Powiem Wam szczerze, nie wrzucam tutaj ss-ów żeby się pochwalić...albo coś w tym stylu, bo pewnie moje "osiągnięcia" to żaden wyczyn...ale pierwszy raz odkąd gram w PESa (a zacząłem od 3, gram wyłącznie Realem Madryt i od paru lat wyłącznie tym samym ustawieniem na boisku, poziom zawsze najwyższy) muszę się Wam pożalić, ale już w drugim sezonie, najzwyklej w świecie, znudził mi się
( nigdy rozgrywka przynajmniej tak mi się wydaje nie była jeszcze tak łatwa
Ale po kolei...
Tak wygląda ustawienie i drużyna:
Z takim oto wynikiem zakończyłem mój drugi sezon w Realu:
Nigdy nie zdarzyło mi się wygrać 38 meczy (mój najlepszy bilans PES 2011 - 33-4-1), nigdy nie zdarzyło mi się w całym sezonie wygrać aż 60 meczy, ba pierwszy raz nie doznałem żadnej porażki, a 1 remis to rewanżowy mecz w Pucharze Króla z Osasuną (2-2, rezerwowy skład itd.) Do tej pory najlepszy wynik ogólnie to 52-2-8 z PESa 2012 (62 mecze dlatego, że jeszcze w poprzednim PESie graliśmy mecz o Klubowe Mistrzostwo Świata)
Osiągnięcia indywidualne:
133 gole Cristiano Ronaldo w całym sezonie - najlepszy wynik - (poprzedni PES 2012 C. Ronaldo - 92 gole - tyle samo co w tym PESie Benzema)
57 asyst Mesuta Ozila w całym sezonie - najlepszy wynik - (poprzedni PES 2012 M. Ozil - 41 asyst)
Szkoda że nie zapisywałem ile goli zdobywali napastnicy rezerwowi ale -33 mecze i 38 goli Higuaina- to pewnie też byłoby -naj-
Tabela Ligowa:
Jak już pisałem, pierwszy raz wygrałem 38 meczy, pierwszy raz też strzelam 248 bramek! (ponad 6,5 gola na mecz), a mój najlepszy wynik dotychczas -170 goli z PESa 2012- sprawia że różnica jest kolosalna, co prawda w tym sezonie straciłem Realem -aż- 42 gole, najlepszy wynik zanotowałem o dziwo w PESie 2009 i były to 24 stracone bramki, więc jak widać są jeszcze rekordy do poprawienia
4 razy do tej pory zdarzyło mi się strzelić w meczu ligowym więcej niż 10 goli (3 razy w PESie 2012, 1 raz w 2011) a w tym sezonie wyników powyżej 10 bramek, w samej lidze miałem...5