TWOJA LIGA Pro Evolution Soccer

Dział Ogólny => PES 2016 => Starsze PESy - Dyskusje => PES 2016 - FAQ - Pytania i Problemy => Wątek zaczęty przez: OnoMatoPeja w Sierpień 28, 2016, 00:58:47

Tytuł: KONAMI Support/Ticket
Wiadomość wysłana przez: OnoMatoPeja w Sierpień 28, 2016, 00:58:47
Jeśli masz problem z grą, przestała działać, nieoczekiwane komunikaty z błędem itp. itd. możesz napisać do Support Konami w tej sprawie, z wyjaśnieniem problemu (dokładny opis mile widziany).

Możecie też zgłaszać swoje uwagi odnośnie samej gry, jej działania itp., licząc że to poprawią w obecnej odsłonie lub w następnej edycji gry. Zawsze można spróbować.

Najlepiej pisać we wspieranym języku przez support, ewentualnie przemielić tekst przez translator lub też podać w 2 językach (np. pol i eng).
Być może dostaniecie jakąś konkretną odpowiedz z rozwiązaniem problemu.


Support KONAMI (https://us-support.konami.com/ics/support/ticketnewwizard.asp?style=classic)