Autor Wątek: Kolejny Wywiad z Seabass !!  (Przeczytany 1945 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline ★Aveiro★

• Prezes klubu
  • Autor wątku
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 11.04.2009r.
  • MANCHESTER UNITED 4 EVER GLORY
Kolejny Wywiad z Seabass !!
« dnia: Sierpień 28, 2009, 13:53:13 »

Kolejny wywiad z Labraks tutaj, tym razem z Eurogamer.de.

In the interview, he talks about a change in approach during development, 360 control and of course, online gameplay W wywiadzie opowiada o zmianę podejścia w trakcie rozwoju, 360 kontroli i oczywiście gry online

“2009 was not a good year for PES Productions. "2009 nie był dobrym rokiem dla PES Productions. On the slow search for the perfect balance for one, but surely lost the game superannuated Tokyo's progress from his eyes and had to be unanimous, according to press enter over the second thoughts out of the house once eternal EA beaten. Na wolnym poszukiwaniu idealnej równowagi dla jednej, ale na pewno przegrał grę spensjonowany postępu Tokio z jego oczu i trzeba było jednomyślne, zgodnie naciśnij enter nad drugim myśli z domu po wieczne EA pobity. The Canadians had simply done more for the game and was able to flay's technically especially tidy impression. Kanadyjczycy po prostu zrobić więcej za grę i mógł łupić's technicznie szczególnie tidy wrażenie. For 2010 we want to restore the "normal" again, and set with PES once again the benchmark in terms of football. W 2010 chcemy przywrócić "normalnych" ponownie i ustaw z PES po raz kolejny punkt odniesienia w zakresie piłki nożnej.

We have for you, with Shingo Takat****, the mastermind behind Pro Evolution Soccer to entertain. Mamy dla ciebie, z Shingo Takat****, mistrzowski Pro Evolution Soccer bawić. 'Seabass' about new beginnings, zone defense and realism. "Seabass" o nowych początków, obrony strefowej i realizmu.

Eurogamer: You're this year in a new situation. Eurogamer: Jesteś w tym roku w nowej sytuacji. Last year was all the world that Fifa had overtaken PES. Ubiegły rok był cały świat, że FIFA nie wyprzedził PES. What effect did this have on the development of PES 2010? Jaki wpływ miało to mieć na rozwój PES 2010?

Shingo 'Seabass' Takat****: We saw this a bit differently. Shingo "Seabass" Takat****: Przekonaliśmy się o tym trochę inaczej. In our opinion, FIFA was better last year than we did. W naszej opinii, FIFA była lepsza niż w zeszłym roku zrobiliśmy. They have not caught up. Oni nie dogoniły. They were much better. Były one o wiele lepiej. Of course, our site is important, as FIFA is good or not, but that's not the point. Oczywiście, nasza strona jest ważne, gdyż FIFA jest dobra czy nie, ale to nie o to chodzi. Much more shocking for us was, however, as the PES-user thought. O wiele bardziej szokujące dla nas było jednak, jak PSE-user myśli. We have seen that they were not happy with PES 2009 and that was much more shocking for us and produced great pressure. Widzieliśmy, że nie był zadowolony z PES 2009 i był o wiele bardziej szokujące dla nas, a produkowane wielką presją. Because of these reactions, we owe them a much better game in 2010. Ze względu na te reakcje, zawdzięczamy im wiele lepiej gra w 2010 roku.

That was the feeling with which we approach the development of PES 2010. To było uczucie, z którym nasze podejście do rozwoju PES 2010.

Eurogamer: How did the depressed in development? Eurogamer: Jak depresji w rozwoju?

Shingo 'Seabass' Takat****: With PES 2009 ended an era. Shingo "Seabass" Takat****: W PES 2009 zakończony epoki. PES 2010 is also for us an entirely new PES, a game that forms the basis of a new generation. PES 2010 jest również dla nas zupełnie nowy PES, gra, która stanowi podstawę nowej generacji. We say this because we have changed the way in which we create PES. Mówimy o tym, ponieważ musimy zmienić sposób, w jaki tworzymy PES. Until 2009, we have created the game action for action and assembled into a game. Do 2009 roku, stworzyliśmy działania gry akcji i zmontowane w grze. That was ok until 2009. To było ok aż do 2009. But the gameplay became too arcade, action-on. Ale stało się zbyt gry zręcznościowe, działanie na.

For PES 2010, we said to ourselves: we must change our approach. W PES 2010, powiedzieliśmy sobie: musimy zmienić nasze podejście. We have therefore set in from the front a number of goals: Where are we going, what players we wanted to target and how they should look the matches, and have been working on it. Dlatego też ustawić z przodu w wielu celów: Dokąd idziemy, co gracze chcieli cel i jak powinny wyglądać mecze i zostały working on it. So we have changed the creative process. Dlatego musimy zmienić proces twórczy.

Secondly, in PES 2010 we wanted to improve the attack of the players yet, but would not play games, which fall into too many goals. Po drugie, w PES 2010 chcieliśmy zwiększyć atak gracze jeszcze, ale nie grać w gry, które mieszczą się w zbyt wielu bramek. So we have developed a new style of zone defense, which ensures that your results are more realistic. Dlatego musimy opracować nowy styl obrony strefy, która gwarantuje, że wyniki są bardziej realistyczne.

This type of development we have used the first time in 15 years and therefore we can say that we have with PES 2010 gameplay finally reached the next level. Ten typ rozwoju wykorzystaliśmy po raz pierwszy od 15 lat i dlatego możemy powiedzieć, że mamy z PES 2010 gameplay wreszcie dotarł do następnego poziomu. We also have the slider strategies and the card system to the players introduced. Posiadamy również strategie suwak i system kart do graczy wprowadzone. These features are also an example of the new approach. Funkcje te są również przykładem nowego podejścia.

Eurogamer: The 360-degree control has indeed FIFA announced as the first. Eurogamer: 360 kontroli stopnia rzeczywiście FIFA ogłosiła jako pierwsza. Now she makes it. Teraz czyni. How long have you studied this technique already, and what do you think she is doing for Pro Evolution Soccer? Jak długo studiował tę technikę już, a co sądzisz ona robi dla Pro Evolution Soccer?

Shingo 'Seabass' Takat****: We actually have long experiment with the 360-degree control. Shingo "Seabass" Takat****: My rzeczywiście mają długie doświadczenie z 360 kontroli stopnia. We always thought a lot about when most would be the best timing for it. Zawsze myśli wiele o tym, kiedy większość z nich jest najlepszy czas dla niego. Only last year we thought it would have been the right time, then this year. Tylko w zeszłym roku myśleliśmy, że byłby odpowiednim czasie, to w tym roku. We have always thought about the timing - and because FIFA is now also makes, of course, we thought we finally integrate them into our product. Zawsze myślałem o czas - i FIFA, ponieważ jest również, że, oczywiście, myśleliśmy, że wreszcie włączyć je do naszego produktu. But it is not just a fight "Fifa makes it, so we have to." Ale to nie tylko walka "FIFA czyni, więc musimy". We have always experimented around with it and wanted to make the already quite a while. Zawsze eksperymentował wokół niej i chciał, aby już od dłuższego czasu.

In terms of ball control: That you should just try yourself time to figure out how to change the game. Jeśli chodzi o kontrolę nad piłką: że należy po prostu spróbować sobie czas, aby dowiedzieć się, jak zmienić grę. I can tell you however that may be observed especially on the side lines is a big change. Mogę powiedzieć jednak, że można zaobserwować szczególnie na bocznych linii jest duża zmiana. Where the time the ball went out of bounds, they can be kept in PES 2010, with only a small move, perhaps still in the game. Tam gdzie czas piłki wyszedł z granic, mogą być przechowywane w PES 2010, a tylko mały krok, a może jeszcze w grze. On the other hand, if you are not careful, you can carry the ball with the 360-degree control even easier out of play. Z drugiej strony, jeśli nie jesteś ostrożny, możesz nosić piłki z 360 kontroli stopnia jeszcze łatwiejsze z gry. You will feel this difference, then, very clearly. Będziesz czuć tej różnicy, to bardzo wyraźnie. Especially on the lines. Zwłaszcza na linii.

Eurogamer: You look yourself a lot of football for research purposes? Eurogamer: Wyglądasz się dużo piłki nożnej dla celów naukowych? Therefore, you bring your new ideas? Dlatego też przynieść nowe pomysły?

Shingo 'Seabass' Takat****: Actually I get the main input of it if I PES players may see it while playing. Shingo "Seabass" Takat****: Właściwie mogę głównym wejściem, gdybym PES gracze mogą zobaczyć podczas gry. This gives me a different perspective than when I watch real football. To daje mi inną perspektywę niż gdy oglądam Real Football. I can think of many more things that I could integrate into the game. Mogę myśleć o wiele więcej rzeczy, które mógłbym włączyć się do gry. There is always something to improve. Zawsze jest coś do poprawienia. In fact, I even had ideas for the next few years. W rzeczywistości, miałem nawet pomysły na następne kilka lat.

Eurogamer: With dribbling superstars could overcome in 2009, the defense is still too easy. Eurogamer: Z superstars drybling może pokonać w 2009 r., obrona nadal jest zbyt proste. How can you stop in 2010, this powerful player? Jak można przerwać w 2010 r., ten potężny gracz?

Shingo 'Seabass' Takat****: players like Ronaldo and Messi, so these dribbler themselves in genuine Football exceptional abilities, so they have in our game. Shingo "Seabass" Takat****: zawodnicy jak Ronaldo i Messi, a więc te dribbler się w prawdziwy Football wyjątkowych umiejętności, więc mają w naszej grze. For 2010, we did not want to weaken. W 2010 r., nie chcemy, aby osłabić. Messi is a brilliant player and it would not be fair to reduce its value. Messi jest znakomitym graczem i nie byłoby sprawiedliwe, by zmniejszyć jego wartość. Instead, we have renewed the zone defense system. Zamiast tego mamy odnowiony system obrony strefą. It is our opinion the right way. Jest to naszym zdaniem właściwy sposób.

In real football Messi is to stop in one-on-one very difficult. W Real Football Messi jest zatrzymać się w jednym na jeden bardzo trudne. But there are examples where such superstars are effectively taken out of play "because the team works together and the players to help out each other in the zone defense. Ale są przykłady, gdzie takie supergwiazdy są skutecznie out of play ", ponieważ zespół pracuje razem, a gracze, by pomóc sobie wzajemnie w obronie strefy.

Eurogamer: Even the goalkeepers were a problem in the last game, right? Eurogamer: Nawet bramkarze są problemem w ostatnim meczu, prawda?

Shingo 'Seabass' Takat****: Yes, we have first improved somewhat, so that they can be not so easy this time loaded with tricks. Shingo "Seabass" Takat****: Tak, musimy najpierw poprawiła się nieco, tak że mogą być nie tak łatwo tym razem obciążony sztuczek. Furthermore, we have the team we have always asked myself why it is so easy to overcome the keeper. Ponadto, mamy zespół Zawsze zadawałam sobie pytanie, dlaczego jest tak łatwy do pokonania opiekun. Well, in real football, in a one-on-one situation, a completely free attacker a good chance to sink the ball. Cóż, w czasie rzeczywistym piłki nożnej, w jeden na jednej sytuacji, atakująca całkowicie za darmo szansę zatopić w piłkę.

Again, we have a little thought differently. Znowu mamy trochę myślał inaczej. We wanted to cooperate, the defenders anymore. Chcieliśmy współpracować już obrońców. So we have the defense system adapted so that a pure one-occur less frequently on-one situations. Mamy więc system obrony dostosowany tak, aby jedna czysta występują rzadziej na jeden sytuacjach. The defenders will defend the goal always coincided with the keeper to prevent the attack is not so easily have. Obrońców będzie bronić cel zawsze zbiegał się ze stróżem, aby zapobiec atak nie jest tak łatwo.

Eurogamer: What has changed in the champions league? Eurogamer: Co zmieniło się w lidze mistrzów?

Shingo 'Seabass' Takat****: The Master League has visually changed. Shingo "Seabass" Takat****: Master Liga wizualnie zmienił. But this is not the most important. Ale to nie jest najważniejsze. The most important changes stuck in the end. Najważniejsze zmiany stuck in the end. Some in the financial system: If you won a game's predecessors, you got a certain amount of points that were needed to guide the club. Niektórzy w systemie finansowym: Jeśli wygrał grę swoich poprzedników, masz określoną ilość punktów, które były potrzebne do kierowania klubem. This time it's even income from sponsors. Tym razem jest to nawet dochodów od sponsorów. If your team goes on a tour that takes you to one more example, just like in real football. Jeśli zespół idzie na wycieczkę, która zabierze Cię na jeszcze jeden przykład, jak w prawdziwym futbolu.

In addition, it was then game over, if you had arrived in the red. Ponadto wtedy game over, jeśli przybyła w kolorze czerwonym. This time, we thought, in reality this is not always the case. Tym razem, myśleliśmy, w rzeczywistości nie zawsze tak jest. Even if one falls into the red, you can buy, for example, one player who is so popular, for example, that you get more viewers and thus deserves more money again. Nawet jeśli mieści się w czerwonym, można kupić na przykład jeden z graczy, który jest tak popularny, na przykład, aby uzyskać więcej widzów i tym samym zasługuje na pieniądze. I believe this gives the game a larger management component. Wierzę, że to daje gra większej części kierownictwa. But there are so many other new things. Ale nie jest tak wiele innych nowych rzeczy.

We have also integrated the true European league and the Champions League in the real Champions League. Mamy także zintegrowaną prawdziwej europejskiej lidze i Champions League w rzeczywistym Ligi Mistrzów. We wanted it in the Champions League comes to build, not just the players but also the association. Chcieliśmy, w Lidze Mistrzów jest budować, a nie tylko gracze, ale również stowarzyszenia. To sum up: It's just become more interesting. Podsumowując: To po prostu stać się bardziej interesująca.

Eurogamer: The online was a problem in the previous game. Eurogamer: online problem w poprzedniej grze. What will be different this time? Co będzie inny czas?

Shingo 'Seabass' Takat****: Online in the past was a problem for us. Shingo "Seabass" Takat****: Online w przeszłości była dla nas problemu. We have therefore revised the system. Dlatego też zmieniony system. To be precise, the PES 2008-360-based version of our favor because we felt that it worked best at the end. Dla ścisłości, PES 2008-360-bitową wersją naszą korzyść, ponieważ czuliśmy, że wszystko działa najlepiej na końcu.

There is also an online community and an online Champions League, are really great. Istnieje również społeczności online i offline Ligi Mistrzów, są naprawdę duże. Namely, if one line comes into the knockout stage of the tournament, it's just like in the real Champions League. Mianowicie, jeśli jedna linia jest w fazie pucharowej turnieju, to tak jak w prawdziwym Ligi Mistrzów. This is very exciting. To jest bardzo ekscytujące.

Eurogamer: The game seems to be a little slower overall. Eurogamer: Gra wydaje się być nieco wolniejszy ogólnej. Was the basis of realism concerns? Było podstawą dotyczy realizm?

Shingo 'Seabass' Takat****: Yes, that is also connected with that of PES 2010 we changed our approach to development. Shingo "Seabass" Takat****: Tak, to jest również związana z tym z PES 2010 zmieniliśmy nasze podejście do rozwoju. We have set ourselves some goals at the beginning of development, have analyzed many aspects of real football, and implements this knowledge in the game. Mamy stawiamy sobie pewne cele na początku rozwoju Przeanalizowaliśmy wiele aspektów Real Football, i wykonuje tę wiedzę w grze. The balance of the players speed is a quantity that we have analyzed in great detail. Równowagi prędkości graczy jest ilość, że mamy bardzo szczegółowo analizowane.
The thing is this: We need zusammendampfen a game like football that is played over 90 minutes to 10 minutes. Sprawa: Musimy zusammendampfen grę jak piłki nożnej, który grał ponad 90 minut do 10 minut. So there must be differences in the sequence. Musi być różnice w sekwencji. Therefore, the flow of the game may seem a little slower to give pure realistic impression of the game. W związku z tym przepływu gra może wydawać się nieco wolniej dać czysty realistyczne wrażenia z gry.

Eurogamer: Is there a small new gameplay feature is that many people do not notice at first playing, but it is still very important? Eurogamer: Czy małe nowa funkcja rozgrywki jest to, że wielu ludzi nie dostrzega w pierwszej gry, ale wciąż jest bardzo ważne?

Shingo 'Seabass' Takat****: This is probably mainly the new zone defense: So far, most attack situations, basically a one-on-one. Shingo "Seabass" Takat****: Jest to prawdopodobnie głównie obronę nowej strefy: Do tej pory większość sytuacji ataku, w zasadzie jeden-na-jeden. That has changed now, thanks to the new zone defense. To zmieniło się, dzięki obronie strefy nowe. If you want to stop powerful dribbler like Messi you have to slow down their attack just to attack, they may not. Jeśli chcesz, aby zatrzymać potężne dribbler jak Messi musiał spowolnić swój atak tylko do ataku, nie może. In this way we get more support from other midfielders or defenders. W ten sposób możemy uzyskać więcej wsparcia ze strony innych pomocników i obrońców. This is something that has not previously happened. To jest coś czego nigdy wcześniej nie zdarzyło.
I recommend all players as well, Straddle once more. Polecam wszystkim graczom, jak również, Maszyny raz. This year, the straddle is in fact quite different. W tym roku, stelaż, w rzeczywistości jest zupełnie inaczej. Tried it!” Tried it! "

TŁUMACZENIE GOOGLE trzeba czekać na tekst od newsmana

Źródło REJESTRACJA lub LOGOWANIE

Man UTD FOREVER

Offline MichW

• Właściciel Klubu
  • Dostał Piw: 6
  • Na forum od: 21.06.2009r.
  • Od kołyski, aż po grób: Stilon Gorzów ZKS :)
  • Gram w: PES 2013
Odp: Kolejny Wywiad z Seabass !!
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 28, 2009, 14:44:10 »

TŁUMACZENIE GOOGLE trzeba czekać na tekst od newsmana

Źródło REJESTRACJA lub LOGOWANIE

Ciekaaaaawe  ;)
Będziemy czekać
Chcesz dorobić sobie na szybko 15$? Pisz GG: 7886524

Offline Komediowy

• Amator
  • Dostał Piw: 0
  • Na forum od: 25.08.2009r.
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 28, 2009, 15:21:09 »
kurcze che go już  przynajmniej dla spokoju powiedzieli by kiedy demo

Offline darko11221

• Prezes klubu
  • Dostał Piw: 2
  • Na forum od: 31.12.2008r.
  • ..::Ac-Milan Forever::..
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 29, 2009, 09:09:07 »
kurcze che go już  przynajmniej dla spokoju powiedzieli by kiedy demo
Demo będzie kiedy zrobią
REJESTRACJA lub LOGOWANIE
...:::Milan to najlepsza drużyna na świecie pozostałe  to tylko pionki:::...

TWOJA LIGA Pro Evolution Soccer

« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 29, 2009, 09:09:07 »