TWOJA LIGA Pro Evolution Soccer
Modyfikacje i Dodatki do Pro Evolution Soccer => PES 2010 => Starsze PESy - Dodatki => Twarze => Wątek zaczęty przez: 19owcu71 w Styczeń 17, 2010, 21:09:37
-
W BLENDERZE W GRZE
(http://www.fooh.pl/images/cwl9yloxlmzfrvpdi6ys.png) (http://www.fooh.pl/)
wie ktoś jak na to poradzić?
-
widocznie robiłes na .bin z 10,a ten w blenderze wyglada na nie zmapowany,a jak go zmapujesz to w grze będzie tak wygladał jak wygląda.
-
(http://www.fooh.pl/images/5h4vgsrshil4rlziv3dp.png) (http://www.fooh.pl/)
jest zmapowany ale słabo, bo dopiero zaczynam, poza tym słabe foto.
http://gkstychy.info/images/stories/gkstychy/foto-news/kruczek1.jpg
-
ale tu nie chodzi mi o map,tylko błąd jest dlatego,ze robiłes na .bin z PESa10,a on w blenderze jest totalnie rozmapowany(przez zły tool)a jak go zmapujesz,to w grze będzie rozmapowany...
-
teraz to nic nie rozumiem :D :D
da sie jakoś uratować 3 godziny mojej pracy? ::) ::)
-
moze tak, jak chcesz zrobic twarz w blenderze musisz brac pliki bin z gry pes 2009 wtedy nie powinno byc problemow mozna zmapowac, do wersji 2010 brakuje jeszcze odpowiedniej wtyczki ktora pozwoli na mapowanie twarzy w blenderze pozdro
-
aha, i jeszcze jak rozróżnie bin z 10 od 09
-
najlepiej wyciągaj z cv6 ;) z pes 09 ...