Jako że wiele osób pisze do mnie bądź w moim temacie jak wgrać piłki do najnowszej odsłony pesa, postanowiłem rozwiać wszelkie wątpliwości.
1. Ściągamy ballpack/pojedynczą piłkę.
2. Wchodzimy do folderu dt0b.img, który znajduje się w (przykładowa ścieżka) D:\Program Files\Pro Evolution Soccer 2011\kitserver\pesedit\img
3. W zależności od tego czy ściągnęliśmy ballpack czy pojedynczą piłkę wgrywanie nieco się różni. Przy ballpackach, a przynajmniej tych mojej roboty, foldery są ponazywane, więc wystarczy tylko przekopiować wszystkie pliki do danego folderu.
Natomiast jeśli ściągniemy pojedynczą piłkę i chcemy ją wgrać, musimy zmienić jej nazwę na unnamed_x ( w miejsce x należy wpisać liczbę od 2 do 17). Większość osób początkujących z pesem po wgraniu pojedynczej piłki dziwi się że nie ma jej wyboru w grze. Wszystkiemu "winien" jest preview, w którym również powinniśmy podmienić odpowiedni obrazek naszej piłki. Ballpreview to plik unnamed_1677 w dt0f.img, plik ten otwieramy programem Game Graphics Studio. W większości pojedynczych piłek w paczce dostajemy preview i nie pozostaje nam nic innego jak podmienienie obrazków. Należy jednak pamiętać za którą piłkę się podmieniło nową gałę. Np. jeśli nazwiemy nową piłkę unnamed_7 musimy wiedzieć żeby nie podmieniać obrazków w preview za pierwszą piłkę tylko za szóstą.
4. Odpalamy grę i widzimy nasz nowy ballpack/nową piłkę i cieszymy się nim/nią w grze.
PIŁKI - DT0B.IMG - PLIKI UNNAMED_2 ~ UNNAMED_17
PREVIEW - DT0F.IMG - PLIK UNNAMED_1677
NAZWA PIŁEK - PESEDIT(w zależności od patcha) - PLIK BALLS.TXT