1.Pierw trzeba prezrobić z mp3 do wav za pomocą audacity (cs0d.img trzeba podmienić)
W folderze kitserver utworzyć folder names a wnim dokument txt. songs
odpal dkz studio->tools->multi ADX<->WAV ->wskazujesz ktory plik chcesz przerobic ->przerobiony plik(z wav do adx)wrzucasz do kitservera(oczywiscie pod odpowiedni numer tzn.muzyka np.w menu ma swoj numer pliku)np.
W folderze kitserver utworzyć folder names a wnim dokument txt. songs, wdokumencie wpisać np.(w cyfry nazwy zespołów które się wstawia)
Menu
96, "i kissed a girl", " Katy Perry"
104, "Hot N Cold", " Katy Perry"
106, "Long Lap Dance", " T-Pain"
109, "Disturbia", " Rihanna"
122, "The Winners Song", " Geraldine"
MASTER LEAGUE
98, "i kissed a girl", " Katy Perry"
121, "Hot N Cold", " Katy Perry"
101, "One Step At A Time", " Jordin Sparks"
100, "Shelf", " Jonas Brothers"
115, " Money Makes The World Go Around", " G-Unit"
EDIT MOD
97, "Tattoo", " Jordin Sparks"
118, " Hate It Or Love It", " 50 cent"
2.Gdy mamay utworzony utwór muzyczny adx.pod odpowiednim numerem np.unnamed_104.adx przechodzimy do programu AFSExplorer
Przy pomocy AFS Explorera robi się to tak.
(cs0d.img trzeba podmienić)
1. Rozpakuj plik z muzyką
2. Uruchom AFS Explorer i idź do menu FILE - IMPORT AFS File
3. Idź do ostatniej opcji/zatwierdzenia i wybrać all files
4. Z folderu z grą wybierz folder img otwórz folder cs0d.img (backup it first)
5. Odpowiedź NIE na pytania i plik zostanie otwarty.
6. Idź do >Action> Import Folder i wybierz folder ze spakowanymi plikami.
7. Odpowiedź TAK na pytania i plik zostanie otwarty.
8. W oknie dialogowym przejdź do ostatniego pola combo i zaznaczyć wszystkie pliki
9. Teraz zapisz "cs0d" na "1cs0d.img"
10. Zaczekaj na zakończenie i aż wszystkie pliki się podmienia.
11. Zamknij AFS Explorer
12. usuń stary "cs0d.img" i zmień nazwe na "1cs0d.img" na "cs0d.img"
w Galley możemy sobie ustawić które piosenki mają grać w menu itd
trzeba zaznaczyć haczykiem i wcisnąć kwadrat(przycisk odpowiedzialny za strzał wgrze)aby usunąć tą piosenkę której niechcemy