UWAGA! Problem z Unable to login rozwiązany!
Jeżeli masz problem z Unable to login, napisz maila do konami(
REJESTRACJA lub
LOGOWANIE) z następującymi danymi:
Jeżeli miałeś wcześniej konto, a zrobiłeś nowe i nie działa:1.
-Stare Konami ID
-Stare Game ID
-Sekretne pytanie do Twojego starego Konami ID
-Sekretną odpowiedź
2.
-Nowe Konami ID
-Nowe Game ID
-Sekretne pytanie do Twojego nowego Konami ID
-Sekretną odpowiedź
3.
-Zdjęcie tylnej strony instrukcji (Kod rejestracyjny)
-Zdjęcie dowodu zakupu (Paragon, faktura vat itd...)*
Jeżeli nie używałeś wcześniej Konami ID, a problem "Unable to login" pojawił Ci się na pierwszym koncie, myślę że wystarczą punkty 2 i 3, aczkolwiek pewien nie jestem. *- Ja zrobiłem screena z ultimy, że zamówienie zostało zrealizowane, napisałem im że zgubiłem paragon i to jest dowód zakupu z polskiej strony internetowej, za której pośrednictwem kupowałem.
Ważne!Jeżeli zrobisz zdjęcia, nie zrób z siebie idioty, i załącz je do e-maila, nie wrzucaj na żadne imageshack.us i podawaj linka, bo Konami Cię wyśmieje. -To tak w razie czego, gdyby jednak ktoś okazał się ułomnym.
Konami dosyć długo odpowiada, więc nie spodziewajcie się odpowiedzi na drugi dzień, mnie odpisywali gdzieś po 4 lub 5 dniach.
I wszystko! Cieszcie się grą online!