Dział Ogólny > Archiwum Karier

Eliminacje + UEFA EURO 2016 / Kilka słów od Autora / FINAŁ

(1/191) > >>

Bartekeuro:
Przedstawiam wam moja kariere ktora wymaga rozegrania ponad 400 meczy ;D wszystkie mecze gram na PESACH, 11 ,12,13,14 ORAZ FIFA WORLD CUP PS3
Dodam, ze gram to od 10 lat juz ;p mam 23 i ciagle mi malo. rozegralem miedzy innymi 2002, 2004, 2006, 2008 2010. 2012, i terez Francje 2016 ;)

Tym razem was zaskocze gdyż Mundial sie konczy a u mnie juz na pol metku EL DO EURO 2016
Postanowilem teraz sie tym podzielic bo widze, ze analogicznie cos podobnego wrzucacie .

Do rzeczy:

Podział na koszyki przed losowanie grup eliminacyjnych na podstawie eliminacji i euro 2012 - rowniez moich prywatnych.

Po losowaniu grup eliminacyjnych grupy prezentowaly się następująca ( wstawione na pólmetku eliminacji )

Jak otworzycie w nowym oknie to bedzie widac 9 grup

Na pólmetku mamy kilka sesnsacji jak np:

Szwecja 2 gr 1 tylko 5 pkt.

Anglia - totalna klapa,

Reszte oddaje wam do komentowania.

Gram co pare dni po 2-3 mecze

Bartekeuro:
Zapowiedź 6 kolejki w 1 grupie
UEFA EURO 2016 - QUALIFIER

VS
Szwecja - Austria

W 1 meczu na inauguracje kwalifikacji Szwecja uległa Austri 3-5.
Jest to przysłowiowy mecz o wszystko dla Szwedów gdyż mają tylko 5 pkt po 5 kolejkach.
Każda strata pkt może oznaczać dla nich koniec szans na awans do EURO 2016.

Przed meczem rewanżowym krótki wywiad ze Zlatanem :

Redaktor:
Jakie nastroje panują przed meczem z Austria?
Z.I : Nastroje są bojowe, mamy przed sobą 5 spotkań u siebie, nie pozostaje nam nic innego jak wygrać 5 meczy i zgarnąć całą pule nie oglądając sie na rywali.
R: 15 pkt zdobyte w rundzie rewanżowej może wam nie dać awansu, jedynie baraż, zdajecie sobie z tego sprawę?
Z.I :Tak, to skutek słabej 1 rundy, zdajemy sobie z tego sprawę, ale proszę pamiętać, ze najlepsza drużyna z 3 miejsca ma awans bez baraży, narazie skupiamy się na najbliższym meczu.