ThEdArKSiDe:Mój patent na skracanie tych 'zębów' w korkach. Potrzebny nam jest program Photofiltre, ja mam wersje 5 albo 6
1. Włączamy podgląd korków, kilkamy Print Screen i wklejamy go w programie do okna o wymiarach 170x256 px.

2. W lewym górnym rogu robimy kropkę (tj. na rysunku) i w takim samym kolorze malujemy białe miejsce 'pod' korkami (tj. na rysunku) UWAGA! Nie maluj tych miejsc kolorami, które są na bucie tj. np. w tym przypadku na rysunku jest biały, czarny, popielaty i kilka odcieni zielonego to najlepiej dac jakiś zupełnie inny kolor np. tak jak tu blady pomarańczowy!

3. Kikamy na ikonkę (czarny ludzik na szachownicy), wyskakuje nam okienko czy chcemy aby program zmniejszył ilosc kolorów, zgadzamy się na to.

4. W następnym oknie oknie 1. ustawiamy stopień tolerancji - najlepiej dawac 30 (przy większych wartościach na obrazku mogą powstac lekkie rozpikselowania); 2. klikamy na podgląd (preview) jeśli wszystko jest w porządku 3. dajemy OK.

5. A tak powinien wyglądac efekt naszej pracy, w miejscach, które pomalowaliśmy przedtem pojawi się szachownica, która oznacza, że miejsce w grze będzie przeźroczystne, niewidoczne.

Mam nadzieję, że to coś pomoże
