TWOJA LIGA Pro Evolution Soccer

Modyfikacje i Dodatki do Pro Evolution Soccer => PES 2014 => Starsze PESy - Dodatki => Tutoriale => Wątek zaczęty przez: stanek1983 w Marzec 08, 2014, 18:40:27

Tytuł: Jak wgrywać dodatki do patchy (Pesedit, FirePatch)
Wiadomość wysłana przez: stanek1983 w Marzec 08, 2014, 18:40:27
Jak wgrywać dodatki do patchy (Pesedit, FirePatch) - tutorial by Pat, spolszczenie i tłumaczenie po polsku by stanek1983

znalazłem ten tutek, ale coś mi nie wychodziło, teraz wam pokaże co robić by nie popełniać błędów


1. Pobieramy dwa programy :
CPK Bulider - http://www30.zippyshare.com/v/22525602/file.html (http://www30.zippyshare.com/v/22525602/file.html)
Hex Editor: - http://mh-nexus.de/en/hxd/ (http://mh-nexus.de/en/hxd/)
2. Tworzymy sobie folder z dowolną nazwą (mój nazywa sie np. kitslogo)
- tam będziemy wgrywać swoje dodatki, które chcemy by działały nam w grze.
- można np. otworzyć w programie PES File Explorer 2014 Full 1.0.2.0 by Jenkey1002 - http://www45.zippyshare.com/v/92030850/file.html (http://www45.zippyshare.com/v/92030850/file.html), plik pesedit.cpk,  tworzymy sobie kolejny folder, u mnie np. export pesedit i tam exportujemy pliki z pliku pesedit.cpk z program data. Tylko po to by ścieżki plików wam się zgadzały. Zawartość można wkleić do folderu utworzonego wcześniej u mnie to "kitslogo".
3. Teraz wgrywamy swoje dodatki, kitsy, loga, etc. Pozostałe foldery można usunąć, ważne by wszystkie ścieżki się zgadzały, żeby was nie wywalało do puliptu.
4. Otwieramy CPK bulider, klikamy na folder po prawej stronie i szukamy swojego folderu (mój nazywa sie np. kitslogo)
5. W programie suwak data align na wartość 2048, oraz klikamy na "mask directores information" odznaczamy "try compresion"
 i klikamy na dole na "bulid cpk file" . Utworzy nam sie plik kitslogo.cpk.
6. Wklejamy go do program data.
7. Otwieramy Hex Edytor.
 - otwieramy plik DpListfile.bin
 - kopiujemy trzy linie: pesedit.cpk i wklejamy poniżej. Nazwę pesedit.cpk edytujemy i wpisujemy np.kitslogo.cpk.
 - w pierwszej linii: w kolumnie 04 wpisujemy ilość plików czytanych przez exe. U mnie to już np. 6 czyli 06, dajemy save.

Uwaga: pliki będą czytane od góry w zwyż czyli jeśli w jednym nie mamy jakiś plików,  to będą czytane te  powyżej, etc.

To tyle. Odpalamy grę.

P.S. Potem dodam screeny.
Tytuł: Odp: Jak wgrywać dodatki do patchy (Pesedit, FirePatch)
Wiadomość wysłana przez: Szkudi123 w Marzec 12, 2014, 22:11:41
Wszystko ślicznie ładnie, ale jak dojdzie się do edycji w DpFileList i jak zmienie w 4 kolumnie na ilość plików, jakie ma czytać mi exe, to lipa, zmienia mi zaraz nazwę pliku na inną. Jakiś pomysł ?
Tytuł: Odp: Jak wgrywać dodatki do patchy (Pesedit, FirePatch)
Wiadomość wysłana przez: stanek1983 w Marzec 13, 2014, 19:17:57
jakie exe? tam nie ma ścieżki do exe
Tytuł: Odp: Jak wgrywać dodatki do patchy (Pesedit, FirePatch)
Wiadomość wysłana przez: Szkudi123 w Marzec 13, 2014, 19:25:08
czytam:
Cytuj
- w pierwszej linii: w kolumnie 04 wpisujemy ilość plików czytanych przez exe. U mnie to już np. 6 czyli 06, dajemy save.
no wpisałem (w moim przypadku 3) czyli wpisałem 03 i nie działa.
Tytuł: Odp: Jak wgrywać dodatki do patchy (Pesedit, FirePatch)
Wiadomość wysłana przez: stanek1983 w Marzec 13, 2014, 19:35:55
3? to co ty masz za exe? nowy plik już ma 3, jaki patch?
Tytuł: Odp: Jak wgrywać dodatki do patchy (Pesedit, FirePatch)
Wiadomość wysłana przez: Szkudi123 w Marzec 13, 2014, 19:40:56
U mnie były 3 pliki (dokładnie 3 herby) ścieżki się zgadzają, i teraz wpisuje nazwę w pliku DpFileList tego pliku co zrobiłem, i teraz w pierwszej lini w 4 kolumnie wpisuje ilość plikow, zapisuje, włączam PES'a, i żadnych rezultatów.