Modyfikacje i Dodatki do Pro Evolution Soccer > Patche i OF
Nowe uaktualnienie PES 2012 (1.03) już dostępne!!!
t0mek180690:
Mam taki problem . Na PC mam zainstalowany oryginał PESa , wgrałem sobie na niego T-Mobile Ekstraklasa MODE i tam był ten Patch 1.03 .Gra się fajnie ale jest taki problem . Na swoim laptopie też zainstalowałem tego PESa ale żeby nie latać z płyta wrzuciłem craka , pobrałem sobie tego patcha 1.03 i jak chce go zainstalować na laptopie to wyskakuje mi komunikat < poprawka nie może być zainstalowana przez usługę Instalator Windows , ponieważ uaktualniany program nie został odnaleziony lub poprawka uaktualniając dotyczy innej wersji tego programu. Sprawdź czy uaktualniony program znajduje się na tym komputerze i czy posiadasz odpowiednia poprawkę uaktualniająca > Nie wiem co zrobić a nie znam się tak na tych rzeczach :PP
lukasz2511:
Mam pytanko czy muszę mieć wcześniejsze wersje czy mogę od razu instalować tą wersje?
Lacan:
wystarczy 1.03 (jak zawsze zresztą w przypadku patchów konami)
arsenal_fan:
REJESTRACJA lub LOGOWANIEjesli PES jest grą niedopracowaną a Wiedźmin dopracowana...... Jezuuuuuuu ludzie gdzie wy macie oczy. Ja też kupiłem wiedzmina i nigdy bardziej nie zostalem oszukany. Gre nie da sie odpalic gdyż trzeba ją zaktualizować 3-4 patchami, które trzeba samemu szukać i ściągać bo do tej pory nie działa auto-aktualizacja (mówię o Wiedzminie 1). Do tego zrobili ludzi w balona bo poplacilismy 120zl od gry ktora miala pelno bugow. A potem wydano wersje poprawiona (z 1 DVD wiecej) i jesli bym chcial musialbym znow kupic gre za 120zl ;]
No nie zwracam honor... mozna bylo kupic za 10zl plytke z aktualizacjami tyle ze..... nikt nigdy nie widzial jej w sprzedazy :D
W PESa niewazne ktora gre mozna spokojnie grac bez patchy bo one praktycznie nic nie zmieniaja.
A skoro nie stac Cie na gre to graj na demie :)
--- Koniec cytatu ---