Jeszcze raz na spokojnie, pomału, bez nerwów.
Źle wpisałeś numer portu w programie do sprawdzania.
Sprawdź port 5730 dla UDP oraz 80 dla TCP
Zrób test w PortCheckerPES i wklej tu rezultat.
Masz antywirus jakiś, bo nie odpisałeś mi na to... ?
Jeśli tak (jaki...?) to w nim wyłącz ze skanowania proces pes2013.exe gdzie tylko możesz.
Wyłącz zaporę systemową w Windowsie (mniemam że masz Win8).
PS. Jaki ma IP twój komputer (taki sam co na zdjęciu z przekierowania ?).
Jesli nie wiesz jaki to uruchom CMD (Wiersz poleceń).
Wpisz w nim
ipconfigTam będzie pisać dla Adres IP
Bo jeśli DHCP przydziela Ci IP 192.168.1.101 a ty w ustawieniach przekierowania masz 192.168.1.100 to przekierowanie nie zadziała i w tym przypadku musisz włączyć DMZ z IP (które tam ustawiasz) na 192.168.1.100
Tylko z góry mówię Ci że internet z Play czy innej sieci komórkowej to nie jest dobre rozwiązanie.
Ma ograniczenia na transfer danych (możesz ściągnąć "tyle i tyle" na dany miesiąc).
No chyba że mają nowe oferty bez ograniczenia transferu....
UpnP wyłączone mam tylko włącz lub wyłącz i DMZ też wyłączone...
Chodziło mi o to gdzie masz zakładkę "Zapora" i tam w niej są 3 opcje które powinny być odznaczone.
Mniej więcej jak na zdjęciu >
REJESTRACJA lub
LOGOWANIE