ostatniej edycji były również problemy z bramkarzami, prawda?
Shingo 'Seabass' Takat****: Tak, to prawda, teraz ulepszyliśmy ich tak, że ciężko będzie ich pokonać przy pomocy tricków.Co dalej, w naszym teamie zawsze zadawaliśmy sobie pytanie,czemu tak łatwo jest pokonać bramkarza. W prawdziwej piłce w sytuacjach jeden na jeden, daje ogromną szansę napastnikowi na strzelenie bramki.
Po raz kolejny pomyślelismy inaczej. Chcieliśmy współpracy z obrońcami. Więć przystosowaliśmy system defensywny że zdecydowanie mniej będzie sytuacji sam na sam. Defensorzy będą bronić dostępu do bramki zbieżnie z bramkarzem.
Eurogamer: Co się zmieniło w Lidze Mistrzów?
Shingo 'Seabass' Takat****: Liga Mistrzów zmieniła się wizualnie. Ale to nie jest najważniejsze. Największe zmiany są na końcu. Między innymi w finansach. Poprzednio jeśli wygrałeś mecz, dostawałeś pewną ilość punktów, które były potrzebne do zarządzanie klubem. Tym razem otrzymasz je również od sponsora.
Na dodatek, kiedy byłeś pod kreską oznaczało to GAME OVER. Tym razem, pomyśleliśmy, że w rzeczywistości tak nie jest. Nawet będąc pod kreską możesz kupić np. jakiegoś znanego zawodnika przez co będzie na mecz przychodziło więcej kibiców, a co za tym idzie zarobisz więcej pieniędzy. Rozwinie się dzięki temu bardziej tryb menedżerski. Ale jest również wiele innych nowych rzeczy.
Zintegrowaliśmy Ligę Europejską i Ligę mistrzów w prawdziwą Ligę Mistrzów. Chcieliśmy aby w Lidze Mistrzów byli nie tylko zawodnicy ale cała stowarzyszenie (nie wiem dokładnie o co chodzi w tej wypowiedzi) Podsumowując ten tryb będzie bardzo interesujący.
Eurogamer: Problemem poprzedniej edycji była gra online. Co się zmieni tym razem?
Shingo 'Seabass' Takat****: Tryb online w przeszłości był dla nas problemem. Skorygowaliśmy poprzedni system. Aby być precyzyjnym użyliśmy tego z PES 2008-360 ponieważ uważamy, że pod koniec działał on najlepiej.
Jest również online-owa społeczność i online-owa Liga Mistrzów, które są wspaniałe. Kiedy dojdzie się do fazy pucharowej jest tak jak w prawdziwej Lidze Mistrzów, co jest naprawdę ekscytujące.
Eurogamer: Gra wydaje trochę wolniejsza. Jest to podstawa w kwestii realizmu?? The game seems to be a little slower overall.
Shingo 'Seabass' Takat****: Tak, jest to również związane z naszym podejściem do produkcji PES 2010. Wyznaczyliśmy sobie pewne cele na początku produkcji, przeanalizowaliśmy wiele aspektów związanych z prawdziwą piłką i naszą wiedzę zaimplementowaliśmy w grze. Zbalansowanie prędkości zawodników analizowaliśmy bardzo szczegółowo.
Chodzi o to, że musimy przedstawić mecz który rozgrywany jest ponad 90minut w 10 minut. Więc musi być różnica w sekwencjach (???).Przez to przebieg gry może wydawać się trochę wolniejszy, ale tylko po to żeby dać nam wrażenie realistyczności.
Eurogamer: Jest jakaś mała zmiana w gameplayu, której większość graczy nie zauważy na początku, ale które jest naprawdę ważna?
Shingo 'Seabass' Takat****: Pewnie głównie chodzi tu o nową obronę strefową: dotychczas większość sytuacji w ataku to sam na sam. Teraz się to zmieniło dzięki nowej obronie strefowej. Jeśli chcesz zatrzymać takiego piłkarza jak Messi musisz zwolnić ich atak. Dzięki temu otrzymasz wsparcie od reszty obrońców i pomocników. To są sytuacje które, wcześniej się nie zdarzały.
W ostatnim zdaniu Pan Takat**** poleca wszystkim stanie w rozkroku:) Chodzi tutaj zapewne o przyjęcie pozycji obronnej (nie pamiętam pod którym klawiszem na padzie to było). A poleca bo zupełnie to inaczej wygląda.
pzdr