Autor Wątek: problem z ustawieniami drużyny  (Przeczytany 879 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline kuki335

  • Amator
  • *
  • Autor wątku
  • Join Date: Wrz 2015
  • location:
  • Wiadomości: 5
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 19.09.2015r.
problem z ustawieniami drużyny
« dnia: Wrzesień 20, 2015, 13:00:31 »
Witam.
Ponieważ jestem nowicjuszem na forum proszę o pomoc i wyrozumiałość :)-za co z góry dziękuję.
Mam pytanie odnośnie taktyki mojej drużyny. Więc sprawa wygląda tak:
Gram dowolne spotkanie towarzyskie opcją "coach mode">przed meczem wchodzę w game plan>choose manually>preset tactics>team instructions when in possession>i wszystko jest ok poza opcją build up:

Build up: gdy jest na <short pass> to piłkarze atakujący ze skrzydeł wchodzą w pole karne i zagrywają czasami bezsensowne piłki i najgorsze że nie ma w ogóle dosrotkowań :-[ a gdy:

Build up: jest na <long pass> piłkarze grają tylko długie podania bez rozgrywania piłki. :'(

Moje pytanie brzmi: czy da się to jakoś wyposrodkować(zrównoważyć) żeby gra sprawiała radość? Jest jakieś fajne ustawienie?
 
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 20, 2015, 23:07:20 wysłana przez we'street »

OnoMatoPeja

  • Gość
Odp: problem z ustawieniami drużyny-POMOCY!!!!
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 20, 2015, 20:45:44 »
Musisz sam do tego dojść, ustawić tak aby grali jak chcesz... nie ma złotej rady...

Offline kuki335

  • Amator
  • *
  • Autor wątku
  • Join Date: Wrz 2015
  • location:
  • Wiadomości: 5
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 19.09.2015r.
Odp: problem z ustawieniami drużyny-POMOCY!!!!
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 20, 2015, 21:14:16 »