Autor Wątek: [X360] Polska Ekstraklasa i 1 Liga 15/16 v5 + DLC 3 GOTOWA by bbolek83&Shakugan  (Przeczytany 110815 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline malik321

  • Trampkarz
  • *
  • Join Date: Gru 2008
  • location:
  • Wiadomości: 34
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 23.12.2008r.
Odp: v1 gotowy Pes 2016 Xbox 360!!! Polska Ekstraklasa i 1 Liga 15/16
« Odpowiedź #80 dnia: Październik 01, 2015, 09:53:21 »
a dpfileilst wgrals ???? bo to ważne !! tak Dplist wgrane  stadiony wgrane obok kits faces itp a stadionów nie ma tylko 11 oryginalnych jak żyć ?

Offline bbolek83

  • Twórca Dodatków
  • *
  • Autor wątku
  • Join Date: Lut 2015
  • location:
  • Wiadomości: 916
  • Dostał Piw: 78
  • Na forum od: 23.02.2015r.
    • Status GG
  • Gram w: pes2015
Odp: v1 gotowy Pes 2016 Xbox 360!!! Polska Ekstraklasa i 1 Liga 15/16
« Odpowiedź #81 dnia: Październik 01, 2015, 12:35:50 »
tak na szybko co zobaczyłem. Po aktualizacji patch stan na 30.09 jakie błędy zauważyłem Liga Francuska podpisana jest jako pa czy sa, niestety nie da się tego samemu edytować nazwy ligi. W lidze niemieckiej 2x Bayern jest, brak Wolfsburga. Stadiony są w porzo, ale  w meczach towarzyskich tylko można wybrać te nowe stadiony, W LM czy LE już nie. Przydałoby się dorzucić jeszcze stadiony Tych największych Klubów w Europie, wiadomo o które chodzi stadioniki :P

usun edita i wgraj nowego nazwa ligi francuskiej będzię zmieniona stadionów jako Ja nie konwertuję tylko korzystam już z gotowych nie jest wstanie sam wszystkiego zrobić jak tylko się pojawią stadiony inne będą w patchu

Offline lukasz88

  • Junior
  • *
  • Join Date: Wrz 2015
  • location:
  • Wiadomości: 108
  • Dostał Piw: 1
  • Na forum od: 27.09.2015r.
Odp: v1 gotowy Pes 2016 Xbox 360!!! Polska Ekstraklasa i 1 Liga 15/16
« Odpowiedź #82 dnia: Październik 02, 2015, 04:15:02 »
Jak dla mnie w tym momencie najbardziej co boli to brak transferów...konami pod tym względem jest żałosne...nie dość ze wypuścili grę z tak starymi skladami to jeszcze aktualizacja bedzie tak późno...nie da sie cos z tym zrobić:((((( ??? ??? ???

Offline malik321

  • Trampkarz
  • *
  • Join Date: Gru 2008
  • location:
  • Wiadomości: 34
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 23.12.2008r.
Odp: v1 gotowy Pes 2016 Xbox 360!!! Polska Ekstraklasa i 1 Liga 15/16
« Odpowiedź #83 dnia: Październik 02, 2015, 08:33:45 »
Niestety po ponownym wgraniu Dp list b/z możesz podać scieżkę gdzie te stadiony wgrać może ja coś źle robie i pytanie czy można zmienić kitsy sędziów bo się mylą z zawodnikami i kiedyś był kursor krzyżyk spadającej piłki da się to włączyć?

Offline bbolek83

  • Twórca Dodatków
  • *
  • Autor wątku
  • Join Date: Lut 2015
  • location:
  • Wiadomości: 916
  • Dostał Piw: 78
  • Na forum od: 23.02.2015r.
    • Status GG
  • Gram w: pes2015
Odp: v1 gotowy Pes 2016 Xbox 360!!! Polska Ekstraklasa i 1 Liga 15/16
« Odpowiedź #84 dnia: Październik 02, 2015, 09:10:55 »
Niestety po ponownym wgraniu Dp list b/z możesz podać scieżkę gdzie te stadiony wgrać może ja coś źle robie i pytanie czy można zmienić kitsy sędziów bo się mylą z zawodnikami i kiedyś był kursor krzyżyk spadającej piłki da się to włączyć?

hm. wszystkie pliki bolek maja byc razem w folderze  HDD:Content/000000000000000/4B4E0861/00000001/DpFileList.bin,bolek faces, bolek dzwiek, bolek other kitsy, bolek eklapa i stadiony kitsy mozna zmienić ale to juz sprawa kto ogarnia edycje pes


Jak dla mnie w tym momencie najbardziej co boli to brak transferów...konami pod tym względem jest żałosne...nie dość ze wypuścili grę z tak starymi skladami to jeszcze aktualizacja bedzie tak późno...nie da sie cos z tym zrobić:((((( ??? ??? ???

No transferów nie robię bo konami zrobi to w DLC a szkoda dwa razy roboty która i tak później idzie na darmo bo pewno pomieszało by się wszystko po wydaniu DLC czekamy...
a koncem listopada powinna byc juz cała eklapa i 1 liga gotowa juz by była ale czekam na aktualizacje




Offline ROBBERY

  • Amator
  • *
  • Join Date: Wrz 2015
  • location:
  • Wiadomości: 1
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 28.09.2015r.
  • Gram w: PES 2016
Odp: v1 gotowy Pes 2016 Xbox 360!!! Polska Ekstraklasa i 1 Liga 15/16
« Odpowiedź #85 dnia: Październik 02, 2015, 16:11:31 »
Witam! Jestem tu nowy i mam do Was pytanie  ;) kupiłem Xbox 360 RGH jak wgrać dodatki do PES-a?? z góry Dzięki bardzo! ;D

Offline lukasz88

  • Junior
  • *
  • Join Date: Wrz 2015
  • location:
  • Wiadomości: 108
  • Dostał Piw: 1
  • Na forum od: 27.09.2015r.
Odp: v1 gotowy Pes 2016 Xbox 360!!! Polska Ekstraklasa i 1 Liga 15/16
« Odpowiedź #86 dnia: Październik 02, 2015, 20:35:44 »
Dokladnie tak jak w instrukcji kolego:)wrzucasz na pena i kopiujesz ewentualnie jakimims programem filezille polecam

Offline malik321

  • Trampkarz
  • *
  • Join Date: Gru 2008
  • location:
  • Wiadomości: 34
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 23.12.2008r.
Odp: [X360] Polska Ekstraklasa i 1 Liga 15/16 v.1 by bbolek83
« Odpowiedź #87 dnia: Październik 02, 2015, 21:34:15 »
Dobra stadiony wgrane chodzi tylko o to że gram na starym save i dlatego nie widać stadionów

Offline Siwy21!

  • Trampkarz
  • *
  • Join Date: Kwi 2010
  • location:
  • Wiadomości: 31
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 16.04.2010r.
Odp: [X360] Polska Ekstraklasa i 1 Liga 15/16 v.1 by bbolek83
« Odpowiedź #88 dnia: Październik 03, 2015, 14:04:02 »
Panowie u mnie jest potalny kataklizm nie mogę sformatować pena z xboxem ta konfiguracja mi nie wyswietla tylko mam format usb przenieś itd... co robic od podstaw by poszło na 15 działało a teraz nie chce

Offline malik321

  • Trampkarz
  • *
  • Join Date: Gru 2008
  • location:
  • Wiadomości: 34
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 23.12.2008r.
Odp: [X360] Polska Ekstraklasa i 1 Liga 15/16 v.1 by bbolek83
« Odpowiedź #89 dnia: Październik 04, 2015, 10:32:24 »
Na kompie sformatuj pena pod fat 32

Offline Siwy21!

  • Trampkarz
  • *
  • Join Date: Kwi 2010
  • location:
  • Wiadomości: 31
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 16.04.2010r.
Odp: [X360] Polska Ekstraklasa i 1 Liga 15/16 v.1 by bbolek83
« Odpowiedź #90 dnia: Październik 05, 2015, 11:19:08 »
Ok wieczorem to zrobie, gdy juz sformatuje pena na fat32 co dalej normalnie moge wcisnac go pod xboxa i wejsc w pamiec masowa i skonfigurowac pena, bo boje sie ze gdy wszystko zrobie wejde na pc podlacze pena a tam mi zadnych plikow z xboxa nie wyswietli w programie a mam horizon... pokierujcie mnie by wszystko wyszlo dobrze. A co do pierwszego postu tam nie widze zadnej instrukcji co i jak pokoleji zrobic.

Offline bbolek83

  • Twórca Dodatków
  • *
  • Autor wątku
  • Join Date: Lut 2015
  • location:
  • Wiadomości: 916
  • Dostał Piw: 78
  • Na forum od: 23.02.2015r.
    • Status GG
  • Gram w: pes2015
Odp: [X360] Polska Ekstraklasa i 1 Liga 15/16 v.1 by bbolek83
« Odpowiedź #91 dnia: Październik 05, 2015, 12:08:30 »
Ok wieczorem to zrobie, gdy juz sformatuje pena na fat32 co dalej normalnie moge wcisnac go pod xboxa i wejsc w pamiec masowa i skonfigurowac pena, bo boje sie ze gdy wszystko zrobie wejde na pc podlacze pena a tam mi zadnych plikow z xboxa nie wyswietli w programie a mam horizon... pokierujcie mnie by wszystko wyszlo dobrze. A co do pierwszego postu tam nie widze zadnej instrukcji co i jak pokoleji zrobic.

Tak zrób tylko później wejdź w foldery i zaznacz ukryte aby pokazywało w PC folder xbox

INSTRUKCJA WGRANIA PATCHA[/size]

tak wyglada sciezka dokladnie

HDD:Content/000000000000000/4B4E0861/00000001/DpFileList.bin,bolek faces, bolek dzwiek, bolek other kitsy, bolek eklapa


a edit bin wyrywasz na
HDD:Content/E00002E08DF8220B/4B4E0861/00000001/

EDIT000000.BIN

Offline Siwy21!

  • Trampkarz
  • *
  • Join Date: Kwi 2010
  • location:
  • Wiadomości: 31
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 16.04.2010r.
Odp: [X360] Polska Ekstraklasa i 1 Liga 15/16 v.1 by bbolek83
« Odpowiedź #92 dnia: Październik 05, 2015, 12:40:54 »
A te ukryte foldery odszukac na pc ma sie rozumiec a i ta sciezka z patcha te foldery Content potwozyc czy juz beda na penie, i normalnie kopiuj wklej czy przez program dodawac

Offline bbolek83

  • Twórca Dodatków
  • *
  • Autor wątku
  • Join Date: Lut 2015
  • location:
  • Wiadomości: 916
  • Dostał Piw: 78
  • Na forum od: 23.02.2015r.
    • Status GG
  • Gram w: pes2015
Odp: [X360] Polska Ekstraklasa i 1 Liga 15/16 v.1 by bbolek83
« Odpowiedź #93 dnia: Październik 05, 2015, 15:04:11 »
horizon powinien utworzyć Ci sam scieżki na pendrive... sformatuj pendrive fat 32 później pod xsem i podłącz do Pc horizin uruchom i wgrywaj po kolei

Offline Siwy21!

  • Trampkarz
  • *
  • Join Date: Kwi 2010
  • location:
  • Wiadomości: 31
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 16.04.2010r.
Odp: [X360] Polska Ekstraklasa i 1 Liga 15/16 v.1 by bbolek83
« Odpowiedź #94 dnia: Październik 05, 2015, 15:27:35 »
 Ok zrobie tak obym po formacie pena na fat32 gdy wloze do xboxa mial skonfiguruj a nie znowu wyczysc pamiec lub sformatuj usb

Offline Siwy21!

  • Trampkarz
  • *
  • Join Date: Kwi 2010
  • location:
  • Wiadomości: 31
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 16.04.2010r.
Odp: [X360] Polska Ekstraklasa i 1 Liga 15/16 v.1 by y
« Odpowiedź #95 dnia: Październik 05, 2015, 20:03:02 »
Jestem w domu ponownie sformatowalem fat 32 pena na pc, podlaczylem do xboxa i mam zmien nazwe sformmatuj wyczysc pamiec podreczna i przenies zawartosc i nic nie ma o konfiguracji pena z xboxem co dalej??

PS. zrobilem formatuj na xboxie i przenioslem pena na pc po wlaczeniu i zaznaczeniu by wyrywalo foldery ukryte jest folder Content:) dzialam dalej bede mial problemy odezwe sie:) a narazie serdeczne dzieki bbolek:)

I jest problem gdyz horizon nie widzi pena wogole jako byl podlaczony, da sie poprostu potorzyc foldery i wkleic?
« Ostatnia zmiana: Październik 05, 2015, 21:22:26 wysłana przez Siwy21! »

Offline bbolek83

  • Twórca Dodatków
  • *
  • Autor wątku
  • Join Date: Lut 2015
  • location:
  • Wiadomości: 916
  • Dostał Piw: 78
  • Na forum od: 23.02.2015r.
    • Status GG
  • Gram w: pes2015
Odp: [X360] Polska Ekstraklasa i 1 Liga 15/16 v.1 by y
« Odpowiedź #96 dnia: Październik 05, 2015, 22:30:50 »
Jestem w domu ponownie sformatowalem fat 32 pena na pc, podlaczylem do xboxa i mam zmien nazwe sformmatuj wyczysc pamiec podreczna i przenies zawartosc i nic nie ma o konfiguracji pena z xboxem co dalej??

PS. zrobilem formatuj na xboxie i przenioslem pena na pc po wlaczeniu i zaznaczeniu by wyrywalo foldery ukryte jest folder Content:) dzialam dalej bede mial problemy odezwe sie:) a narazie serdeczne dzieki bbolek:)

I jest problem gdyz horizon nie widzi pena wogole jako byl podlaczony, da sie poprostu potorzyc foldery i wkleic?

dziwne a horizon po formacie w konsoli widzi go ???
włóż pena do konsoli i skonfiguruj go na 8 gb po tym co wyskakuje ze sprzert jest ok ???
do ukrytego folderu wgraj te pliki bolek dpfilelist i recznie przegraj do gry na dysku kosoli jak masz dysk w xsie

Offline Siwy21!

  • Trampkarz
  • *
  • Join Date: Kwi 2010
  • location:
  • Wiadomości: 31
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 16.04.2010r.
Odp: [X360] Polska Ekstraklasa i 1 Liga 15/16 v.1 by bbolek83
« Odpowiedź #97 dnia: Październik 05, 2015, 22:36:44 »
Zaraz sprawdze sformatowac go na pc isprawdzic czy bez podlaczenia do xboxa go widzi ok zaraz sprawdze a na horizon musze miec jakis login czu sie zakogowac . Gdy podlaczam pena do xboxa to nie mam konfiguracji tylko sformatuj z xboxem i po wlaczeniu do pc pokazuje sie Content folder w ukryciu , a na xboxie nic nie widac zadnych plikow moze maja byc nie ukryte

Offline bbolek83

  • Twórca Dodatków
  • *
  • Autor wątku
  • Join Date: Lut 2015
  • location:
  • Wiadomości: 916
  • Dostał Piw: 78
  • Na forum od: 23.02.2015r.
    • Status GG
  • Gram w: pes2015
Odp: [X360] Polska Ekstraklasa i 1 Liga 15/16 v.1 by bbolek83
« Odpowiedź #98 dnia: Październik 05, 2015, 22:45:17 »
Zaraz sprawdze sformatowac go na pc isprawdzic czy bez podlaczenia do xboxa go widzi ok zaraz sprawdze a na horizon musze miec jakis login czu sie zakogowac . Gdy podlaczam pena do xboxa to nie mam konfiguracji tylko sformatuj z xboxem i po wlaczeniu do pc pokazuje sie Content folder w ukryciu , a na xboxie nic nie widac zadnych plikow moze maja byc nie ukryte


 masz fim jak przygotowac pena zrob tak a pozniej wgrywaj

Offline lukasz88

  • Junior
  • *
  • Join Date: Wrz 2015
  • location:
  • Wiadomości: 108
  • Dostał Piw: 1
  • Na forum od: 27.09.2015r.
Odp: [X360] Polska Ekstraklasa i 1 Liga 15/16 v.1 by bbolek83
« Odpowiedź #99 dnia: Październik 06, 2015, 19:48:12 »
Dobra a teraz pytanie za milion dolarów:D Czy jest możliwość przeniesienia polskiego komentarza z fify 16 do pesa?wiem ze w starszych pesach bylo to mozliwe

TWOJA LIGA Pro Evolution Soccer

Odp: [X360] Polska Ekstraklasa i 1 Liga 15/16 v.1 by bbolek83
« Odpowiedź #99 dnia: Październik 06, 2015, 19:48:12 »