1. Organizator turnieju.
1.1. Turniej "Mistrzostwa Polski Pro Evolution Soccer 2008" zwany w dalszej części "turniejem"; organizowany jest przez CD Projekt Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Jagiellońska 74, zwaną dalej CD Projekt.
2. Czas trwania turnieju.
2.1. Turniej odbędzie się dnia 23 sierpnia 2008 roku.
3. Miejsce organizacji turnieju.
3.1. Turniej organizowany oraz rozgrywany jest na terenie Polsko-Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych w Warszawie (ul. Koszykowa 86).
4. Uczestnicy turnieju.
4.1. W turnieju mogą brać udział wyłącznie osoby fizyczne, pełnoletnie (niepełnoletnie wyłącznie za zgodą rodzica lub opiekuna prawnego), zamieszkujące na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, posiadające obywatelstwo polskie.
4. 2. W turnieju nie mogą brać udziału, pracownicy oraz współpracownicy CD Projekt oraz spółek powiązanych z CD Projekt.
5. Zasady turnieju.
5.1. Turniej jest zorganizowany i prowadzony na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
5.2. Zapisy trwają od 20 do 21 sierpnia 2008 roku.
5.3. Aby wziąć udział w turnieju uczestnik zobowiązany jest do rejestracji za pośrednictwem strony mp2008.pes.gram.pl. O kolejności zgłoszeń decyduje czas potwierdzenia rejestracji drogą mailową. W/w rejestracja jest warunkiem uczestnictwa w turnieju. Identyfikatory będą do odbioru przed rozpoczęciem turnieju na podstawie indywidualnych kodów wysyłanych drogą mailową do zawodników.
5.3.1. Jedna osoba może zarezerwować tylko jedną wejściówkę.
5.4. Rejestracja jest równoznaczna z akceptacją niniejszego Regulaminu.
5.5. Platformą rozgrywek jest gra Pro Evolution Soccer 2008 w podstawowej, w żaden sposób nieedytowalnej wersji.
5.6. Rozgrywki prowadzone są na konsolach PlayStation 3. W trakcie turnieju uczestnicy mogą używać własnych kontrolerów. Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za sprzęt będący własnością uczestników turnieju.
5.7. Dozwolona jest gra wyłącznie reprezentacjami narodowymi. Wybór drużyny, którą uczestnik gra w turnieju jest wiążący i niemożliwe jest dokonanie zmiany na inny zespół.
5.8. Turniej prowadzony jest na następujących ustawieniach ogólnych wcześniej zdefiniowanych w grze:
Poziom trudności – Top Player
Liczba zmian możliwych do przeprowadzenia – 3 zawodników
Kontuzje – Tak
Długość meczu – w fazie grupowej: 5 min; w fazie pucharowej: 10 min.
Czas – Noc
Sezon – Lato
Pogoda – Dobra
Stadion – Losowo (możliwość ręcznego wyboru w przypadku zgody obu graczy)
Sędzia – Losowo (możliwość ręcznego wyboru w przypadku zgody obu graczy)
Rodzaj piłki – Losowo (możliwość ręcznego wyboru w przypadku zgody obu graczy)
Forma: gospodarze – zielone strzałki
Forma: goście – zielone strzałki
5.9. Dokonywanie zmian w ustawieniach możliwe jest wyłącznie za zgodą Komisji Prowadzącej.
5.10. Przed rozpoczęciem meczu zawodnicy mają trzy minuty na ustawienie formacji oraz składu kierowanej drużyny. Po upływie tego czasu mecz zostaje rozpoczęty bez możliwości wprowadzenia jakichkolwiek dalszych zmian.
5.11. Dokonywanie zmian w składzie oraz taktyce drużyny podczas trwania meczu możliwe jest wyłącznie w sytuacjach, kiedy piłka znajduje się poza polem gry lub wykonywany jest stały fragment. Wszelkie próby przerywania gry stanowią podstawę do wykluczenia zawodnika z rozgrywek.
5.12. Nie stawienie się zawodnika o wyznaczonej na rozegranie meczu porze podczas trwania turnieju jest równoznaczne z wyłączeniem zawodnika z rozgrywek.
6. Nagrody w turnieju.
6.1. Nagrody:
I miejsce:
- udział w Mistrzostwach Europy Pro Evolution Soccer 2008,
- iiyama monitor 24” ProLite E2003WSU,
- kierownica Trust GM-3100R,
- słuchawki Trust HS-2200,
- gra Race 07: The WTCC Game.
II miejsce:
- udział w Mistrzostwach Europy Pro Evolution Soccer 2008,
- monitor LG 20” L204WT,
- klawiatura Trust Vista Remote Keyboard KB-2950,
- słuchawki Trust HS-2200,
- gra Race 07: The WTCC Game.
III miejsce:
- monitor LG 19” L1970H,
- mysz Trust Laser Gamer Mouse Elite GM-4800,
- słuchawki Trust HS-2200,
- gra Race 07: The WTCC Game.
IV-XVI miejsce:
- gra Race 07: The WTCC Game.
6.2. Udział w Mistrzostwach Europy Pro Evolution Soccer 2008, będący częścią nagrody za zajęcie jednego z dwóch pierwszy miejsc, uzależniony jest od Sponsora Mistrzostw – firmy Konami. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za jego przebieg, organizacje lub niezależne od Organizatora odwołanie bądź zmianę terminu Imprezy.
6.3. W przypadku osoby niepełnoletniej wyjazd na Mistrzostwa Europy Pro Evolution Soccer 2008 możliwy jest wyłącznie po dostarczeniu przez prawnego opiekuna uczestnika turnieju pisemnej zgody do Organizatora najpóźniej do dnia 1 września 2008 roku.
6.4. Warunkiem przekazania nagrody będzie podanie przez osobę nagrodzoną danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie. W przypadku osoby niepełnoletniej warunkiem przekazania nagrody będzie potwierdzenie chęci odebrania nagrody przez rodziców (prawnych opiekunów) nagrodzonej osoby. Nie spełnienie powyższych warunków jest równorzędne z rezygnacją z nagrody.
6.5. Uczestnikowi turnieju przysługuje prawo do rezygnacji z nagrody.
7.6. Uczestnik ponosi pełną odpowiedzialność za prawdziwość i kompletność podanych danych osobowych.
6.7. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi za ewentualne wady nagród rzeczowych ponosi podmiot, od którego nagrody te zostały zakupione przez Organizatora. Zwycięzca nagrody będzie dochodził zaspokojenia roszczeń z powyższych tytułów bezpośrednio od sprzedawcy nagród.
7. Rozdanie nagród.
7.1. Nagrody zostaną przekazane laureatom w dniu zakończenia turnieju albo do dnia 15 września 2008 roku drogą pocztową. Niepodjęcie przesyłki z nagrodą w terminie określonym przez doręczyciela (pocztę, firmę kurierską) jest równoznaczne z rezygnacją z nagrody.
7.2. Tryb składania i rozpatrywania reklamacji.
7.2.1. Złożenie reklamacji na rezultat turnieju przysługuje każdemu uczestnikowi turnieju w terminie 14 dni roboczych od daty ogłoszenia wyników turnieju . Reklamacje zgłoszone po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane. Reklamacje dotyczące faktu otrzymania innej nagrody niż przyznana lub nieotrzymania nagrody powinny być zgłoszone do 1 października 2008 roku. Reklamacje zgłoszone w terminie późniejszym nie będą rozpatrywane.
7.2.2. Reklamacja, pod rygorem nieważności, musi być wysłana do CD Projekt w formie pisemnej, listem poleconym, na adres:
CD Projekt, ul. Jagiellońska 74, 03-301 Warszawa z dopiskiem "Mistrzostwa Polski Pro Evolution Soccer 2008". Pisemna reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, dokładny adres, jak również dokładny opis i powód reklamacji. Dodatkowo zalecamy wysłanie w/w informacji na adres
REJESTRACJA lub
LOGOWANIE, co może umożliwić szybsze i efektywniejsze wyjaśnienie sprawy.
7.2.3. CD Projekt będzie rozpatrywać reklamacje niezwłocznie, w terminie nie przekraczającym 28 dni licząc od daty otrzymania pisemnej reklamacji.
7.2.4. CD Projekt powiadomi zainteresowanych o wyniku rozpatrzenia reklamacji listem poleconym, w terminie 14 dni od daty rozpatrzenia.
7.2.5. W przedmiocie reklamacji decyzja Organizatora jest ostateczna i wiążąca.
7.2.6. O wyniku reklamacji Uczestnik mistrzostw zostanie poinformowany niezwłocznie na piśmie (na adres podany w reklamacji) bądź telefonicznie.
8. Zmiana Regulaminu.
8.1. CD Projekt zastrzega sobie prawo zmiany postanowień niniejszego Regulaminu w dowolnym terminie bez podania przyczyny przy zastosowaniu odpowiednich form informacji i zawiadomień uczestników turnieju. Za odpowiednią formę poinformowania uczestników o zmianie w Regulaminie turnieju uważa się przesłanie informacji e-mailem do wszystkich uczestników turnieju, którzy dokonali rejestracji za pośrednictwem strony mp2008.pes.gram.pl. Jeżeli uczestnik turnieju nie wyrazi zgody na dokonane zmiany, będzie uprawniony do żądania od CD Projekt zamknięcia konta uczestnika i wycofania się z turnieju. O braku zgody na dokonane zmiany uczestnik powinien poinformować w terminie 7 dni, CD Projekt listem poleconym lub e-mailem.
9. Wykluczenie uczestnika turnieju.
9.1. CD Projekt upoważniony jest do niedopuszczenia lub też zdyskwalifikowania każdego uczestnika, który nie przestrzegał niniejszego Regulaminu. Proces ten może nastąpić w każdej chwili trwania turnieju i równoznaczny jest z wykluczeniem uczestnika z turnieju.
9.2. Nieprzestrzeganie zasad fair oraz postępowanie niezgodne z ogólnie przyjętymi normami kultury stanowi podstawę do wykluczenia uczestnika z turnieju.
9.3. O wykluczeniu uczestnika decyduje Komisja Sędziowska, której decyzje są ostateczne i wiążące.
10. Postanowienia końcowe.
10.1. Regulamin turnieju jest dostępny na stronie internetowej pes.gram.pl oraz w siedzibie CD Projekt, Warszawa, ul. Jagiellońska 74.
10.2. CD Projekt zastrzega sobie możliwość zmiany liczby i rodzaju nagród w każdym momencie trwania turnieju, w tym możliwość przydzielenia innej liczby nagród niż przewidziana.
10.3. CD Projekt nie będzie ponosić odpowiedzialności, w sytuacji, gdy turniej zostanie skrócony, anulowany lub jego warunki zmienione. Żadne roszczenia będące następstwem w/w zdarzeń nie będą przez CD Projekt uznane.
10.4. CD Projekt nie ponosi odpowiedzialności za złe funkcjonowanie strony
REJESTRACJA lub
LOGOWANIE oraz pes.gram.pl, na której publikowane będą informacje dotyczące turnieju. CD Projekt nie gwarantuje, że ww. strona będzie funkcjonować nieprzerwanie lub, że nie zawiera błędów informatycznych ani też, że stwierdzone błędy zostaną naprawione.
10.5. CD Projekt nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości dokonania rejestracji wynikającej z winy leżącej po stronie uczestnika (wynikające z niesprawności serwera, nieczytelnych lub niedających się przetworzyć danych, np. jeżeli uczestnik posiada sprzęt informatyczny lub program uniemożliwiający mu uczestnictwo w turnieju).
10.6. CD Projekt nie będzie ponosić odpowiedzialności za szkodę powstałą w związku z udziałem uczestnika w turnieju. Żadne roszczenia będące następstwem ww. zdarzeń nie będą przez CD Projekt uznane. Udział uczestnika oznacza jego zgodę na warunki zawarte w niniejszym Regulaminie.
10.7. CD Projekt nie ponosi odpowiedzialności za prawidłowe i terminowe doręczenie przez pocztę oraz firmy kurierskiej przesyłek wysłanych w imieniu CD Projekt w związku z prowadzeniem turnieju.
10.8. Niniejszy Regulamin jest jedynym dokumentem mającym wiążącą moc prawną w zakresie realizacji turnieju. Materiały reklamowe mają jedynie charakter promocyjno-informacyjny.
10.9. Uczestnik turnieju wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych (zgodnie z Ust. z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 101/2002, poz. 926 z późn. zm.) przez firmę CD Projekt oraz przez inne podmioty działające w imieniu CD Projekt wyłącznie na potrzeby przeprowadzenia turnieju - wysyłki nagród oraz nagród dodatkowych oraz na otrzymywanie informacji handlowych i marketingowych drogą elektroniczną (zgodnie z Ust. z dn. 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną Dz. U. Nr 144/2002, poz. 1204). Uczestnik turnieju przekazuje dane dobrowolnie oraz przyjmuje do wiadomości, że przysługuje mu prawo do wglądu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, a także, że w każdym czasie przysługuje mu prawo do odwołania zgody na przesyłanie informacji drogą elektroniczną.
10.10 Spory związane z turniejem rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy dla siedziby CD Projekt.
CD Projekt Sp. z o.o.,
ul. Jagiellońska 74 - Budynek E,
03-301 Warszawa
11.12. W kwestiach nieuregulowanych stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.