w pesie 2013 będzie można strzelić gola z półobrotu poprzecznego z saltem.
nie wiem co to znaczy, ale fajnie brzmi ;p
Z tym FPS'em to nie jest głupi pomysł. Np. patrzysz oczami gracza grając w trybie Become a Legend.
FPS - First Person Soccer. Nawet pasuje
Takie moje mini zestawienie jakie cechy powinien a jakich nie powinien mieć nowy pes.
Minusy 2012:
- Menu z PESa 10 było dobre. Wszystko w jednym miejscu, nie trzeba było lecieć przez cały pasek z końca na koniec, żeby coś przestawić.
- W 11 lepiej prezentował się podział cech treningowych. Nie ma przecież tak, że wszyscy zawodnicy trenują tylko z jedym kolesiem. Przecież są oddzielni trenerzy dla każdej z formacji.
- Zawodnik gra 10 spotkań, nie wystawię go na mecz nr 11 i przychodzi do mnie z fochem "dlaczego nie dajesz mi szansy gry ?" <-- zdecydowanie do poprawy
- brak możliwości trenowania u zawodników kart wg własnego uznania. Np. chcę wykreować napastnika na szybkościowca, a tu mi daje kartę typu "dobrze się zastawia" albo "silny byk" zamiast "szybki jak rakieta" lub "nieziemskie przyśpieszenie"
- Brak możliwości przeskoczenia scenek rozdawania nagród. Po co mi oglądać piąty raz z rzędu jak Bale, Messi lub Krysia dostają złotą piłkę bądź tą nagrodę dla najlepszego gracza LM (nie wiem jak się nazywa, ale to ta piłka z gwiazdek)
Plusy 2012:
- Podoba mi się podgląd w trybie kariery jak zawodnicy biegają na treningu. Generalnie to, że jest więcej animacji.
- Ciekawym pomysłem jest też ujęcie z biura menadżera i te postaci przychodzące do niego.
- Dobre też jest, że jak się kogoś wystawi na listę tranferową, to jego przywiązanie do klubu nie maleje od razu, tylko następnego dnia, kiedy się o tym dowiaduje.
- Dobrym pomysłem są taktyki, które można przełączać w każdej chwili meczu i nie trzeba się bawić w przestawianie pasków w trakcie meczu "bo akurat tak się wynik ułożył i zmienić muszę"
To w sumie tyle ode mnie. To jest zestawienie SUBIEKTYWNE, więc nie każdemu może się ono podobać i każdy może mieć odrębne zdanie.