Lepsze tłumaczenie, ale również z translatora.
PitchsideObservations
13 sierpnia 2011 Alan Curdie
PES2012: Pitchside Obserwacje
Po włożeniu wiele godzin do gry PES2012 doszedłem do wniosku, że nie jest FIFA, ani nie jest PES2011. Po osiągnięciu tego wniosku, zdałem sobie sprawę, jak bardzo szczęśliwy, że rzeczywiście tak było, a także doceniając w pełni, że jestem cholernie spostrzegawczy indywidualnych.
Kiedy byłem zapewniono możliwość odtwarzania kodu podglądu w zeszłym roku, okoliczności były bardzo różni się od zeszłego tygodnia. Na początku nie byłem obracając się w Manchesterze w miniony czwartek od tyłu stag weekend w Berlinie mój umysł i ciało wyraźnie miał się upadku. Nie, co sprawiło, różne rzeczy tego czasu jest to, że zamiast 24 godziny na dobę pobytu byłoby pchanie 72 godziny, czyli znacznie więcej czasu gry, a także chciałbym doświadczyć gry z kilkoma kolegami z WENB / Kitana Media i kilka cameo występy innych rzucony w środek na dobre. To było coś przegapiłem w ubiegłym roku i okazało się bardzo przydatne, gdyż pozwoliło mi docenić niektóre gry niuanse, kiedy nie gra. To również działa jako wielki wysiłek fizyczny wiązania dla zespołu Kitana poza gry się i wyjechałam z mojego poczucia Manchester, że spotkał się z ludowej których radością mogę uważać za przyjaciół. PES, wydaje się, rzeczywiście zjednoczyć i ogromne podziękowania iść do Adama i jego rodzinie za wspaniałą gościnność. Teraz porozmawiajmy PES2012!
Z embarga naciśnij podnoszenia w zeszłym tygodniu i teraz tam jest mnóstwo szczegółowych PES2012 wrażenia gry dostępne, myślałem, że będzie to dobra okazja, aby spojrzeć wstecz na moje doświadczenie PES2012 w zeszłym tygodniu na festiwalu playtest WENB awesome, które wyglądało na excel w wybitny wkład w dziedzinie doskonałości do gier piłkarskich. Innymi słowy, niektórzy z nas zebrali się razem i mieli szansę z niego w ciągu ostatniego tygodnia. To nie jest pełnym wrażeń lub pocztą na podglądzie dokładnie tak, jak czuję, nie było mnóstwo doskonałych treści oferowanych przez WENB oraz w szerszej społeczności, które wyglądają dokładnie tak wnikliwą analizę o każdy aspekt tego roku tytuł na podstawie podglądu mieliśmy dostęp.
Myślę, że szukam przedostać się jak wielki wpływ kilka elementów gry w PES2012 wywarło na mnie. To nie jest mnie mówiąc, że gra jest bez zarzutu, jak było, jak się spodziewano, stopnia "surowość" można znaleźć za pomocą kodu. Co mnie zaskoczyło to jak stabilne gry wykonywane zwykle i byłem już świadomy tego, że niektóre z problemów istniejących w kodzie podgląd (opiekunów / strzelania) były przedmiotem dalszych prac. Własne Suff WENB i Asim Tanvir z NGB zamieszczone na twitter po czasie z nowego kodu na początku tygodnia, że sprawy posunęły się dalej w tych departamentach. Mając to na uwadze nie sądzę, że warto mnie dotyka tych aspektów gry jak najlepiej, aby uniknąć nieporozumień.
Wolność Wyzwolone
Jeśli było coś PES2011 spojrzał dostarczyć, to swobodę gry, a dla wszystkich, że mechanika podstawowych i środki techniczne próbowali damndest aby to tak, gra została sparaliżowana nieco ze względu na ograniczenia zespołu konieczności zasadniczo początek od podstaw. Powiedział, że teorii inżynierii gra o wolność dźwięku i PES2011 miał swoje chwile blask. Oni (Konami) były do czegoś, a jedynie brak cały stabilności i spójności w działaniu zapobiec gry z pełni spełniające pasji fanów. Byliśmy na pokładzie z wizją, ale znaleźliśmy się chrobot nasze głowy być może zbyt często na jakości wykonania. PES2012 wygląda uruchomić z tym, co PES2011 obiecał, ale w ten sposób Konami źle stąpający nas w jaki sposób możemy się spodziewać, że wizję urzeczywistnić. W przypadku wielu rozważy techniczne skok z Konami podobne do tego, co EA oferuje się przejście z FIFA08 do FIFA09 być jedynym rozwiązaniem, mają zamiast zrobiła duży krok naprzód w zakresie podstaw gry podstawowej, które mogą być uznane za równie wpływ na ich prawo do tego wysiłków EA w 2008 roku, kiedy chce zbudować realistyczny, głęboko, ale przede wszystkim zabawa gier piłkarskich. Konami zrozumieć, że tech-wojna nie jest w rzeczywistości wojny w ogóle, ale tylko jedną z bitew i w tym czasie isn'ta walczyć mają zamiar wygrać z tej odsłonie. Wprowadź mniej efektowne te''i''zera we wszystkich tych aktywów prezentacji, która ostatecznie dysk żadnego doświadczenia gier wideo, co pozwala PES2012 być tak elastyczny i zróżnicowany meczu piłki nożnej.
''Aktywny AI''jest oficjalna nazwa, ale''Rzeczywista Intelligence''- choć brzmi nieco głęboki - jest jak Konami mógł wybrać się na etykiecie sercem PES2012 gdyby w nastroju, aby się udziałów w funkcji nazw gra, która jest teraz częścią tego pokolenia. Chodzi o to, i niech będzie wiadomo, że jest to pozytywne, że innowacje, który został wprowadzony do serii nie wyskoczy na ciebie natychmiast. Na pierwszy rzut oka pierwszy, PES2012 wygląda bardzo podobnie lepsze, bardziej płynne, żywe''''wersja z PES2011. To samo w sobie nie jest złe, ale mieć na uwadze to tylko na pierwszy rzut oka. W pierwszym meczu I była winna grać z pamięci mięśniowej, nie tylko wykorzystując podejście rodzi się z godziny na godzin PES2011 lecz lata gry w piłce nożnej w ogóle. Mimo ostrzegł się, jak zaawansowane PES2012 zdawała się być w związku z AI, byłem nie od razu dobrze docenić i był winny patrząc na to jako zwykłą ozdobę - estetyczne aktywów, w przeciwieństwie do prawdziwej pomocy do gry. To nie znaczy, że to, co zostało dokonane ruch nie był imponujący lub pomocnictwo w moim debiucie zabraknie z gry, z pokrywa obrońca, do przodu sondowania przestrzeni oraz kontrola przebiega wyraźnie widać, tylko że w gry w stylu byłem - zbyt bezpośredni, za szybko, źle zdyscyplinowana i nieufnych z moich graczy, gdy w posiadaniu - nie udało mi się naprawdę badania scenę i to się tylko bardziej widoczne ponieważ byłem Barcelona. Nie było, że nie starałem się grać jak obecny mistrz Europy, bardziej, że starałem się grać jak je przy użyciu PES2011 ba, każdy mecz pre-PES2012 myślenia. Oczywiście, techniki podstawowe i make-up zespołu Barca zapewnić zawsze mogłam zagrażają mój sprzeciw, ale był rozrzutny z posiadania, talent do mojej dyspozycji, ale przede wszystkim nie byłem przy wykorzystaniu inteligencji w off- -ball ruchu i pozycjonowania mojego zespołu.
''Po prostu grać jak Barca''
To był porady oferowane mi przez mojego hosta na weekend, który szybko się błąd z mojej drogi. Teraz, które mogą natknąć się podając krwawienia oczywiste, jak również potencjalnie brzmiące cholernie protekcjonalny, ale tutaj jest jedno - to była słuszna porady do zaoferowania. Oto, jak wiele Konami ostatnie nagrody, gdy ci myśleć piłki nożnej''''i mniej lub bardziej bezpośrednio zastosować swoją wiedzę i zrozumienie sportu i jego drużyny, taktyka, osób i style gry w szczególności. Oczywiście, dla wszystkich postęp w AI i inne aktywa to nie znaczy, gra jest zupełnie nieograniczony, z możliwością lub tak głęboko, aby uchwycić każdy indywidualny rys zespołowych i indywidualnych. Jest jeszcze tylko zbliżenia gier na piękną grę po wszystkich, a wiele z prawdziwego sportu subtelności jeszcze zrobione, ale PES2012 nie krwawą cudownej pracy, próbując sprawić, byś uwierzył, takich nieograniczoną głębokość występuje w kodzie. Gra inspiruje taki tok myślenia jest bardzo przypominają klasycznych tytułów PS2. Po zebraniu się w połowie przerwy i czas z moich gospodarzy mądre rady należycie zauważyć, wziąłem do pola z trochę więcej spokoju w mojej sztuce i ...
... I jeszcze skończył się bić! Barcelona 1 - Benfica 3.
Nie chodziło o zwycięstwo i choć moje rozczarowanie utraty mój pierwszy mecz na PES2012 była znacznie łagodzona przez fakt, że właśnie odegrał drugiej połowie, w której moja gra przechodzi przynajmniej był godnym cyfrowe repliki prawdziwych Barca życia w fazie . Zwolniłem gra się, gdy w środku pola z zatrzymaniem piłki moim priorytetem numer jeden i jako wynik (aktywne) AI - w parze z graczy własnych cech i bez piłki - zaczął manifestować w sposób I naprawdę nie widział w mecz wcześniej. Nagle było plamienie graczy szukających miejsca, które wykraczały daleko poza zwykłe działa nakładania (które również były bardziej widoczne i skuteczne); zawodników pochodzących krótki, co trochę ruchu stracić markerów i tych bardzo''purdy''przekątnej biegnie gdzie wszystkie na wyświetlaczu , zapraszając mnie do produkcji piłki nożnej, dla których gigantów Kataloński są znane. To tak, jakby wee cyfrowych Xavi, Iniesta, Busquets i Messi byli coachingu mnie na piłkę wyglądają grać i byłem zachwycony wziąć je do oferty. Dokładnie spełnia debiut niezależnie od wyniku, z kredytu również konieczności przechodzenia do COM kontrolowane Benfica w szybko co mnie świadomość, że nie można wyłączyć i każdą piłkę tam jest do wygrania, a także nauki mnie jak ślepo w parze odzyskać posiadanie często, że będziesz wyglądać bardzo, bardzo głupi, rzeczywiście.
Jest absolutnie konieczne, aby powiadomić wszystkich przed przejściem, że takie było ewolucji mojej gry mijania, jak i wolność pozwala na to gra w tym dziale - dzięki w dużej mierze na znacznie poprawić poprzez bale i ręczne modyfikator faktycznie dodanie czegoś do gry - że ponad 24 godziny później byłem przekazanie niektórych kibiców Milan swój tyłek! Mnie gra jak Włochy z turbodoładowaniem Giovinco prowadzenia show i niszczy moje przeciwnika Anglii stronie, 3-1. Dumni chwili i nie będzie tak jak ja wam to mówi ..., że wybrał Anglii.
Lord of the Dance vs Barjen Robben
Był jeszcze jeden kluczowy aspekt gry po prostu nie mogłem w pełni odblokować potencjał w moim czasu gry, ale byłem w stanie świadczyć swoje podziękowania piękno inni, którzy byli obecni. Drybling w PES2012 w takiej formie w tym kodzie podglądu jest niesamowity i wcześniej wspomniano Milan wentylator gdyby aced, stąd też patrzę podkreślić mój jeden wielki 3:1 nad nim w miarę możliwości. Wszyscy widzieliśmy film pokazujący, jak 1 na 1 to są zwróciła się w tym roku meczu, ale powiem ci naszego gospodarza dla naszych WENB spotkanie wydaje się mieć odblokowane wiele innych wspaniałych tajemnic w tej dyscyplinie. Sposób, w jaki został opisany przez Adama był''gry kamień, papier, nożyczki''i widzę dokładnie, co to znaczy takich jak to wydaje się działać. Dodałbym do tego baletu''wykonywane na''ostrzu noża, który nie ma sensu w ogóle, ale jestem toczenia z nim, choć może Eurogamer przedstawił to najlepiej, kiedy mówili, czujesz, że jesteś''w pobliżu krawędzi swoje możliwości''. Tak naprawdę mówimy o absolutnym najlepszych marż tutaj i jeśli odniesie sukces i taniec się przez trzech zawodników z takich baletowych piękno wygląda i czuje się wspaniale, choć może nie tak piękne i wspaniałe jak Mila Kunis w Black Swan. Prace, które zostały wprowadzone do podejmowania tych wznowienia w pobliżu dać dryblingu dodatkowy wymiar i głębię. Pomyśl FIFA''knock-on/first dotyku''kontroli, ale coś, co czuje się mniej zaprojektowane, bardziej ekologiczne i posypane przypadkowe i kontekstowe talent, który wydaje się różnić od gracza do gracza i sytuacji. Dobra, może nie być 80.000.000 animacje w miejscu, ale nie jest z pewnością zaskakujący poziom odmiany na show. Thomas''''Broad wydawało się zawiesić przy wybuchy prędkości i przędzenie jego marker tyłem do bramki już drzwi i strzelił po prostu cudowne cel z van Persie tylko kilka minut w swoim pierwszym meczu. Bardzo van Persie, jak w jego realizacji oraz jeden z tych momentów z naszego czasu gry, że przypomniał mi się dzień PS2.
Oczywiście, nadal można szukać w użyciu bardziej ortodoksyjne metody wraz ze zwykłymi sztuczki i zwody - obejmujący ulepszony udawanie strzał - w którym Danny był zadowolony, aby zilustrować poprzez jego ciągłe użycie "Barjen Robben. Aby być sprawiedliwym, Danny był tylko chcą korzystać z głównego sił w jego skład i dla wszystkich, że zagrożenie, kiedy miał Robben na piłkę było bardzo realne, co jest jak być powinno, został mianowany do pracy na pokonanie jego człowieka i po prostu dodaje się do jego przyjemności bez wątpienia! Na szczęście, a co ważniejsze realistycznie, za wszystko, drybling wzrosła niepomiernie na PES2011 i może być * szepcze * najlepszy drybling nigdy nie był w PES gra ... może jakikolwiek mecz piłki nożnej * szeptem * to nie jest na wierzchu, nie jest też w przypadku że środkowy obrońca będzie slaloming lub pląsać jego zespół do chwały. Ponadto, podczas gdy catch-up błąd, minęło, to nie znaczy, że się jest skrajnym przeciwieństwem wyniku i graczy wyrywania z ich znaczników. Nie, równowagi w tym momencie wydaje się być w sam raz i ma dużo do zrobienia z Active AI dobrze spełniającą swoją funkcję, wymagające, że gracz nie częściej niż musi pokonać swoje mężczyzną i średnich pressers, aby przejść biegi w pełni.
To naprawdę musi być, że nigdy wcześniej w meczu piłki nożnej mają potężny''karłów''czy''techników''wyglądał i czuł się tak kolosalne się na boisku. M.in. Silva, Modric, a raczej w pamiętny dla siebie w jednej konkretnej gry Wygrałem 3-1, Giovinco, wszystkie wyróżniają się znakomicie. Więcej ospały stylu najlepiej uosabia kogoś takiego jak Busquets jest dobrze zrealizowany, jak również w tym, że posiada on poziom na piłkę "mądrość", że widzi go w stanie wykazać opanowaniem mimo braku tempa i mobilności na piłkę. Nie sądzę, muszę szczegółowo, jak materiał wybuchowy Messi i Ronaldo są, ale powiem tylko, że z tego co mi świadkiem, że zostały zrealizowane fantastycznie. Nie chodzi o te umiejętności gracza wyłącznie jednak i to, co się wokół nich odgrywa ogromną rolę w podejmowaniu tych wszystkich osób wyróżnia się w PES2012.
Powrót formą sztuki?
Co to wszystko kwestia doskonalenia i innowacji, jeśli obrona nie nadawał się do celu? Cóż, broniąc jest cholernie stałe z mojego doświadczenia choć jest ono wymagające tylko w odpowiedni sposób. Czas i sprytny, konserwatywny wykorzystanie wtórne prasy jest klucz i echa, co było w ofercie później PS2, jeśli system w PES2012 czuje się o wiele bardziej wyrafinowane dzięki co moim zdaniem jest o wiele bardziej intuicyjny zawierać mechanika. Wizualne oznakowanie, co robi odtwarzacza jest znacznie jaśniejsze niż znaleźć w PES2011 w wyniku większej pewności siebie w obliczu do ataku, które w naturalny sposób sprzyja również poprawa AI, że widać, że wyższy poziom organizacji i świadomości jest obecny.
Takie jest głębokość kontroli w dyspozycji zawodnika z piłką i zawiłości obecny w 1 na 1 sytuacji, że czujesz się jak prawdziwy test nerwów i spokój przy podejmowaniu zadań obronnych, zwłaszcza w obliczu przeciwko gwiazdki prędkości i graczy, którzy posiadają doskonała technika i pomieścić możliwość gry. Obejmuje to, kiedy mają ich tyłem do bramki i otrzymują przepustki. Często znalazłem moją obrońców coraz pobity przez sprytną dotknąć pierwszym lub spin w przestrzeni ze względu na mnie nadmiernie chcących dostać się do piłki. W PES2012, podobnie jak prawdziwy sport, trzeba będzie czasami przyznać ziemi, jeśli oznacza to, że się odpowiedni moment, aby kwestionować czy czekać na niezbędne wsparcie przybyć w celu temperament ataku. Były nawet chwile obronnych stylu widoczne w moim czasu gry, z jednym celem rozliczenia oszczędności z Gari w meczu przeciwko Danny, że będzie żył długo w pamięci. Zajęło nam to wszystko zaskoczyło, że jeden, szczególnie Danny! Gdzie indziej zauważyłem trochę kino i momenty kontroli, gdy obrońca miał do czynienia z niezręcznej piłkę, że się broni wyglądają jeszcze bardziej czyste i skład. Koniec z tremą podczas rozpatrywania przez kulki jest również mile widziane (i cholernie konieczne!) Określa, jak również i cały czujność zbłąkanych kul, wraz z obrońców chcą wyłapywać i blokować nie będzie, nie pamiętać, albo. Powrót sztuki obrony? To jest raczej szuka obiecujących na tych dowodów.
Myśli zamknięcia
Nie popełnij tego błędu, dla wszystkich, że PES2012 jest wycięte z tej samej gliny jak PES2011 i akcje pewne podobieństwa w wyglądzie i w jakiś ruch, to gra, że gra jest tak daleki od zeszłorocznego oferując jak się nie do poznania. Ten ostatni wypad z Konami rzeczywiście potwierdza słuszność dużo co PES2011 spojrzał zaoferować fanom i jest doskonałym ogłoszenie dla programistów chcących wdrożyć opinie fanów, jak również zapewnienie, że ich wizja nie jest całkowicie ignorowane w procesie. PES 2012 jest więcej tego samego, ze szczególnym uwzględnieniem bardzo się na''więcej''; więcej animacji (choć nie gatunku określający tytuł sport), więcej graficzne polski, bardziej stabilne, bardziej płynne, więcej swobody gry, więcej opcje taktyczne, bardziej off-the-mankiet stylu, bardziej szczegółowo, więcej emocji, więcej pasji, więcej możliwości .... erm ... więcej bramkarzy!
Zespół w Japonii nie chcą zaczynać od zera spowodowało ich produkcji coś, co jak na ironię, czuje się tak, jakby przebudowany gry całkowicie. Jest to równolegle, że PES2012 akcji wspólnego z tych tytułów z PS2 dni chwały (choć o wiele bardziej widoczne w tym przypadku) i to na pewno nie przypadek, że z tym jest gra najpierw na next-gen do serii, która wyglądała używać poprzedniej transzy jako solidne podstawy, to skorzystał rozwoju PES2012 ogromnie w czystej pod względem rozgrywki.
Ponieważ rozwój wchodzi w doliczonym czasie jest nadzieja, że tak wiele z tego co świeci w kod preview nie jest zagrożona, jak wyglądają Konami dostarczyć to, co zapowiada się bez wątpienia w ich najlepszych starań, w tym pokoleniu.
Zostawiam was z tymi słowami mądrości jak venture przekazać gamescom ...
Pokonałem Adam 01/03! Aha, i gry z pitchside aparat jest do zrobienia;)