Autor Wątek: PES 2016 - Jak dodać własną muzykę do gry  (Przeczytany 8295 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

OnoMatoPeja

  • Gość
PES 2016 - Jak dodać własną muzykę do gry
« dnia: Wrzesień 25, 2015, 17:37:12 »
Nie ma co się rozpisywać, działa to tak samo jak w przypadku PES 2015.
Niżej, trochę w innej formie REJESTRACJA lub LOGOWANIE.



REJESTRACJA lub LOGOWANIE


REJESTRACJA lub LOGOWANIE  <a href="http://forum.pesleague.pl/index.php?action=register">REJESTRACJA</a>&nbsp;lub&nbsp;<a href="http://forum.pesleague.pl/index.php?action=login">LOGOWANIE</a>

The Slots - sloty z piosenkami

Cytuj
00000000.hca - Asgeir - In Harmony - 4.13 - 7.275KB - 7.10MB
0000000a.hca - St. Lucia - Elevate - 5.07 - 8.809KB - 8.60MB
0000000b.hca - Vinyl Theatre - Shine On - 3.05 - 5.335KB - 5.20MB
0000000c.hca - CTS - Love the Past Play the Future - 4.16 - 7.995KB - 7.80MB
00000001.hca - Broken Bells - After the Disco - 3.39 - 6.282KB - 6.13MB
00000002.hca - Joywave - Somebody New - 3.23 - 6.365KB - 6.21MB
00000003.hca - Passion Pit - Lifted Up - 4.22 - 8.210KB - 8.01MB
00000004.hca - Queen - We Will Rock You - 2.01 - 3.494KB - 3.41MB
00000005.hca - Clean Bandit - Rather Be (ft. Jess Glynne) - 3.47 - 6.518KB - 6.36MB
00000006.hca - Dillon Francis - When We Were Young - 3.18 - 5.691KB - 5.55MB
00000007.hca - Madeon feat. Kyan - You're On - 3.12 - 5.529KB - 5.39MB
00000008.hca - Royal Blood - Figure It Out - 3.02 - 5.246KB - 5.12MB
00000009.hca - Saint Motel - My Type - 3.23 - 5.839KB - 5.70MB

Cytuj
Id=16000 - 00000000.hca
Id=16001 - 0000000a.hca
Id=16002 - 0000000b.hca
Id=16012 - 0000000c.hca
Id=16003 - 00000001.hca
Id=16004 - 00000002.hca
Id=16011 - 00000003.hca
Id=16005 - 00000004.hca
Id=16007 - 00000005.hca
Id=16008 - 00000006.hca
Id=16010 - 00000007.hca
Id=16009 - 00000008.hca
Id=16006 - 00000009.hca

The Directory - w którym pliku znajdują się piosenki

Cytuj
Pro Evolution Soccer 2016\Data\dt40all.cpk\common\sound\menu\awb\BGM_P2P.awb
« Ostatnia zmiana: Marzec 27, 2016, 12:18:39 wysłana przez we'street »

OnoMatoPeja

  • Gość
PES 2016 - How to add Songs by we'street
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 06, 2015, 22:22:34 »
Potrzebne programy:

- Cri Packed File Maker
- PES Sound File Converter 1.8
- Quickbms
- skrypt dla programu Quickbms


Potrzebne pliki:

- dt40_all.cpk
- nasze wybrane .mp3



1. Na początku musimy wydobyć z pliku dt40_all.cpk pliki BGM_P2P.awb oraz Playlist

Uruchamiamy program Cri Packed File Maker i szukamy naszego pliku dt40_all.cpk lub dodajemy go do programu poprzez "przeciągnij i upuść".
Kiedy już załaduje listę plików klikamy na "Extract content..." (górny prawy róg) i tworzymy na pulpicie folder do którego wypakuje nam pliki np. DT40, zaznaczamy go i OK.

2. Po wypakowaniu w naszym folderze DT40 mamy foldery a w nich następne common > sound > menu
Usuwamy foldery acb, edit i plik PES2016.acf oraz w folderze "awb" plik BGM.awb

3. Jeśli chcemy zmienić całą playlistę (piosenki) w grze nie wypakowujemy plików z BGM_P2P.awb

4. Jak już mamy przygotowane pliki mp3 (najlepiej dokonać jeszcze normalizacji dźwięku aplikacją MP3Gain o poziomie głośności 97.3) uruchamiamy program PES Sound File Converter 1.8.
Dodajemy nasze piosenki poprzez "Add" lub poprzez "przeciągnij i upuść". Zaznaczamy aby zamieniło z .mp3 na .adx i klikamy Next.
Nic nie zmieniamy w następnym oknie po za tym gdzie mają być umieszczone nasze nowe pliki z rozszerzeniem .adx
Zaznaczamy Use source directory jeśli chcemy aby nasze pliki były umieszczone w folderze gdzie znajdują się nasze pliki mp3. Na koniec Convert i czekamy aż zakończy program pracę.

5. Przechodzimy do folderu gdzie mamy nasze piosenki i zmieniamy im nazwę oraz rozszerzenie z .adx na .hca np.

z nelly - why .adx na 00000000.hca
z nelly - dont.adx na 0000000a.hca

i tak z każda piosenką.

Polecam zapisać w notatniku, jaką piosenkę na .adx zamieniamy nazwami na .hca  gdyż będzie to potrzebne do edytowania playlisty.

6. Po tym jak już zmieniliśmy nawy i rozszerzenia i wiemy który plik to jaka piosenka, przechodzimy do pakowania/zamiany tych piosenek do pliku BGM_P2P.awb poprzez Quickbms.

Przechodzimy do folderu Quickbms i uruchamiamy reimport.bat
Wyskoczy okienko, wskazujemy ponownie nasz skrypt, w następnym wskazujemy plik BGM_P2P.awb a potem przechodzimy do folderu gdzie mamy nasze nowe piosenki .hca, zaznaczamy pierwszą od góry i dajemy Zapisz.
W czasie podmiany plików wyskakiwać będą nam komunikaty o tym iż plik jest za wielki i mimo tego za każdym razem wpisujemy force i klikamy Enter i tak aż do końca gdzie zostaniemy poproszeni o kliknięcie Enter co zamknie program.

7. Mamy już wgrane nowe piosenki w plik BGM_P2P.awb. Pozostaje nam jeszcze edytować playlistę (w notatniku lub innym programie) która jest w common\sound\menu\playlist

Każdy z plików .hca ma swoje ID (poniżej lista ID > xxx.hca)

Cytuj
Id=16000 - 00000000.hca
Id=16001 - 0000000a.hca
Id=16002 - 0000000b.hca
Id=16012 - 0000000c.hca
Id=16003 - 00000001.hca
Id=16004 - 00000002.hca
Id=16011 - 00000003.hca
Id=16005 - 00000004.hca
Id=16007 - 00000005.hca
Id=16008 - 00000006.hca
Id=16010 - 00000007.hca
Id=16009 - 00000008.hca
Id=16006 - 00000009.hca

Na podstawie tego zmieniamy w cudzysłowie dla Title i Artist nazwy na nowe.

czyli:

Jeśli nasz plik 00000005.hca to: Nelly - Why

to plik 00000005.hca ma ID=16007 czyli w playlist szukamy naszego ID i zamieniamy, np.:

z

"BGM0_LIC_MENU_14" Id="16007" Title="Rather Be (ft. Jess Glynne)" Artist="Clean Bandit" Offset="61760"

na

"BGM0_LIC_MENU_14" Id="16007" Title="Why" Artist="Nelly" Offset="61760"

Jak zakończymy edycję, sprawdzamy czy nie ma błędu i zapisujemy zmiany w tym samym pliku.

8. Po męczarniach tworzymy nasz nowy piosenki.cpk który będzie zawierał tylko pliki BGM_P2P.awb i Playlist.xml wraz z folderami (koniecznie):

common/sound/menu/playlist/Playlist.xml
common/sound/menu/awb/BGM_P2P.awb


Uruchamiamy program Cri Packed File Maker
Wskazujemy nasz folder DT40 (gdzie mamy przyszykowane pliki wyżej wspomniane z folderami) lub przeciągamy go i puszczamy w oknie programu.
Powinny być tam dwa pliki wyżej wymienione i ścieżki dla pola Content File Path jak wyżej.
Klikamy na Build CPK file, wyskoczy okno i zaznaczamy:

- lokalizacje gdzie ma powstać nasz nowy .cpk
- w Data Align suwak dajemy na max, czyli 2048
- w File Mode wybieramy Filename
- i zaznaczamy tylko Mask directories informations
- klikamy Strat to Build i czekamy aż powstanie nasz nowy plik .cpk

9. Nasz gotowy w pełni nowy plik .cpk możemy nazwać jak chcemy. I kopiujemy go do folderu download gdzie mamy grę. Uruchamiamy DpFileListGenerator update PES 2016 wybieramy z jakiego korzystamy DLC w grze, zaznaczamy nasz plik .cpk z piosenkami i resztę jeśli jakąś mamy i generujemy nowy DpFileList.

Gotowe ! Teraz możemy sprawdzić czy działa w grze.

PS. U mnie działa za każdym razem, podmiana wszystkich piosenek (13), nie sprawdzałem wariantu z dodaniem paru (mniej niż 13) piosenek.

PS. W przypadku jak chce się dodać piosenki do gry na konsole, trzeba robić cały plik dt40_all.cpk który będzie zawierał wszystkie pliki + nowe, zamienione na oryginalne. Nie sprawdzałem, tego oczywiście.

Zakaz kopiowania na inne fora, strony bez zgody autora
by we'street for pesleague.pl
« Ostatnia zmiana: Maj 07, 2016, 20:03:25 wysłana przez we'street »

TWOJA LIGA Pro Evolution Soccer

PES 2016 - How to add Songs by we'street
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 06, 2015, 22:22:34 »