Witajcie.Mam zamiar stworzyć karierę, gdzie menadżerem i trenerem Sankt Pauli zostanie młody, arogancki człowiek z małego państwa.
Od razu mówię, że jestem kompletnym nowicjuszem w tym dziale, a także na całym forum, także proszę o najlepiej kilka wskazówek.Naprawdę bardzo mi się przydadzą.Ponadto gram w PES-a 10, ponieważ najzwyklej w świecie podoba mi się on bardziej od 11.Nie przedłużam już, miłego czytania :)
_________________________________________________________________________________________________________
Match level: Top Player
Match Time:10minut
Ball type:T90 Tracer
Negotiations:Negotiate directly
Classic players: No
Player development: Yes
Currency unit: Euro
Reset Prevention:Yes
_________________________________________________________________________________________________________
Niemiecki klub sportowy z Hamburga założony 15 maja 1910, mający swoją siedzibę w dzielnicy Sankt Pauli nieopodal Reeperbahn.Sukcesy z ostatnich 10lat:2006 - Półfinał Puchar NiemiecStadion:Millerntor-Stadion
Stadion piłkarski w Hamburgu. W latach 1970–1998 Wilhelm-Koch-Stadion. Na co dzień gra tu klub występujący w Bundeslidze, FC St. Pauli. Stadion może pomieścić 23 201 widzów. Został wybudowany w 1963 roku. Aktualnie stadion jest przebudowywany, w przyszłości ma pomieścić 27 000 widzów. _________________________________________________________________________________________________________
Szok! Nowym trenerem klubu z Hamburga zostaje nieznany dotąd Mikhail Lynn(San Marino [27lat])
Oto wywiad z Mikhail'em, który udało się przeprowadzić pewnej niemieckiej gazecie sportowej:
D:Witam.Chciałbym przeprowadzić z Tobą wywiad, w związku z tym czy mógłbyś odpowiedzieć mi na kilka ważnych pytań?
M:Ohh.Dobrze, streszczaj się.Jestem zajętym człowiekiem.
D:Naturalnie.Proszę powiedz jak to się stało, że będąc tak nieznanym, zostałeś wybrany na trenera drużyny Sankt Pauli?