Jak wgrywać dodatki do patchy (Pesedit, FirePatch) - tutorial by Pat, spolszczenie i tłumaczenie po polsku by stanek1983
znalazłem ten tutek, ale coś mi nie wychodziło, teraz wam pokaże co robić by nie popełniać błędów
1. Pobieramy dwa programy :CPK Bulider -
REJESTRACJA lub
LOGOWANIEHex Editor: -
REJESTRACJA lub
LOGOWANIE2. Tworzymy sobie folder z dowolną nazwą (mój nazywa sie np. kitslogo)
- tam będziemy wgrywać swoje dodatki, które chcemy by działały nam w grze.
- można np. otworzyć w programie PES File Explorer 2014 Full 1.0.2.0 by Jenkey1002 -
REJESTRACJA lub
LOGOWANIE, plik pesedit.cpk, tworzymy sobie kolejny folder, u mnie np. export pesedit i tam exportujemy pliki z pliku pesedit.cpk z program data. Tylko po to by ścieżki plików wam się zgadzały. Zawartość można wkleić do folderu utworzonego wcześniej u mnie to "kitslogo".
3. Teraz wgrywamy swoje dodatki, kitsy, loga, etc. Pozostałe foldery można usunąć, ważne by wszystkie ścieżki się zgadzały, żeby was nie wywalało do puliptu.
4. Otwieramy CPK bulider, klikamy na folder po prawej stronie i szukamy swojego folderu (mój nazywa sie np. kitslogo)
5. W programie suwak data align na wartość 2048, oraz klikamy na "mask directores information" odznaczamy "try compresion"
i klikamy na dole na "bulid cpk file" . Utworzy nam sie plik kitslogo.cpk.
6. Wklejamy go do program data.
7. Otwieramy Hex Edytor.
- otwieramy plik DpListfile.bin
- kopiujemy trzy linie: pesedit.cpk i wklejamy poniżej. Nazwę pesedit.cpk edytujemy i wpisujemy np.kitslogo.cpk.
- w pierwszej linii: w kolumnie 04 wpisujemy ilość plików czytanych przez exe. U mnie to już np. 6 czyli 06, dajemy save.
Uwaga: pliki będą czytane od góry w zwyż czyli jeśli w jednym nie mamy jakiś plików, to będą czytane te powyżej, etc.
To tyle. Odpalamy grę.
P.S. Potem dodam screeny.