Dział Ogólny > PES 2018

Pomoc, Triki ,Sztuczki...

<< < (11/13) > >>

MatAnd:
Jacinho ty jesteś nieoceniony.

Jacinho:
Bramkarz

Goalkeeping:
Umiejętność obrony, reakcja na strzały i reakcje decyzyjne przy obronie 1 na 1.
Również odpowiednie ustawianie się w bramce, krycie narożników itd.

Catching:
Wyłapywanie piłek.

Clearing:
Wybijanie, piąstkowanie piłki. Im wyższy wskaźnik tym lepiej bramkarz wybije niewygodną do złapania piłkę. Wysoki wskaźnik determinuje odpowiednie miejsce w wktóre bramkarz wybije piłkę - będzie to pole wolne od zawodników drużyny przeciwnej.

Reflexes:
Refleks. Czas reakcji.

Coverage:
Jak wiele bramki bramkarz jest w stanie pokryć/zasłonić do strzału.
Bramkarz pozostawia niewiele miejsca odkrytego gdzie napastnik może celować np: narożniki bramki i z regóły precyzyjne strzały mogę być skuteczne.



Post Połączony REJESTRACJA lub LOGOWANIEJacinho ty jesteś nieoceniony.

--- Koniec cytatu ---

Dziękuję, dziękuję, dziękuję...

Tak poważnie to grzebię w necie, głównie trochę tłumaczę bo na polskojęzycznych forach trudno coś znaleźć i przy okazji sam czegoś się dowiem.
 8)
Post PołączonyWeak Foot Usage:
Określa częstotliwość, z jaką gracz używa swojej słabszej stopy. Najwyższa wartość jest dla zawodników, którzy używają obu stóp tak samo często a najniższa  dla tych, którzy słabszej nie używają wcale.

4: Mocniejsza i słabsza używane tak samo często.
3: Nieco częściej używana silniejsza stopa.
2: Głównie używa silniejszej stopy.
1: Nigdy nie używa słabszej stopy.

Weak Foot Accuracy:
Dokładność/precyzja podań, zagrań, strzałów słabszej stopy.

4: Taka sama dokładność dla obu stóp.
3: Słabsza stopa mniej dokładna niż mocniejsza.
2: Dokładność słabszej stopy na najniższym poziomie.
1: Słabsza stopa praktycznie nie do użycia.

MatAnd:
Oj, brakuje właśnie takich podstaw. Konami samo za dużo nie wytłumaczy, co jestem w stanie zrozumieć i co mi się podoba, ponieważ Japończycy mają taką swój sposób tworzenia gier/mechanik w grach, gdzie dostajesz podstawy, a resztę odkrywaj/rozkminiaj np.: Dark Souls, Mario Bros, Zeldy, Metal Gear Solid, to ma swój urok i jest fajną odmianą od tytułów zachodnich (tu jest moim zdaniem fundamentalna różnica pomiędzy Fifą a PES'em. Porównywać oba tytuły, to jak porównywać Assassins Creed do Dark Souls). Dlatego dobrze, że ten wątek został założony i bardzo dobrze, że się udzielasz. Tak trzymaj. Wszystko sobie wydrukuję, bo ponoć nawet nie wiadomo do kiedy są serwery wykupione i kiedy to forum zostanie zamknięte.

Palacio:
Wyjaśnienia do czego się odnoszą poszczególne umiejętności są w grze tylko, że nie po Polsku. No chyba, że masz spolszczenie.

Tianse:
Dokładnie, wszystko jest w grze opisane, prostym językiem. Wystarczą podstawy angielskiego.

Co do samych umiejętności, to one i tak nie mają do końca przełożenia na to jak dany zawodnik gra i zachowuje się na boisku. Większą rolę niż statystyki odgrywa model fizyczny zawodnika. Oznacza to, że gdy weźmie się i zestawi kilku zawodników z taką amą umiejętnością, to na boisku i tak Ci zawodnicy będą różni. Popatrzmy na moc uderzenia albo szybkość. Rashford ma siłę uderzenia na 79, a uderza mocniej niż nie jeden z 85+. To samo z prędkością biegu, bo taki Nacho ma 87 speed, a biega tak jakby miał poniżej 80. Jego postura nie pozwala mu być typowym sprinterem i pomimo iż ma bardzo wysoki współczynnik szybkości, to i tak demonem prędkości nie jest w PES. I tak można wymieniać w nieskończoność. Warto pamiętać że same suche statystyki w PES nie grają.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej