PES 2010: Major potwierdzone uzupełnień do dalszego realizm
Konami prezentuje nowe 360-system kontroli stopnia i więcej kluczowych zaliczek gry ustalona na podstawie wniosków fan
Konami Digital Entertainment GmbH zapowiedziała, że PES 2010 będzie korzystać z 360-kontrola stopnia i dalszych podnoszące niezrównany realizm tytuł.
Informacja ta pojawia się po bliskim kontakcie Konami z globalnej sieci PSE oraz kibiców, którzy odgrywają kluczową rolę w rozwoju nowej gry. Przez fora i opinie, PES zespół Productions w Tokyo canvassed opinię na temat elementów fanów nadzieję uwzględniona w PES 2010 i 360 kontroli stopnia była częścią długiej liście.
360 kontroli stopnia będzie dostępna zarówno na PLAYSTATION ® 3, Xbox 360 i PC-DVD wersje gier za pośrednictwem analogowej laski na administratorów danych. System pozwoli graczom rozprzestrzeniania piłkę z łatwością, otwierając nowe możliwości ataku i obrony. PLAYSTATION ® 3 właściciele będą również korzystać przy użyciu Dual Shock D-Pad, a Xbox 360 i Win D-Pads jest ograniczona do ośmiu kierunkach kontroli ze względu na ograniczenia techniczne sprzętu.
Konami potwierdził również liczby podobnie tłumie miłe elementy wymagane przez fanów, w tym:
* Instrukcja obsługi Bramkarze: PES 2010 będzie jedynie tytuł piłki nożnej, aby zapewnić użytkownikom pełną kontrolę nad strażnikiem. Gracze mogą przejść na ich bramkarz w każdej chwili i będą mieli pełną kontrolę jego działania.
* Nowe bramkarskie Odeszli: Gracze mogą teraz wykonywać szybkie w ramię rzuca do najbliższego obrońcy, aby uzyskać ataków toczenia szybciej.
* All-New Animation: animacja kluczowe związane z dryblingu, bieganie, toczenia, itp., zostały przerobione i wzmocnione, tworząc bardziej naturalne i organiczne uczucie sposób gracze Chase dół piłki w kierunku zmian i poruszania się na boisku. Rezultatem jest bardziej płynny i naturalny wygląd do gry.
* Dostrojone Close Control: PES Productions zespół pracuje na rzecz poprawy odłowu piłkę i podstawowych elementów sterujących w pobliżu, dając użytkownikowi więcej możliwości rozprzestrzeniania i przenieść piłkę bez wysiłku.
* Instrukcja obsługi Ball Wniosek: zdolność do popytu piłkę podczas pracy w przestrzeń jest obecnie dostępna dla gracza, i będzie dostępny dla wszystkich trybów gry, takich jak multi-player, w Internecie, itp.
* Uproszczone Umiejętności: Przesuwa np. surowej, grzbiety przeciągnij i górnej surowej w organizmie może być stosowana w sposób naturalny podczas przejmowania lub próbuje pokonać przeciwnika. Seria PES jest od dawna związany z sprytny kino i sztuczki, i PES 2010 będzie pochwalić się najbardziej do tej pory.
"Społeczności PES był niesamowity atut w rozwoju PES 2010, a my możemy wreszcie podnieść pokrywkę na liczne prośby zespół był w stanie spełnić", wyjaśnia Naoya Hatsumi, Producer for PES Productions w Konami Digital Entertainment Japan. "Mamy dążył do pracy systemu oraz w połączeniu z nową AI i elementy gracz, to pomaga lepiej PES 2010 znacznie bogatsze i bardziej realistyczne efekty".
"Nie możemy podziękować społeczności PES tyle za ich wsparcie nieomylny i ciągły strumień myśli," powiedział Jon Murphy, PES European Team Leader. "Oni oferowane non-stop listy elementów i opcji, które zapewniło zespołowi tyle do myślenia. Jak ktoś widzi, jesteśmy zobowiązani do podejmowania takie rzeczy się zdarzają, a ponadto 360 kontroli stopnia i dodatków, takich jak podręcznik bramkarzy, są w stanie domagać się w piłkę, oraz nowe, animacja pokazuje, że zespół PES zdecydują się PES 2010 największe tytuł futbolu można sobie wyobrazić ".
ORGINAŁ
PES 2010: Major additions confirmed for further realism
Konami unveils new 360-degree control system, and more key gameplay advances determined by fan requests
Konami Digital Entertainment GmbH has announced that PES 2010 will benefit from 360-degree control and further elevating the unrivalled realism of the title.
The announcement comes following Konami's close contact with the global network of PES and football fans, who have played a key role in the development of the new game. Via forums and feedback, the PES Productions team in Tokyo has canvassed opinion on elements fans hoped to see included in PES 2010, and 360-degree control was part of the long list.
360-degree control will be available on both the PLAYSTATION®3, Xbox 360 and PC-DVD versions of the game via the analogue sticks on the respective controllers. The system will allow players to spread the ball with ease, opening up new attacking and defensive possibilities. PLAYSTATION®3 owners will also benefit when using the Dual Shock's D-Pad, but Xbox 360 and Win D-Pads are limited to eight-directional control due to technical limitations of the hardware.
Konami has also confirmed a number of similarly crowd-pleasing elements as requested by the fan base, including:
* Manual Goalkeepers: PES 2010 will be the only football title to offer users complete control of the keeper. Players can switch to their goalkeeper at any time, and will enjoy total control of his actions.
* New Goalkeeper Moves: Players can now perform quick under-arm throws to their nearest defender to get attacks rolling more quickly.
* All-New Animation: Key animation related to dribbling, running, turning, etc, has been reworked and enhanced, creating a more natural and organic feel to the way players chase down balls, change direction and move around the pitch. The result is a more fluid and natural look to the game.
* Fine-tuned Close Control: The PES Productions team has worked to improve trapping of the ball and basic close control elements, giving the user more ways to spread and move the ball around effortlessly.
* Manual Ball Request: The ability to demand the ball when running into space is now available to the player, and will be accessible in all game modes, such as multi-player, online, etc.
* Simpler Skills: Moves such as feints, drag backs and upper body feints can be applied more naturally when taking on or trying to beat an opponent. The PES series has long been associated with clever flicks and tricks, and PES 2010 will boast the most to date.
"The PES community has been an incredible asset in the development of PES 2010, and we can finally lift the lid on the many requests the team has been able to meet," explained Naoya Hatsumi, Producer for PES Productions at Konami Digital Entertainment Japan. "We have strived to make the system work and coupled with the new AI and player elements in the game, it helps make PES 2010 a much richer and more realistic experience."
"We cannot thank the PES community enough for their unerring support and constant stream of ideas," commented Jon Murphy, PES European Team Leader. "They have offered a non-stop list of elements and options that has given the team so much to think about. As anyone can see, we are committed to making such things happen, and the addition of 360-degree control and extras such as the manual goalkeepers, being able to demand the ball, and all-new animation shows that the PES team are determined to make PES 2010 the greatest football title imaginable."