Dział Ogólny > PES 2014

PES 2014 - problemy, błędy, pytania

<< < (364/379) > >>

lukakosa:
REJESTRACJA lub LOGOWANIEOk potrenuję :) A jeszcze jedno jak dobiegam po ten odbiór to lepiej ze sprintem czy bez ??

--- Koniec cytatu ---
jak masz daleko do zawodnika to ze sprintem, a przed zawodnikiem możesz puścić. Musisz to wyczuć.

lucek1910:
Ludzie Pomocy!

Podczas grania w Pes 2014 non stop pojawia sie bluescreen. ( meczace jest to zwlaszcza podczas grania on -line gdyz courtesy rankig szybko spada i trace sporo punktów rankingowych) ) Tutaj wklejam link do minidumpa, ktory sie pojawia po kazdym bluescreenie.- REJESTRACJA lub LOGOWANIE ( Jest tez print screen z systemu wrzucony ) Jestem po formacie, przeinstalowaniu gry, aktualizacji wszelkich sterowników . Prosze o pomoc.
W razie czego tlumaczyc powoli i dokladnie gdyz jestem zielony w temacie  ;)

karta gt 765m
sterowniki nvidia najnowsze; windows zaktualizowany

OnoMatoPeja:

--- Cytuj ---Ludzie Pomocy!

Podczas grania w Pes 2014 non stop pojawia sie bluescreen. ( meczace jest to zwlaszcza podczas grania on -line gdyz courtesy rankig szybko spada i trace sporo punktów rankingowych) ) Tutaj wklejam link do minidumpa, ktory sie pojawia po kazdym bluescreenie.- REJESTRACJA lub LOGOWANIE ( Jest tez print screen z systemu wrzucony ) Jestem po formacie, przeinstalowaniu gry, aktualizacji wszelkich sterowników . Prosze o pomoc.
W razie czego tlumaczyc powoli i dokladnie gdyz jestem zielony w temacie  ;)

karta gt 765m
sterowniki nvidia najnowsze; windows zaktualizowany
--- Koniec cytatu ---

To masz trochę większy problem... to może być wina wszystkiego.
Nie dodawałeś nic nowego do laptopa (kości ram) ?

Doggie:
Cześć. Wie ktoś jak zmienić właściwości VRAM na optymalne? Nie pisał bym tutaj gdyby nie to że nie mogę w panelu sterowania nvidia wybrać pliku settings.. mianowicie gdy to robię pojawia się jakaś inna gra pod nazwą Rise of Flight? Wie ktoś jak temu zaradzić? Czekam na wasze wypowiedzi.

Posiadam taki sprzęcik: