Autor Wątek: KTO POSIADA KITSERVER DO PES5?  (Przeczytany 4955 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline DoMManU

  • Były członek Załogi
  • *
  • Autor wątku
  • Join Date: Paź 2008
  • location:
  • Wiadomości: 1143
  • Dostał Piw: 1
  • Na forum od: 23.10.2008r.
  • Gram w: PES 06
KTO POSIADA KITSERVER DO PES5?
« dnia: Maj 17, 2009, 10:27:39 »
CZY ma ktoś kitserver z foldeem GDB ? bo ja z 30 min szukałem go w sieci i nie znalazłem :( może źle szukałem w każdym razie proszę o pomoc :)

Offline lukasz cfc

  • Prezes klubu
  • *****
  • Join Date: Lis 2008
  • location:
  • Wiadomości: 1092
  • Dostał Piw: 1
  • Na forum od: 09.11.2008r.
  • Chelsea Till I Die
    • http://rapideo.pl/polecam,lukaszcfc
  • Gram w: PES 2013
Odp: KTO POSIADA KITSERVER DO PES5?
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 17, 2009, 10:56:40 »
Prosz

REJESTRACJA lub LOGOWANIE

Jeśli masz zamiar robić patcha do pesa 5 to chętnie pomogę.Mój GG wiesz gdzie szukać ;)
" width="500" height="200

Offline DoMManU

  • Były członek Załogi
  • *
  • Autor wątku
  • Join Date: Paź 2008
  • location:
  • Wiadomości: 1143
  • Dostał Piw: 1
  • Na forum od: 23.10.2008r.
  • Gram w: PES 06
Odp: KTO POSIADA KITSERVER DO PES5?
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 17, 2009, 11:02:53 »
Prosz

REJESTRACJA lub LOGOWANIE

Jeśli masz zamiar robić patcha do pesa 5 to chętnie pomogę.Mój GG wiesz gdzie szukać ;)

dzieki :) no właściwie moglibyśmy coś do tej zapomnianej części ukleić :)

Offline lukasz cfc

  • Prezes klubu
  • *****
  • Join Date: Lis 2008
  • location:
  • Wiadomości: 1092
  • Dostał Piw: 1
  • Na forum od: 09.11.2008r.
  • Chelsea Till I Die
    • http://rapideo.pl/polecam,lukaszcfc
  • Gram w: PES 2013
Odp: KTO POSIADA KITSERVER DO PES5?
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 17, 2009, 11:10:17 »
Spoko tylko muszę się trochi w niej połapać :) pisz na gg
" width="500" height="200

Offline DoMManU

  • Były członek Załogi
  • *
  • Autor wątku
  • Join Date: Paź 2008
  • location:
  • Wiadomości: 1143
  • Dostał Piw: 1
  • Na forum od: 23.10.2008r.
  • Gram w: PES 06
Odp: KTO POSIADA KITSERVER DO PES5?
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 17, 2009, 11:14:13 »
Ty ale ten kitserver to KDB a nie GDB to tam inaczej wszystko jest :) a ja mam folder gdb z kitsami

Offline lukasz cfc

  • Prezes klubu
  • *****
  • Join Date: Lis 2008
  • location:
  • Wiadomości: 1092
  • Dostał Piw: 1
  • Na forum od: 09.11.2008r.
  • Chelsea Till I Die
    • http://rapideo.pl/polecam,lukaszcfc
  • Gram w: PES 2013
Odp: KTO POSIADA KITSERVER DO PES5?
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 17, 2009, 11:28:12 »
aha zaraz innego poszukam

Edit: zobacz REJESTRACJA lub LOGOWANIE

Pisze że kitserver + 100 kitsów właśnie ściągam

Edit2 Lipa znowu ten KDB >:(
« Ostatnia zmiana: Maj 17, 2009, 11:42:30 wysłana przez lukasz cfc »
" width="500" height="200

Offline DoMManU

  • Były członek Załogi
  • *
  • Autor wątku
  • Join Date: Paź 2008
  • location:
  • Wiadomości: 1143
  • Dostał Piw: 1
  • Na forum od: 23.10.2008r.
  • Gram w: PES 06
Odp: KTO POSIADA KITSERVER DO PES5?
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 17, 2009, 11:47:23 »
No nie dobrze bo bez gdb to nie ma co patcha robic wogole ten KDB ... brzydze sie tym :)

Offline lukasz cfc

  • Prezes klubu
  • *****
  • Join Date: Lis 2008
  • location:
  • Wiadomości: 1092
  • Dostał Piw: 1
  • Na forum od: 09.11.2008r.
  • Chelsea Till I Die
    • http://rapideo.pl/polecam,lukaszcfc
  • Gram w: PES 2013
Odp: KTO POSIADA KITSERVER DO PES5?
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 17, 2009, 11:49:08 »
To kurde mamy problem  :-\
" width="500" height="200

Offline DoMManU

  • Były członek Załogi
  • *
  • Autor wątku
  • Join Date: Paź 2008
  • location:
  • Wiadomości: 1143
  • Dostał Piw: 1
  • Na forum od: 23.10.2008r.
  • Gram w: PES 06
Odp: KTO POSIADA KITSERVER DO PES5?
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 17, 2009, 11:53:04 »
To kurde mamy problem  :-\

czekaj postaram sie napisac ten kitserver tak zeby dzialal pod GDB :)

budzikwn

  • Gość
Odp: KTO POSIADA KITSERVER DO PES5?
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 22, 2009, 10:13:41 »
czekaj postaram sie napisac ten kitserver tak zeby dzialal pod GDB :)

I jak tam,bo tez pobralem tego kitservera ale koszulek nie widac.

Offline suckmypeter

  • Amator
  • *
  • Join Date: Maj 2009
  • location: EH89TT
  • Wiadomości: 2
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 22.05.2009r.
  • keep it unreal
Odp: KTO POSIADA KITSERVER DO PES5?
« Odpowiedź #10 dnia: Maj 22, 2009, 18:31:58 »
Tutaj link do kitservera w wersji 5.1.2 juz z folderem GDB:

REJESTRACJA lub LOGOWANIE

(sprawdzalem i dziala)

Offline michalek_94

  • Junior
  • *
  • Join Date: Sie 2009
  • location: Gdynia
  • Wiadomości: 107
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 28.08.2009r.
  • Nie patrz wstecz.
Odp: KTO POSIADA KITSERVER DO PES5?
« Odpowiedź #11 dnia: Wrzesień 21, 2009, 16:31:40 »
a mzna prosic o kitserver bez kitsow?
NIKE

Offline Pstryks

  • Kierownik drużyny
  • *****
  • Join Date: Sie 2009
  • location:
  • Wiadomości: 736
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 11.08.2009r.
  • joł :)
  • Gram w: ...
Odp: KTO POSIADA KITSERVER DO PES5?
« Odpowiedź #12 dnia: Październik 04, 2009, 20:22:28 »
Usuń poprostu z tego kitsy...
Piszę poprawnie po polsku.

TWOJA LIGA Pro Evolution Soccer

Odp: KTO POSIADA KITSERVER DO PES5?
« Odpowiedź #12 dnia: Październik 04, 2009, 20:22:28 »