Autor Wątek: PES 2012-wątek dyskusyjny.  (Przeczytany 543289 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Artur 7

  • Były członek Załogi
  • *
  • Join Date: Lip 2010
  • location:
  • Wiadomości: 4051
  • Dostał Piw: 50
  • Na forum od: 24.07.2010r.
  • La Magia del Futbol
    • Status GG
Odp: PES 2012-wątek dyskusyjny.
« Odpowiedź #260 dnia: Sierpień 13, 2011, 15:38:20 »
Za to zagrał dużo minut, w Udine i tam wyrobił sobie renomę - Jak by się niczym nie wyróżniał, to Barca by go nie kupiła... ;]
" border="0" border="0

Offline Przemo1994

  • Kierownik drużyny
  • *****
  • Join Date: Lip 2011
  • location: Lublin
  • Wiadomości: 701
  • Dostał Piw: 1
  • Na forum od: 06.07.2011r.
  • Fc Barcelona - Wszystkich Pokona !
Odp: PES 2012-wątek dyskusyjny.
« Odpowiedź #261 dnia: Sierpień 13, 2011, 15:52:11 »
Zapomniałeś o Deco, to był drugi xavi

No, sorry, wlasnie, dokładnie ;p

Offline Bartek10

  • Prezes klubu
  • *****
  • Join Date: Sie 2008
  • location:
  • Wiadomości: 1883
  • Dostał Piw: 9
  • Na forum od: 06.08.2008r.
  • Gram w: ...
Odp: PES 2012-wątek dyskusyjny.
« Odpowiedź #262 dnia: Sierpień 13, 2011, 16:04:57 »
Ten przedostatni to wygląda jakby włosy miały z 5 metrów długości
2 miejsce w :
Typer Premiership 2010/2011, Typer Ligi Mistrzów 2011/2012, Typer Champions League 2012/13
3 miejsce w :
Typer Premiership 2009/2010, Typer Premiership 2011/2012, Typer Premiership 2012/2013, Typer MŚ 2010,Typer Primera Division 2012/2013

Offline Artur 7

  • Były członek Załogi
  • *
  • Join Date: Lip 2010
  • location:
  • Wiadomości: 4051
  • Dostał Piw: 50
  • Na forum od: 24.07.2010r.
  • La Magia del Futbol
    • Status GG
Odp: PES 2012-wątek dyskusyjny.
« Odpowiedź #263 dnia: Sierpień 13, 2011, 16:10:01 »
A widziałeś kiedyś Hamsika
" border="0" border="0

Offline darko11221

  • Prezes klubu
  • *****
  • Join Date: Gru 2008
  • location: Polska
  • Wiadomości: 1210
  • Dostał Piw: 2
  • Na forum od: 31.12.2008r.
  • ..::Ac-Milan Forever::..
Odp: PES 2012-wątek dyskusyjny.
« Odpowiedź #264 dnia: Sierpień 13, 2011, 16:22:41 »
Bartek jak zawsze za wszelką cenę próbuje szukać wad PESA na siłę, więc przyczepi się do wszystkiego nawet do włosów Hamsika.
Tutaj macie obszerną zapowiedź PESA. Zapowiada się bardzo dobra gra.
REJESTRACJA lub LOGOWANIE
« Ostatnia zmiana: Sierpień 13, 2011, 18:25:13 wysłana przez darko11221 »
REJESTRACJA lub LOGOWANIE
...:::Milan to najlepsza drużyna na świecie pozostałe  to tylko pionki:::...

Offline Przemo1994

  • Kierownik drużyny
  • *****
  • Join Date: Lip 2011
  • location: Lublin
  • Wiadomości: 701
  • Dostał Piw: 1
  • Na forum od: 06.07.2011r.
  • Fc Barcelona - Wszystkich Pokona !
Odp: PES 2012-wątek dyskusyjny.
« Odpowiedź #265 dnia: Sierpień 13, 2011, 19:03:45 »
A to tlumaczenie tekstu z linku, ktory podal Darko dla nie znajacych, zaawansowanie J. Angielskiego(czyli wiekszosci, sorry ,ze tak nie zrozumiewajaca ale nie chcialo mi sie wlasnymi słowami tego wszystkiego pisac.(Troche tego jest XD).

Po umieszczeniu wielu godzin do grania *PES2012* przybyłem do wniosku co to nie jest żadnego *FIFA*, ani jest to *PES2011*. Po wyciąganiu (docieranie do) tego wniosku uświadamiam sobie (zrealizował) JA był obydwa bardzo szczęśliwy rzeczywiście co (żeby; który) to był wypadkiem (sytuacja), jak i doceniający (uznanie) w pełnym co JA jestem dość przeklinany *observant* poszczególna osoba (indywidualny). Kiedy była dostarczana sposobność grają pokaz wstępny szyfru w zeszłym roku, okoliczności były bardzo odmienne od którego w ubiegłym tygodniu. Dla początku (start) JA *wasn*’*t* zmieniający (obracający; zmienianie; obracanie) w Manchesterze ostatnio (ostatni; trwać) Czwartek od pleców *stag* weekend w Berlinie z moją pamięcią (umysł) i ciałem (organ) jawnie mający (istnienie) miał spadanie poza. Żaden (nie), jaki (co) wyrabiany rzeczy różny ten czas jest co (żeby; który) zamiast 24 godziny zatrzymują (pozostawać) to pcha 72 godziny, oznaczający wiele (wielka ilość; dużo) większa ilość (bardziej; więcej) gra czas i co (żeby; który) także JA byłby doświadczający grę z liczbą (ilość) moich kolegów od *WENB*/*Kitana* Środki i para *cameo* ukazania (widok) przez innych rzucali mający przed sobą dobrą miarę. był coś przepuszczam (był nieobecny) poza na w zeszłym roku i okazywał się jest ogromnie pożyteczny w co (żeby; który) to pozwolił (dopuszczony; uwzględnił; uwzględniony) ja doceniać pewną ilość gr piękniejsze punkty (sprawy) kiedy nie grający (granie). To także spełniało funkcje wielkiego wykonania złączenia dla *Kitana* zaspół poza graniem gry s& (samodzielnie) i odchodzę z mojego czasu w Manchesterze odczuwający co (żeby; który) spotkałem ludzi kogo JA szczęśliwie może rozważać (uważać) jak przyjaciele. *PES*, to zjawiałoby się (wydawać się), robi rzeczywiście łączą i ogromne wdzięczności musi iść do *Adam* i jego rodzina dla ich cudownej gościnności. Teraz pozwalany ’*s* rozmawiają *PES2012*! Z embargiem ścisku (prasa) podnoszący (zdejmujący) w ubiegłym tygodniu i tam teraz będący nadmiar (krwistość) szczegółowego *PES2012* *gameplay* wrażenia dostępny, pomyślę (obmyślił) to byłoby dobrą sposobnością patrzą (wyglądać) plecy (tylny; do tyłu) przy moim doświadczeniu *PES2012* w ubiegłym tygodniu podczas *WENB* *playtest* festiwal przeraźliwego który patrzył (wyglądał) *excel* w wystającym wkładzie w terenie wyższoci do piłkarskich wideogr. Innymi słowami, pewna ilość USA zbierał i miał strzał tego nad kursem w ubiegłym tygodniu. Ten *isn*’*t* pełny na wrażeniach albo oglądać naprzód (pokaz wstępny) wysyłają pocztą (umieszczać) dokładnie jak (ponieważ) czuję był tona znakomitej zawartości zaproponowanej (zaofiarowany) przez *WENB* i tamte w szerszej wspólnocie co (żeby; który) spojrzenie (patrzyć; wyglądać) *dissect* dokładnie po prostu (dopiero co) o każdym *facet* tego (to) rok (roczny) ’*s* tytuł osadził (osadzony; na bazie) na pokazie wstępnym mamy dostęp . przypuszczam JA patrzę (wyglądający) otrzymywać (dostawać; rozumieć) poprzek po prostu (dopiero co) ile wpływu (uderzenie) niewiele elementy *gameplay* w *PES2012* miał na mnie. Ten jest nie ja mówiący (mówienie; powiadający; przemawiający; mówienie) co (żeby; który) gra jest bez skazy jak (ponieważ) tam był, jak (ponieważ) , stopień ”*rawness*” być znajdowany z szyfrem. Co zrobił biorą (przedsiębrać) mnie przez niespodziankę (zdziwienie) była jak unieruchomiony gra wypełniał (przedstawił) w ogóle i JA było już uważające co (żeby; który) pewnej ilości wydań (wynik) istniejący w pokazie wstępnym szyfru (dozorcy /strzelający (strzelanie; migający; miganie) ) były pod warunkiem dalszej pracy. *WENB*’*s* posiadać (własny) *Suff* i *Asim* *Tanvir* *NGB* wysyłał pocztą (umieścił) na *twitter* po (po tym, jak) obliczają z nowym szyfrem wcześniejszy (wcześniej) w tygodniu co (żeby; który) rzeczy ma postępował (rozwijany) popierają po w tych działach. Z co (żeby; który) w pamięci JA *don*’*t* obmyślają to jest wartość ja dotykający (dotykanie) na tych aspektach gry jak jest lepszy unikać wszelkiego zawikłania. Wolność Uwalniała Jeżeli tam był jedzicie rzecz *PES2011* patrzył (wyglądał) dostarczać, to było wolność gry (sztuka), i dla cały co (żeby; który) rdzeń *mechanics* i techniczne aktywa spróbował (wypróbował) ich *damndest* wyrabiać ten (to) tak (więc), gra była sparaliżowana poniekąd dzięki ograniczeniom zaspołu mający z istoty początek (start) od zadrapania. Co (żeby; który) , teoria projektowania gry dla wolności była mocna i *PES2011* miał swoje momenty blasku. One (*Konami*) były na coś i tylko brak cały dookoła (okrągły; krąg) stałość i wytrwałość (konsystencja) w wykonaniu zapobiegał grę od całkowicie zadowalający *passionate* *fanbase*. My byliśmy na pokładzie z widzeniem ale znalazł (znaleziony) siebie (samodzielnie) drapiący (drapanie) nasze głowy prawdopodobnie mały (niewielka ilość; trochę) też często przy jakości wykonania. *PES2012* spojrzenie (patrzy; wygląda) biegną (przesuwać się) z jaki (co) *PES2011* obiecany, jeszcze przy tym *Konami* ma nieprawidłowy (nieprawidłowo) *footed* USA w jak my spodziewałby się co widzenie *materialise*. Gdzie wielka ilość rozważałby (uważać) techniczny skok od *Konami* podobny do którego który *EA* zaproponował (zaofiarował; zaproponowany; zaofiarowany) przesuwający (przesuwanie; doprowadzający) od *FIFA08* *FIFA09* jest jedyne rozwiązanie, one ma zamiast wyrabianego skok w rdzeniu *gameplay* zasadniczy który może być rozważany po prostu (dopiero co) jak (ponieważ) uderzający (działanie) w ich własny prawo (prawy; naprawo od) do którego *EA*’*s* wysiłki w 2008 kiedy patrzący (wyglądający) konstruować realistyczny, głęboki (głęboko), ale najwięcej (najbardziej) z powagą zabawa piłkarska wideogra. *Konami* rozumieją co techniczna wojna nie jest faktycznie wojna przy prawie po prostu jed z walek jest walczył i przy tym czasie to *isn*’*t* walka one zamierzają wygrywają (zwyciężać) z tą zaliczką. Wchodzą mniejsza ilość (mniej) *glamorous* ‘’jed i ustala na zero (zera) ’’ pod całymi tamtymi aktywami przedstawienia co (żeby; który) w ostatecznym wyniku posuwają się (kierować; doprowadzać) wszelkie doświadczenie wideogry i co pozwala *PES2012* jest taki giętki i rozmaity (inny) piłka nożna (piłkarski) gra. ‘’Aktywny *AI*’’ jest osoba urzędowa (oficjalny) imię (nazwa) ale ‘’Faktyczny Rozum ’’ – chociaż brzmiący (brzmienie) poniekąd głęboki – jest jak *Konami* mógłby wybrać etykietować bicie serca *PES2012* miał one jest w nastroju stawki (słup) w cesze nazywający gra która jest teraz rozdzielać (część) tej generacji (powstawanie). rzecz jest, i pozwalany to jest co (żeby; który) to jest pozytywny, co (żeby; który) ta innowacja która była przedstawiana przywilejowi *doesn*’*t* skok poza przy was natychmiast. Przy bardzo pierwszy (najpierw) *glance*, *PES2012* spojrzenie (patrzy; wygląda) bardzo lubią ulepszany, większa ilość (bardziej; więcej) płyn (płynny), ‘’żywy ’’ wersja *PES2011*. Ten na własną rękę nie jest zła rzecz ale nagi (odsłaniać) w pamięci to jest tylko na pierwszy rzut oka. W mój pierwszy (najpierw) mecz (zapałka; układ) JA było winne grania od pamięci (wspomnienie) mięśnia; Nie tylko używający podejście ponosił godzin na godzinach *PES2011* ale lata grania piłkarskich gr w ogólnym. Pomimo istnienia *forewarned* jak posuwany *PES2012* patrzył (wyglądał) jest w stosunku *AI*, JA brakowało od razu słusznie doceniają to i był winny spojrzenia na to jak (ponieważ) *mere* dekoracja – estetyczny majątek (aktywa) jak (ponieważ) przeciwstawiał prawdziwej pomocy mojej grze (sztuka). Ten jest nie mówić (przemawiać) co jaki ruch był wyrabiany *wasn*’*t* wywołujący głębokie wrażenie albo pomagający (pomoc) ja w moim deale biec (przesuwać się; przesunął się; działanie; przesunięty) poza z grą, z obrońcą pokrywa się (zachodzenie), do przodu badający (badanie) dla miejsca i sprawdzenia równiany działani& widzieć, to ’*s* po prostu (dopiero co) co (żeby; który) w graniu gry w stylu JA było – też prosty (kierować), też szybki (szybko), chory kształcony i *untrusting* moich graczy kiedy w władaniu – doznaję niepowodzenia słusznie badają miejsce i to był wyrabiany tylko bardziej (więcej) dostrzegalny dawał co JA było Barcelona. To *wasn*’*t* co (żeby; który) JA *didn*’*t* próbować (próba; wypróbowywać) grać (gra; sztuka) lubią aktualnych Europejskich Mistrzów, większa ilość (bardziej; więcej) co JA próbowało (wypróbowujący) grają lubią & (oni) używać *PES2011* *nay*, wszelka piłkarska gra *pre-PES2012* *mindset*. Pewnien, technika rdzenia i uzupełniają (sporządzać) *Barca* zaspół zapewnił (zapewniony) zawsze zagrażać mojemu przeciwstawieniu ale był rozrzutny z władaniem, talent przy moim rozmieszczeniu, ale najbardziej JA *wasn*’*t* korzystający z rozumu w *off-the-ball* ruch i umieszczający mojego zaspołu. ‘’Po prostu (dopiero co) grać (gra; sztuka) lubić (jak; podobny do; podobnie do tego; upodobanie do) *Barca*’’ To był radą zaproponowana (zaofiarowany) ja przez mój tłum (gospodarz) dla weekendu, kto (który) był szybki widzieć błąd moich dróg (środek). Teraz, który może przybywać poprzek jak (ponieważ) oświadczający płacenie oczywistego jak i potencjalnie brzmiący (brzmienie) przeklinał *patronising* ale tutaj jest rzecz – to było prawo (prawy; naprawo od) rada proponować (ofiarować; propozycja). jest ile *Konami*’*s* ostateczne nagrody wy kiedy wy ‘’obmyślają piłka nożna (piłkarski) ’’ i mniej lub więcej bezpośrednio stosują (zwracać się) waszą wiedzę i zrozumienie sport (sportywny) i swoje zaspoły, taktyka, jednostki, i grający (granie) style w szczególnym. Widocznie, dla całych awansów wyrobił (wyrobiony) w *AI* i inne aktywa to *doesn*’*t* oznaczać (zamierzać; średni; wielkość średnia; mieć na myśli) gra jest zupełnie *limitless* z możliwością, albo tak (więc) głęboki (głęboko) jak (ponieważ) zdobywać każdy pojedynczy poszczególna osoba (indywidualny) *trait* zaspołu albo poszczególna osoba (indywidualny). To jest wciąż po prostu (dopiero co) zbliżenie wideogry pięknej gry w końcu z wielką ilością prawdziwych gier sportowych *subtleties* jeszcze być zdobywany ale *PES2012* robi krwawy *marvellous* praca wypróbowywania wyrabiać wam uważacie taki *limitless* głębina istnieje w obrębie szyfru. gra budzący natchnienie taki pociąg (tren) obmyślanego (uwarzany) jest bardzo pamiętający (przypominający) klasyczny (klasyk) *PS2* tytuły. Po zbieraniu siebie (samodzielnie) przy z zatrudnieniem na pół dniówki przerwie i z moimi tłumami (gospodarz) mądra rada we właściwym czasie , wezmę do terenu z mały (niewielka ilość; trochę) większa ilość (bardziej; więcej) spokój (opanowanie) w mojej grze (sztuka) i … …JA wciąż dostawać się (otrzymujący) ! Barcelona 1 – *Benfica* 3. To *wasn*’*t* o wygrywaniu (zwycięstwo) chociaż i moje rozczarowanie przy stracie mój pierwszy (najpierw) mecz (zapałka; układ) na *PES2012* był bardzo *tempered* przez fakt co po prostu (dopiero co) grałam drugą połowę w którym moje mijanie (przecinanie) gry co najmniej było zasługujący na uwagę klawisz *replica* prawdziwego życia (długotrwałość) *Barca* w fazach. zwalniam moją grę na dół kiedy w *midfield* z zatrzymaniem piłki (kula) moja liczba (ilość) jedził pierwszeństwo i w rezultacie (aktywny ) *AI* – w tandemie z graczami posiadać (własny) charakterystyki na i od piłki (kula) – zaczynał ujawniają w pewnym sensie JA port ’*t* rzeczywiście w piłkarskiej grze przed (zanim). Nagle plamił graczy szukający miejsce które udawało się daleko poza *mere* pokrywający się (pokrywanie się) biegnie (przesuwa się; działanie) (który były także o wiele więcej (o wiele bardziej) dostrzegalny i czynny (efektywny) ); Gracze przybywający krótki, wyrabiający (stworzenie) mały (niewielka ilość; trochę) ruchy tracić (gubić) wskazówki (markier) i tamte bardzo ‘’*purdy*’’ przekątny (przekątna) działani& gdzie cały demonstrujący się, zapraszający (zaproszenie) ja produkować piłkę nożną dla którego *Catalan* giganci są . To było jakby *wee* klawisz (palcowy) *Xavi*, *Iniesta*, *Busquets* i *Messi* trenowały mnie na piłce nożnej one patrzą (wyglądać) gra (sztuka) i JA było zachwycane brać (przedsiębrać) & (oni) na propozycji. Dokładnie zadowalający (zadowalanie) deale osobno od wyniku, z kredyt (kredytowy) także mający (istnienie) iść do *COM* kierował (kierowany; kontrolowany) *Benfica* w szybko wyrabiający (stworzenie) ja wiedzący co (żeby; który) wy może ’*t* wyłączają i każda piłka (kula) jest tam być wygrywany (zwyciężony), razem z nauką szkolną ja w jak *blindly* parujący (parowanie) w odzyskiwać władanie często może wyrabiać wam patrzycie (wyglądać) bardzo, bardzo odurzony rzeczywiście. To jest absolutnie życiowe zawiadamiać cały przed posuwaniem się co (żeby; który) taki był rozwojem mojego mijania (przecinanie) gry i wolności gra pozwala w tym dziale – wdzięczności (dziękuje; dziękuje) w żadnej małej części znacznie ulepszył (ulepszony) przez piłki (kula) i kierownictwo (ręczny) *modifier* faktycznie dodający (dodawanie) coś gra (sztuka) – co (żeby; który) po prostu (dopiero co) nad 24 godzinami późniejszy (poźniej) wręczał pewnemu stronnikowi Mediolanu jego osioł! Ja grający jak (ponieważ) Włochy z *turbo-charged* *Giovinco* biegnący (przesuwający się) pokaz (widowisko) i niszczący (zniszczenie) mój przeciwnik ’*s* Anglia strona (boczny), 3-1. dumny moment i on wygrywał (zwyciężył) ’*t* lubią mnie opowiadający wy ten (to) …co (żeby; który) on wybierał Anglię. Lord Tańca *vs*. *Barjen* *Robben* Tam był jed kluczowy aspekt *gameplay* JA po prostu (dopiero co) *couldn*’*t* całkowicie odmykają potencjał w moim czasie grający ale JA było zdolne być świadkiem (zeznawać) swoich wdzięczności piękności do tamci inni kto (który) były obecne. *Dribbling* w *PES2012* jak to ma miejsce w tym pokazie wstępnym szyfru jest bardzo niewiarogodny i zawczasu wymienił (wymieniony) Mediolan rozniecać (amator) miał to *aced*, więc dlaczego patrzę (wyglądać) uwydatniać moje jedzili wspaniałe 3-1 zwycięstwo nad nim kiedykolwiek, obojętnie kiedy możliwy. mamy cały wideomagnetofon pokazujący jak 1 na 1 ’*s* są zbliżany do w tym (to) rok (roczny) ’*s* gra ale pozwalał mnie mówią wam nasz tłum (gospodarz) dla naszego *WENB* zbieranie zjawiałby się (wydawać się) odemknął (otworzył) tak dalece bardziej (więcej) cudowne tajemnice w tej dyscyplinie. droga (środek) to było przez *Adam* był ‘’gra skały, zawijać w papier (papier; papierowy), nożyczki ’’ i JA może widzieć dokładnie co on oznacza (zamierza) taki jest jak to zjawia się (wydaje się) pracują. dodawałbym do tego ‘’*ballet* wypełniany (przedstawiony) na krawędzi noża ’’ który wyrabia żadnego poczucia jakikolwiek ale JA zwijam (toczący się) z tym, chociaż być może *Eurogamer* położył to lepsze kiedy one was czujecie jak (ponieważ) chociaż wy jesteście ‘’grający (granie) bliski (obok) do krawędzi waszych zdolności ’’. My rzeczywiście mówią o absolutnym najpięknym marginesów tutaj i kiedy wy następujecie po (robić postępy) i tańczą waszą drogę (środek) przez trzech graczy z takim *balletic* piękność to patrzy (wygląda) i czuje okropny, chociaż prawdopodobnie nie jak (ponieważ) piękny albo okropny jak (ponieważ) *Mila* *Kunis* w Czarnym *Swan*. praca (roboczy) który był położony do stworzenia tych (te) *face-offs* przy bliskiej bliskości dają *dribbling* dodawany rozmiar i głębina. Obmyślają *FIFA*’*s* ‘’uderzenie (uderzać; zadziwiać) na /pierwszy (najpierw) dotykać (dotknięcie) ’’ kierowanie (kontrolowany; kontrola) ale coś który czuje mniej zaprojektował (zaprojektowany), bardziej (więcej) organiczny i pokropiony przypadkowym i *contextual* *flair* który wydaje się zmieniać od gracza do gracza i sytuacji. W porządku, tam nie mógłby być 80,000,000 *animations* w miejscu ale tam oczywiście jest dziwny poziom rozmaitości na pokazie (widowisko). *Thomas* ‘’’’ Szeroki wydawał się otrzymywać (dostawać; rozumieć) wieszają (wisieć) używania wybuchów szybkości i obracający (przędący; obracanie; przędzenie) jego wskazówka (markier) z jego plecy (tylny; do tyłu) do celu wczesne drzwi i wygrał (wygrany) łatwo cudowny cel z *van* *Persie* tylko para minut do jego pierwszy (najpierw) gra. Bardzo *van* *Persie* lubić (jak; podobny do; podobnie do tego; upodobanie do) w swoim wykonaniu i jedzimy z tamtych momentów od naszego czasu grający co (żeby; który) przypominał mnie *PS2* dni. Oczywiście, wy wciąż możecie patrzyć (wyglądać) używać bardziej (więcej) metody razem z zwyczajnym *tricks* i *feints* – włączający ulepszany strzelany *feint* – w którym *Danny* był zadowolony ilustrować przez jego konstanta (stały) używać (użycie; za pomocą; przyzwyczajać się) ‘*Barjen* *Robben*’. jest sprawiedliwy (jarmark), *Danny* po prostu patrzył (wyglądający) używać główną moc w jego ustawiają w szeregi i dla cały co (żeby; który) groźba sformułował kiedy on miał *Robben* na piłce (kula) była bardzo prawdziwa, który jest jak (ponieważ) to miał jest, on był wyrabiany praca (pracować; roboczy) odnosić zwycięstwo (bić) jego człowiek i to po prostu (dopiero co) dodawany do jego przyjemności niewątpliwie! *Thankfully* i bardziej (więcej) z powagą realistycznie, dla cały co (żeby; który) *dribbling* ulepszył niezmiernie nad *PES2011* i mógłby jest *szepcze (szept) * lepszy *dribbling* ma kiedyś jest w *PES* gra …być może wszelka piłkarska gra *szepcze (szept) * to ’*s* nie nadmiernie, ani jest to wypadek (sytuacja) co (żeby; który) centralny obrońca będzie jest *slaloming* albo *pirouetting* jego zaspół do sławy. Poza tym podczas gdy doganiają (nadrabiać) robaka odchodził (nieobecny), to nie oznacza (zamierzać; mieć na myśli) otrzymujemy (dostawać; rozumieć) polarny przeciwłegły w rezultacie i ma gracze rwący daleko od ich wskazówek (markier). Żaden (nie), równowaga (bilans) przy tym połączeniu (skrzyżowanie) zjawia się (wydaje się) jest po prostu (dopiero co) prawo (prawy; naprawo od) i to ma wiele (wielka ilość; dużo) robić z Aktywnym *AI* wykonujący (wykonanie) swoja rola dobrze, czwartki żądający co (żeby; który) gracz w większości wypadków musi odnosić zwycięstwo (bić) jego człowiek i tamte ponowny *pressers* po to, żeby przechodzić mechanizmy całkowicie. To rzeczywiście potrzebuje jest co (żeby; który) nigdy przed (zanim) w piłkarskiej grze ma ‘’*mighty* *midgets*’’ albo ‘’*technicians*’’ patrzył (wyglądał) i odczuwał tak (więc) *colossal* poza na terenie. *Silva*, *Modric* i raczej *memorably* dla siebie (samodzielnie) w jedś szczególnej grze wygrywam (zwyciężył) 3-1, *Giovinco*, cały wyróżniają się *superbly*. większa ilość (bardziej; więcej) *languid* styl lepszy *epitomised* przez kogoś podobny do *Busquets* dobrze jest uświadamiany (zrealizowany) także w co (żeby; który) one on włada poziomem na piłce (kula) ‘piekący ’ który widzi jego zdolny pokaz (widowisko) spokój (opanowanie) mimo braku szybkości i ruchliwości na piłce (kula). JA *don*’*t* obmyślają potrzebuję wyszczególniać po prostu (dopiero co) jak wybuchowy (substancja wybuchowa) *Messi* i *Ronaldo* są ale pozwalany ja po prostu (dopiero co) mówią (przemawiać) co od czego jestem świadkiem (zeznał) one byli uświadamiani (zrealizowany) *fantastically*. To *isn*’*t* o tym graczu ’*s* zdolności wyjątkowo jednak, i cały który kontynuuje (odbywa) wokół & (oni) gra ogromną część w stworzeniu całych tych jednostek wyróżniają się w *PES2012*. Powrót (obrót) Sztuka (artystyczny) Kształt (formularz)? Co byłby całe to udoskonalenie i sprawa innowacji jeżeli obrona *wasn*’*t* dostosowują (pasować) dla celu? Dobrze, obrona dość jest przeklinana stały od mojego doświadczenia chociaż to żąda w po prostu (dopiero co) prawo (prawy; naprawo od) droga (środek). Obliczanie i rozumny, konserwatywny (konserwatysta) *utilisation* ponownego ścisku (prasa) jest kluczowy i echa co był podarunek w późniejszym *PS2* proponowani& (ofiarowanie), chociaż system w *PES2012* czuje wiele (wielka ilość; dużo) bardziej (więcej) oczyścił (oczyszczony; udoskonalił; udoskonalony) wdzięczności (dziękuje; dziękuje) jaki (co) moim zdaniem jest o wiele więcej (o wiele bardziej) intuicyjny zawierają *mechanic*. widoczny *signposting* jak (ponieważ) jaki (co) wasz gracz jest wykonanie jest daleki (daleko) czystszy niż znajdowany w *PES2011* kończący się (konczenie się; powodujący; wynikający) w większym zaufaniu kiedy stający wobec (zderzenie) do ataku, który naturalnie (oczywiście) otrzymuje pomoc przez *AI* udoskonalenia które widzą co większy poziom organizacji i rozumienia jest obecne. Taki jest głębiną kierowania (kontrola) przy rozmieszczeniu roznosiciela piłki (kula) i *intricacies* prezentować (ofiarować; podarunek; obecny) w 1 na 1 sytuacjach co (żeby; który) one robi czują jak (podobny do; podobnie do tego; upodobanie do) prawdziwa próba energia (nerw; nerwowy) i spokój (opanowanie) kiedy przedsięwzięcie (zobowiązanie; biorący na siebie obowiązek) obronne obowiązki (opłaty celne), szczególnie kiedy stający wobec (zderzenie) w stosunku do szybkości gwiazd i graczy kto (który) władają znakomitą techniką i podtrzymują grę (sztuka) zdolności. Ten włącza kiedy one mają ich plecy (tylny; do tyłu) do celu i otrzymują przesmyk (przełęcz). Często znajduję moich obrońców dostający się (otrzymujący) odniósł zwycięstwo (pobił; pobity) przez rozumny pierwszy (najpierw) dotykać (dotknięcie) albo obracać (prząść; obracanie się) do miejsca dzięki mnie będący nad chętny otrzymywać (dostawać; rozumieć) do piłki (kula). W *PES2012*, wiele (wielka ilość; dużo) jak (podobny do; podobnie do tego; upodobanie do) prawdziwy sport, wy będziecie mieć czasem przyznają (ustępować) podstawę (ziemia) jeżeli to oznacza (zamierza) dostawać się (otrzymujący) co (żeby; który) prawo (prawy; naprawo od) moment (chwilowy) wyrabiać wyzwanie albo czekają na niezbędne poparcie przybywać po to, żeby powściągać atak. Tam były nawet momenty obrona (obronny) *flair* widoczny w moim czasie grający, z jedzi celem oszczędzający (ratujący) *clearance* od *Gari* w meczu (zapałka; układ) w stosunku do *Danny* który będzie żyć (mieszkać) długo w pamięci (wspomnienie). To wzięło amerykański cały przez niespodziankę (zdziwienie) co jed, szczególnie *Danny*! W innym miejscu poplamię mały (niewielka ilość; trochę) *flicks* i momenty kierowanie (kontrolowany; kontrola) kiedy obrońca miał do czynienia z *awkward* piłka (kula) co (żeby; który) wyrobił (wyrobiony) broniący (obrona) patrzą (wyglądać) tym bardziej *tidy* i sporządził (sporządzony; złożył; złożony). Żaden (nie) większa ilość (bardziej; więcej) inscenizują (realizować) *fright* kiedy mający do czynienia z (współdziałanie z) przez piłki (kula) jest także powitanie (pożądany) (i przeklinany niezbędny!) umocowują (ustalać) także i cały dookoła (okrągły; krąg) *alertness* do zabłąkanych piłek (kula), razem z obrońcami patrzący (wyglądający) przejmować i blok (blokować) nie udający się (idący; chodzenie; wybierający się) bez uwagi albo (każdy). powrót (obrót) sztuki obrony? To jest patrzący (wyglądający; spojrzenie) raczej obiecujący na tym świadectwie. Końcowe Myśli Wyrabiają żadnego błędu, dla cały co (żeby; który) *PES2012* jest zreduk&&y od tej samej tkaniny jak (ponieważ) *PES2011* i rozdziela (uczestniczy; akcje; części) niektóre podobieństwa w spojrzeniu i w niektórym (pewna ilość; niedużo) ruchu, to gra grę która dotychczas jest przesuwana od w zeszłym roku ’*s* proponujący (ofiarujący) jak (ponieważ) jest *unrecognisable*. Ten ostateczny *outing* od *Konami* faktycznie broni wielką ilość jaki (co) *PES2011* patrzył (wyglądał) proponować (ofiarować; propozycja) roznieca (amator) i jest wielki *advert* dla wywoływaczy patrzący (wyglądający) sprzęt (uprawomocniać; uzupełniać) rozniecać (amator) sprężenie zwrotne jak i zapewniający co (żeby; który) ich własne widzenie *isn*’*t* zupełnie poszedł na kompromis (zagroził) w procesie. *PES* 2012 jest bardziej (więcej) tego samego z wzmocnieniem akcentu bardzo będący (istnienie) na ‘’większa ilość (bardziej; więcej) ’’; Większa ilość (bardziej; więcej) *animation*(chociaż nie *genre* określający (określenie) dla gry sportowe (sportowy) tytuł ), bardziej (więcej) graficzny język polski (polski; blask), bardziej (więcej) unieruchomiony, większa ilość (bardziej; więcej) płyn (płynny), większa ilość (bardziej; więcej) wolność gry (sztuka), bardziej (więcej) taktyczne wybory, większa ilość (bardziej; więcej) *off-the-cuff* *flair*, większa ilość (bardziej; więcej) głębina, większa ilość (bardziej; więcej) uczucie, większa ilość (bardziej; więcej) *passion*, większa ilość (bardziej; więcej) możliwość ….*erm*…większa ilość (bardziej; więcej) *goalkeeping*! zaspół w Japonii nie patrzący (wyglądający; spojrzenie) rozpoczynać (początek; start) znowu od zadrapania spowodował & (oni) produkujący (produkowanie) coś co (żeby; który) ironicznie czuje jak (ponieważ) chociaż one odbudowali grę całkowicie. jest równoległy (paralela; równoleżnik) co (żeby; który) *PES2012* rozdziela (uczestniczy) w współnym (rozpowszechniony) z tamtymi tytułami od *PS2* dni sławy (chociaż o wiele więcej (o wiele bardziej) wymawiany (oznajmiony) w tym wypadku (w wypadku; sytuacja) ) i to jest oczywiście żadnego kozakresu co (żeby; który) z ten (to) będący (istnienie) pierwszy (najpierw) gra na następnym generale dla przywileju który patrzył (wyglądał) używać poprzedzającą zaliczkę jak stała podstawa, to przyniosło korzyść rozwojowi (opracowywanie) *PES2012* nadzwyczajnie w czystym *gameplay* okresy (terminy). Jak (ponieważ) rozwój (opracowywanie) wchodzi do uszkodnienia obliczają nadzieję jest co (żeby; który) tak dalece jaki (co) blask& w pokazie wstępnym szyfru nie jest skompromitowany (zagrożony) jak (ponieważ) *Konami* spojrzenie (patrzyć; wyglądać) dostarczać co kształtuje do jest bez wątpliwości ich najpiękny wysiłek w tej generacji (powstawanie). pozostawiam was z tymi słowami *wisdom* jak (ponieważ) ośmielamy się (stawiać na kartę) naprzód *gamescom*… JA odnosić zwycięstwo (bić; odniósł zwycięstwo; pobił) *Adam* 3-1! *Oh*, i grający grę od *pitchside* kamera jest drogą (środek) udawać się;)

Offline Artur 7

  • Były członek Załogi
  • *
  • Join Date: Lip 2010
  • location:
  • Wiadomości: 4051
  • Dostał Piw: 50
  • Na forum od: 24.07.2010r.
  • La Magia del Futbol
    • Status GG
Odp: PES 2012-wątek dyskusyjny.
« Odpowiedź #266 dnia: Sierpień 13, 2011, 19:10:31 »
 :o :o :o Google Tłumacz... ;D ::)
" border="0" border="0

Offline Przemo1994

  • Kierownik drużyny
  • *****
  • Join Date: Lip 2011
  • location: Lublin
  • Wiadomości: 701
  • Dostał Piw: 1
  • Na forum od: 06.07.2011r.
  • Fc Barcelona - Wszystkich Pokona !
Odp: PES 2012-wątek dyskusyjny.
« Odpowiedź #267 dnia: Sierpień 13, 2011, 19:11:32 »
Nie chcialo mi sie własnorecznie, swoimi slowami tego pisac ^^

Offline darko11221

  • Prezes klubu
  • *****
  • Join Date: Gru 2008
  • location: Polska
  • Wiadomości: 1210
  • Dostał Piw: 2
  • Na forum od: 31.12.2008r.
  • ..::Ac-Milan Forever::..
Odp: PES 2012-wątek dyskusyjny.
« Odpowiedź #268 dnia: Sierpień 13, 2011, 19:13:03 »
Lepsze tłumaczenie, ale również z translatora.
PitchsideObservations

13 sierpnia 2011 Alan Curdie
PES2012: Pitchside Obserwacje

Po włożeniu wiele godzin do gry PES2012 doszedłem do wniosku, że nie jest FIFA, ani nie jest PES2011. Po osiągnięciu tego wniosku, zdałem sobie sprawę, jak bardzo szczęśliwy, że rzeczywiście tak było, a także doceniając w pełni, że jestem cholernie spostrzegawczy indywidualnych.

Kiedy byłem zapewniono możliwość odtwarzania kodu podglądu w zeszłym roku, okoliczności były bardzo różni się od zeszłego tygodnia. Na początku nie byłem obracając się w Manchesterze w miniony czwartek od tyłu stag weekend w Berlinie mój umysł i ciało wyraźnie miał się upadku. Nie, co sprawiło, różne rzeczy tego czasu jest to, że zamiast 24 godziny na dobę pobytu byłoby pchanie 72 godziny, czyli znacznie więcej czasu gry, a także chciałbym doświadczyć gry z kilkoma kolegami z WENB / Kitana Media i kilka cameo występy innych rzucony w środek na dobre. To było coś przegapiłem w ubiegłym roku i okazało się bardzo przydatne, gdyż pozwoliło mi docenić niektóre gry niuanse, kiedy nie gra. To również działa jako wielki wysiłek fizyczny wiązania dla zespołu Kitana poza gry się i wyjechałam z mojego poczucia Manchester, że spotkał się z ludowej których radością mogę uważać za przyjaciół. PES, wydaje się, rzeczywiście zjednoczyć i ogromne podziękowania iść do Adama i jego rodzinie za wspaniałą gościnność. Teraz porozmawiajmy PES2012!

Z embarga naciśnij podnoszenia w zeszłym tygodniu i teraz tam jest mnóstwo szczegółowych PES2012 wrażenia gry dostępne, myślałem, że będzie to dobra okazja, aby spojrzeć wstecz na moje doświadczenie PES2012 w zeszłym tygodniu na festiwalu playtest WENB awesome, które wyglądało na excel w wybitny wkład w dziedzinie doskonałości do gier piłkarskich. Innymi słowy, niektórzy z nas zebrali się razem i mieli szansę z niego w ciągu ostatniego tygodnia. To nie jest pełnym wrażeń lub pocztą na podglądzie dokładnie tak, jak czuję, nie było mnóstwo doskonałych treści oferowanych przez WENB oraz w szerszej społeczności, które wyglądają dokładnie tak wnikliwą analizę o każdy aspekt tego roku tytuł na podstawie podglądu mieliśmy dostęp.

Myślę, że szukam przedostać się jak wielki wpływ kilka elementów gry w PES2012 wywarło na mnie. To nie jest mnie mówiąc, że gra jest bez zarzutu, jak było, jak się spodziewano, stopnia "surowość" można znaleźć za pomocą kodu. Co mnie zaskoczyło to jak stabilne gry wykonywane zwykle i byłem już świadomy tego, że niektóre z problemów istniejących w kodzie podgląd (opiekunów / strzelania) były przedmiotem dalszych prac. Własne Suff WENB i Asim Tanvir z NGB zamieszczone na twitter po czasie z nowego kodu na początku tygodnia, że sprawy posunęły się dalej w tych departamentach. Mając to na uwadze nie sądzę, że warto mnie dotyka tych aspektów gry jak najlepiej, aby uniknąć nieporozumień.

Wolność Wyzwolone

Jeśli było coś PES2011 spojrzał dostarczyć, to swobodę gry, a dla wszystkich, że mechanika podstawowych i środki techniczne próbowali damndest aby to tak, gra została sparaliżowana nieco ze względu na ograniczenia zespołu konieczności zasadniczo początek od podstaw. Powiedział, że teorii inżynierii gra o wolność dźwięku i PES2011 miał swoje chwile blask. Oni (Konami) były do ​​czegoś, a jedynie brak cały stabilności i spójności w działaniu zapobiec gry z pełni spełniające pasji fanów. Byliśmy na pokładzie z wizją, ale znaleźliśmy się chrobot nasze głowy być może zbyt często na jakości wykonania. PES2012 wygląda uruchomić z tym, co PES2011 obiecał, ale w ten sposób Konami źle stąpający nas w jaki sposób możemy się spodziewać, że wizję urzeczywistnić. W przypadku wielu rozważy techniczne skok z Konami podobne do tego, co EA oferuje się przejście z FIFA08 do FIFA09 być jedynym rozwiązaniem, mają zamiast zrobiła duży krok naprzód w zakresie podstaw gry podstawowej, które mogą być uznane za równie wpływ na ich prawo do tego wysiłków EA w 2008 roku, kiedy chce zbudować realistyczny, głęboko, ale przede wszystkim zabawa gier piłkarskich. Konami zrozumieć, że tech-wojna nie jest w rzeczywistości wojny w ogóle, ale tylko jedną z bitew i w tym czasie isn'ta walczyć mają zamiar wygrać z tej odsłonie. Wprowadź mniej efektowne te''i''zera we wszystkich tych aktywów prezentacji, która ostatecznie dysk żadnego doświadczenia gier wideo, co pozwala PES2012 być tak elastyczny i zróżnicowany meczu piłki nożnej.

''Aktywny AI''jest oficjalna nazwa, ale''Rzeczywista Intelligence''- choć brzmi nieco głęboki - jest jak Konami mógł wybrać się na etykiecie sercem PES2012 gdyby w nastroju, aby się udziałów w funkcji nazw gra, która jest teraz częścią tego pokolenia. Chodzi o to, i niech będzie wiadomo, że jest to pozytywne, że innowacje, który został wprowadzony do serii nie wyskoczy na ciebie natychmiast. Na pierwszy rzut oka pierwszy, PES2012 wygląda bardzo podobnie lepsze, bardziej płynne, żywe''''wersja z PES2011. To samo w sobie nie jest złe, ale mieć na uwadze to tylko na pierwszy rzut oka. W pierwszym meczu I była winna grać z pamięci mięśniowej, nie tylko wykorzystując podejście rodzi się z godziny na godzin PES2011 lecz lata gry w piłce nożnej w ogóle. Mimo ostrzegł się, jak zaawansowane PES2012 zdawała się być w związku z AI, byłem nie od razu dobrze docenić i był winny patrząc na to jako zwykłą ozdobę - estetyczne aktywów, w przeciwieństwie do prawdziwej pomocy do gry. To nie znaczy, że to, co zostało dokonane ruch nie był imponujący lub pomocnictwo w moim debiucie zabraknie z gry, z pokrywa obrońca, do przodu sondowania przestrzeni oraz kontrola przebiega wyraźnie widać, tylko że w gry w stylu byłem - zbyt bezpośredni, za szybko, źle zdyscyplinowana i nieufnych z moich graczy, gdy w posiadaniu - nie udało mi się naprawdę badania scenę i to się tylko bardziej widoczne ponieważ byłem Barcelona. Nie było, że nie starałem się grać jak obecny mistrz Europy, bardziej, że starałem się grać jak je przy użyciu PES2011 ba, każdy mecz pre-PES2012 myślenia. Oczywiście, techniki podstawowe i make-up zespołu Barca zapewnić zawsze mogłam zagrażają mój sprzeciw, ale był rozrzutny z posiadania, talent do mojej dyspozycji, ale przede wszystkim nie byłem przy wykorzystaniu inteligencji w off- -ball ruchu i pozycjonowania mojego zespołu.

''Po prostu grać jak Barca''

To był porady oferowane mi przez mojego hosta na weekend, który szybko się błąd z mojej drogi. Teraz, które mogą natknąć się podając krwawienia oczywiste, jak również potencjalnie brzmiące cholernie protekcjonalny, ale tutaj jest jedno - to była słuszna porady do zaoferowania. Oto, jak wiele Konami ostatnie nagrody, gdy ci myśleć piłki nożnej''''i mniej lub bardziej bezpośrednio zastosować swoją wiedzę i zrozumienie sportu i jego drużyny, taktyka, osób i style gry w szczególności. Oczywiście, dla wszystkich postęp w AI i inne aktywa to nie znaczy, gra jest zupełnie nieograniczony, z możliwością lub tak głęboko, aby uchwycić każdy indywidualny rys zespołowych i indywidualnych. Jest jeszcze tylko zbliżenia gier na piękną grę po wszystkich, a wiele z prawdziwego sportu subtelności jeszcze zrobione, ale PES2012 nie krwawą cudownej pracy, próbując sprawić, byś uwierzył, takich nieograniczoną głębokość występuje w kodzie. Gra inspiruje taki tok myślenia jest bardzo przypominają klasycznych tytułów PS2. Po zebraniu się w połowie przerwy i czas z moich gospodarzy mądre rady należycie zauważyć, wziąłem do pola z trochę więcej spokoju w mojej sztuce i ...

... I jeszcze skończył się bić! Barcelona 1 - Benfica 3.

Nie chodziło o zwycięstwo i choć moje rozczarowanie utraty mój pierwszy mecz na PES2012 była znacznie łagodzona przez fakt, że właśnie odegrał drugiej połowie, w której moja gra przechodzi przynajmniej był godnym cyfrowe repliki prawdziwych Barca życia w fazie . Zwolniłem gra się, gdy w środku pola z zatrzymaniem piłki moim priorytetem numer jeden i jako wynik (aktywne) AI - w parze z graczy własnych cech i bez piłki - zaczął manifestować w sposób I naprawdę nie widział w mecz wcześniej. Nagle było plamienie graczy szukających miejsca, które wykraczały daleko poza zwykłe działa nakładania (które również były bardziej widoczne i skuteczne); zawodników pochodzących krótki, co trochę ruchu stracić markerów i tych bardzo''purdy''przekątnej biegnie gdzie wszystkie na wyświetlaczu , zapraszając mnie do produkcji piłki nożnej, dla których gigantów Kataloński są znane. To tak, jakby wee cyfrowych Xavi, Iniesta, Busquets i Messi byli coachingu mnie na piłkę wyglądają grać i byłem zachwycony wziąć je do oferty. Dokładnie spełnia debiut niezależnie od wyniku, z kredytu również konieczności przechodzenia do COM kontrolowane Benfica w szybko co mnie świadomość, że nie można wyłączyć i każdą piłkę tam jest do wygrania, a także nauki mnie jak ślepo w parze odzyskać posiadanie często, że będziesz wyglądać bardzo, bardzo głupi, rzeczywiście.

Jest absolutnie konieczne, aby powiadomić wszystkich przed przejściem, że takie było ewolucji mojej gry mijania, jak i wolność pozwala na to gra w tym dziale - dzięki w dużej mierze na znacznie poprawić poprzez bale i ręczne modyfikator faktycznie dodanie czegoś do gry - że ponad 24 godziny później byłem przekazanie niektórych kibiców Milan swój tyłek! Mnie gra jak Włochy z turbodoładowaniem Giovinco prowadzenia show i niszczy moje przeciwnika Anglii stronie, 3-1. Dumni chwili i nie będzie tak jak ja wam to mówi ..., że wybrał Anglii.

Lord of the Dance vs Barjen Robben

Był jeszcze jeden kluczowy aspekt gry po prostu nie mogłem w pełni odblokować potencjał w moim czasu gry, ale byłem w stanie świadczyć swoje podziękowania piękno inni, którzy byli obecni. Drybling w PES2012 w takiej formie w tym kodzie podglądu jest niesamowity i wcześniej wspomniano Milan wentylator gdyby aced, stąd też patrzę podkreślić mój jeden wielki 3:1 nad nim w miarę możliwości. Wszyscy widzieliśmy film pokazujący, jak 1 na 1 to są zwróciła się w tym roku meczu, ale powiem ci naszego gospodarza dla naszych WENB spotkanie wydaje się mieć odblokowane wiele innych wspaniałych tajemnic w tej dyscyplinie. Sposób, w jaki został opisany przez Adama był''gry kamień, papier, nożyczki''i widzę dokładnie, co to znaczy takich jak to wydaje się działać. Dodałbym do tego baletu''wykonywane na''ostrzu noża, który nie ma sensu w ogóle, ale jestem toczenia z nim, choć może Eurogamer przedstawił to najlepiej, kiedy mówili, czujesz, że jesteś''w pobliżu krawędzi swoje możliwości''. Tak naprawdę mówimy o absolutnym najlepszych marż tutaj i jeśli odniesie sukces i taniec się przez trzech zawodników z takich baletowych piękno wygląda i czuje się wspaniale, choć może nie tak piękne i wspaniałe jak Mila Kunis w Black Swan. Prace, które zostały wprowadzone do podejmowania tych wznowienia w pobliżu dać dryblingu dodatkowy wymiar i głębię. Pomyśl FIFA''knock-on/first dotyku''kontroli, ale coś, co czuje się mniej zaprojektowane, bardziej ekologiczne i posypane przypadkowe i kontekstowe talent, który wydaje się różnić od gracza do gracza i sytuacji. Dobra, może nie być 80.000.000 animacje w miejscu, ale nie jest z pewnością zaskakujący poziom odmiany na show. Thomas''''Broad wydawało się zawiesić przy wybuchy prędkości i przędzenie jego marker tyłem do bramki już drzwi i strzelił po prostu cudowne cel z van Persie tylko kilka minut w swoim pierwszym meczu. Bardzo van Persie, jak w jego realizacji oraz jeden z tych momentów z naszego czasu gry, że przypomniał mi się dzień PS2.

Oczywiście, nadal można szukać w użyciu bardziej ortodoksyjne metody wraz ze zwykłymi sztuczki i zwody - obejmujący ulepszony udawanie strzał - w którym Danny był zadowolony, aby zilustrować poprzez jego ciągłe użycie "Barjen Robben. Aby być sprawiedliwym, Danny był tylko chcą korzystać z głównego sił w jego skład i dla wszystkich, że zagrożenie, kiedy miał Robben na piłkę było bardzo realne, co jest jak być powinno, został mianowany do pracy na pokonanie jego człowieka i po prostu dodaje się do jego przyjemności bez wątpienia! Na szczęście, a co ważniejsze realistycznie, za wszystko, drybling wzrosła niepomiernie na PES2011 i może być * szepcze * najlepszy drybling nigdy nie był w PES gra ... może jakikolwiek mecz piłki nożnej * szeptem * to nie jest na wierzchu, nie jest też w przypadku że środkowy obrońca będzie slaloming lub pląsać jego zespół do chwały. Ponadto, podczas gdy catch-up błąd, minęło, to nie znaczy, że się jest skrajnym przeciwieństwem wyniku i graczy wyrywania z ich znaczników. Nie, równowagi w tym momencie wydaje się być w sam raz i ma dużo do zrobienia z Active AI dobrze spełniającą swoją funkcję, wymagające, że gracz nie częściej niż musi pokonać swoje mężczyzną i średnich pressers, aby przejść biegi w pełni.

To naprawdę musi być, że nigdy wcześniej w meczu piłki nożnej mają potężny''karłów''czy''techników''wyglądał i czuł się tak kolosalne się na boisku. M.in. Silva, Modric, a raczej w pamiętny dla siebie w jednej konkretnej gry Wygrałem 3-1, Giovinco, wszystkie wyróżniają się znakomicie. Więcej ospały stylu najlepiej uosabia kogoś takiego jak Busquets jest dobrze zrealizowany, jak również w tym, że posiada on poziom na piłkę "mądrość", że widzi go w stanie wykazać opanowaniem mimo braku tempa i mobilności na piłkę. Nie sądzę, muszę szczegółowo, jak materiał wybuchowy Messi i Ronaldo są, ale powiem tylko, że z tego co mi świadkiem, że zostały zrealizowane fantastycznie. Nie chodzi o te umiejętności gracza wyłącznie jednak i to, co się wokół nich odgrywa ogromną rolę w podejmowaniu tych wszystkich osób wyróżnia się w PES2012.

Powrót formą sztuki?

Co to wszystko kwestia doskonalenia i innowacji, jeśli obrona nie nadawał się do celu? Cóż, broniąc jest cholernie stałe z mojego doświadczenia choć jest ono wymagające tylko w odpowiedni sposób. Czas i sprytny, konserwatywny wykorzystanie wtórne prasy jest klucz i echa, co było w ofercie później PS2, jeśli system w PES2012 czuje się o wiele bardziej wyrafinowane dzięki co moim zdaniem jest o wiele bardziej intuicyjny zawierać mechanika. Wizualne oznakowanie, co robi odtwarzacza jest znacznie jaśniejsze niż znaleźć w PES2011 w wyniku większej pewności siebie w obliczu do ataku, które w naturalny sposób sprzyja również poprawa AI, że widać, że wyższy poziom organizacji i świadomości jest obecny.

Takie jest głębokość kontroli w dyspozycji zawodnika z piłką i zawiłości obecny w 1 na 1 sytuacji, że czujesz się jak prawdziwy test nerwów i spokój przy podejmowaniu zadań obronnych, zwłaszcza w obliczu przeciwko gwiazdki prędkości i graczy, którzy posiadają doskonała technika i pomieścić możliwość gry. Obejmuje to, kiedy mają ich tyłem do bramki i otrzymują przepustki. Często znalazłem moją obrońców coraz pobity przez sprytną dotknąć pierwszym lub spin w przestrzeni ze względu na mnie nadmiernie chcących dostać się do piłki. W PES2012, podobnie jak prawdziwy sport, trzeba będzie czasami przyznać ziemi, jeśli oznacza to, że się odpowiedni moment, aby kwestionować czy czekać na niezbędne wsparcie przybyć w celu temperament ataku. Były nawet chwile obronnych stylu widoczne w moim czasu gry, z jednym celem rozliczenia oszczędności z Gari w meczu przeciwko Danny, że będzie żył długo w pamięci. Zajęło nam to wszystko zaskoczyło, że jeden, szczególnie Danny! Gdzie indziej zauważyłem trochę kino i momenty kontroli, gdy obrońca miał do czynienia z niezręcznej piłkę, że się broni wyglądają jeszcze bardziej czyste i skład. Koniec z tremą podczas rozpatrywania przez kulki jest również mile widziane (i cholernie konieczne!) Określa, jak również i cały czujność zbłąkanych kul, wraz z obrońców chcą wyłapywać i blokować nie będzie, nie pamiętać, albo. Powrót sztuki obrony? To jest raczej szuka obiecujących na tych dowodów.

Myśli zamknięcia

Nie popełnij tego błędu, dla wszystkich, że PES2012 jest wycięte z tej samej gliny jak PES2011 i akcje pewne podobieństwa w wyglądzie i w jakiś ruch, to gra, że gra jest tak daleki od zeszłorocznego oferując jak się nie do poznania. Ten ostatni wypad z Konami rzeczywiście potwierdza słuszność dużo co PES2011 spojrzał zaoferować fanom i jest doskonałym ogłoszenie dla programistów chcących wdrożyć opinie fanów, jak również zapewnienie, że ich wizja nie jest całkowicie ignorowane w procesie. PES 2012 jest więcej tego samego, ze szczególnym uwzględnieniem bardzo się na''więcej''; więcej animacji (choć nie gatunku określający tytuł sport), więcej graficzne polski, bardziej stabilne, bardziej płynne, więcej swobody gry, więcej opcje taktyczne, bardziej off-the-mankiet stylu, bardziej szczegółowo, więcej emocji, więcej pasji, więcej możliwości .... erm ... więcej bramkarzy!

Zespół w Japonii nie chcą zaczynać od zera spowodowało ich produkcji coś, co jak na ironię, czuje się tak, jakby przebudowany gry całkowicie. Jest to równolegle, że PES2012 akcji wspólnego z tych tytułów z PS2 dni chwały (choć o wiele bardziej widoczne w tym przypadku) i to na pewno nie przypadek, że z tym jest gra najpierw na next-gen do serii, która wyglądała używać poprzedniej transzy jako solidne podstawy, to skorzystał rozwoju PES2012 ogromnie w czystej pod względem rozgrywki.

Ponieważ rozwój wchodzi w doliczonym czasie jest nadzieja, że ​​tak wiele z tego co świeci w kod preview nie jest zagrożona, jak wyglądają Konami dostarczyć to, co zapowiada się bez wątpienia w ich najlepszych starań, w tym pokoleniu.

Zostawiam was z tymi słowami mądrości jak venture przekazać gamescom ...

Pokonałem Adam 01/03! Aha, i gry z pitchside aparat jest do zrobienia;)
REJESTRACJA lub LOGOWANIE
...:::Milan to najlepsza drużyna na świecie pozostałe  to tylko pionki:::...

Offline Przemo1994

  • Kierownik drużyny
  • *****
  • Join Date: Lip 2011
  • location: Lublin
  • Wiadomości: 701
  • Dostał Piw: 1
  • Na forum od: 06.07.2011r.
  • Fc Barcelona - Wszystkich Pokona !
Odp: PES 2012-wątek dyskusyjny.
« Odpowiedź #269 dnia: Sierpień 13, 2011, 19:25:54 »
Moim zdaniem oni powinni poprawic w koncu tych bramkarzy ... ile mozna ich robic tak nie mrawo ... oni powinni sie rzucac np w karnych i odbijac te pilki rekami, a nie klatka piersiowa albo brzuchem, powinni sie rozciagac bardzo ładnie , interweniowac tak aby to wygladalo realnie... W Pesie 12 widac, ze inaczej sie troche rzucaja ale , teraz znowu, wydaje mi sie , iz maja spozniona reakcje.  :-\

Offline Visca_El_Barca

  • Starszy junior
  • *
  • Join Date: Lip 2011
  • location:
  • Wiadomości: 130
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 27.07.2011r.
Odp: PES 2012-wątek dyskusyjny.
« Odpowiedź #270 dnia: Sierpień 13, 2011, 19:33:09 »
Im nowszy PES tym gorszy GK ....

Offline darko11221

  • Prezes klubu
  • *****
  • Join Date: Gru 2008
  • location: Polska
  • Wiadomości: 1210
  • Dostał Piw: 2
  • Na forum od: 31.12.2008r.
  • ..::Ac-Milan Forever::..
Odp: PES 2012-wątek dyskusyjny.
« Odpowiedź #271 dnia: Sierpień 13, 2011, 19:43:50 »
Im nowszy PES tym gorszy GK ....
Nie przesadzaj.
REJESTRACJA lub LOGOWANIE
...:::Milan to najlepsza drużyna na świecie pozostałe  to tylko pionki:::...

Offline Visca_El_Barca

  • Starszy junior
  • *
  • Join Date: Lip 2011
  • location:
  • Wiadomości: 130
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 27.07.2011r.
Odp: PES 2012-wątek dyskusyjny.
« Odpowiedź #272 dnia: Sierpień 13, 2011, 20:28:46 »
Nie przesadzam. Jak dla mnie  sa oni coraz gorsi i bronie " nie realistycznie ".

To MOJE ZDANIE.

Offline Lewy23

  • Prezes klubu
  • *****
  • Join Date: Maj 2009
  • location: Marysin
  • Wiadomości: 1948
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 26.05.2009r.
Odp: PES 2012-wątek dyskusyjny.
« Odpowiedź #273 dnia: Sierpień 13, 2011, 20:35:33 »
Ale może grają na łatwiejszym poziomie?

Offline Przemo1994

  • Kierownik drużyny
  • *****
  • Join Date: Lip 2011
  • location: Lublin
  • Wiadomości: 701
  • Dostał Piw: 1
  • Na forum od: 06.07.2011r.
  • Fc Barcelona - Wszystkich Pokona !
Odp: PES 2012-wątek dyskusyjny.
« Odpowiedź #274 dnia: Sierpień 14, 2011, 04:38:28 »
Ale może grają na łatwiejszym poziomie?

Nie sadze :D

Offline united77

  • Trampkarz
  • *
  • Join Date: Lip 2011
  • location:
  • Wiadomości: 47
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 27.07.2011r.
Odp: PES 2012-wątek dyskusyjny.
« Odpowiedź #275 dnia: Sierpień 14, 2011, 16:42:09 »
Moim zdaniem jak narazie najlepszy pes w historii to Pes 6 gram w to do dzis .
We love United, we do,
We love United, we do,
We love United, we do,
Oh United we love you...

Offline krab13

  • Prezes klubu
  • *****
  • Join Date: Gru 2008
  • location:
  • Wiadomości: 1112
  • Dostał Piw: 6
  • Na forum od: 23.12.2008r.
Odp: PES 2012-wątek dyskusyjny.
« Odpowiedź #276 dnia: Sierpień 14, 2011, 17:20:16 »

Offline Artur 7

  • Były członek Załogi
  • *
  • Join Date: Lip 2010
  • location:
  • Wiadomości: 4051
  • Dostał Piw: 50
  • Na forum od: 24.07.2010r.
  • La Magia del Futbol
    • Status GG
Odp: PES 2012-wątek dyskusyjny.
« Odpowiedź #277 dnia: Sierpień 14, 2011, 17:44:16 »
GAMEZILLA.PL
Cytuj
tej niegdyś wielkiej piłkarskiej serii
               ::) :(...
" border="0" border="0

Offline Lewy23

  • Prezes klubu
  • *****
  • Join Date: Maj 2009
  • location: Marysin
  • Wiadomości: 1948
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 26.05.2009r.
Odp: PES 2012-wątek dyskusyjny.
« Odpowiedź #278 dnia: Sierpień 14, 2011, 18:34:48 »
Dla mnie KONAMI trochę spuściło z tonu, ale widać, że Japończycy starają się...  ;)

Offline ★Blue Boy★

  • Prezes klubu
  • *****
  • Join Date: Lis 2009
  • location: PILICA
  • Wiadomości: 1112
  • Dostał Piw: 8
  • Na forum od: 22.11.2009r.
  • Gram w: PES 2013
Odp: PES 2012-wątek dyskusyjny.
« Odpowiedź #279 dnia: Sierpień 14, 2011, 20:47:04 »
ee tam po tych screenach z gry nawet moze sie podobac konferencje rozmowa z agentem czy tam z menedzerem to dla mnie juz cos zobaczy jak pojdzie gameplay

Będą targi GS to zobaczymy na co stac żółtków :D

Przyjmuje zamówienia - szczególy nr gg 6241688!

TWOJA LIGA Pro Evolution Soccer

Odp: PES 2012-wątek dyskusyjny.
« Odpowiedź #279 dnia: Sierpień 14, 2011, 20:47:04 »