LODy?To tekstury np piłkarzy:)
nie dokładnie LOD to Level of detail czyli poziom szczegółów. czyli zazwyczaj twórcy gier stosują praktyke, że im dalej jest jakis obiekt to nie potrzebuje aż tylu szczegółów przez co jest brzydszy (dzięki temu gry się nie tną i chodzą na słabszym sprzęcie - ogólnie najbardziej przydatna rzecz w RPGach gdy poruszamy się po rozległych terenach, ale też wtedy świat wygląda gorzej i niekiedy nie widać miejsc/budynkow w oddali). W PESie np. jak grasz na najdalszej kamerze to zawodnicy wyglądają topornie (szczególnie ich twarze). Dzięki opcji LOD w kitserverze zmieniasz poziom szczegółów zawodników i sędziów. Wiadomo, że im więcej szczegółów tym większe obciązenie dla karty graficznej. Dlatego w kitserverze jeśli chcesz mieć ładniejszą grę (większe obciązenie dla kompa) przesuwaj suwaki w lewo, natomiast przesuwanie w prawo zmniejsza szczególy ale wzrasta wydajność. Najważniejsze aby znaleźć optymalną sytuację dla swojego sprzetu (wiadomo, że każdy ma inny komputer i każdemu będzie się ciąć lub nie na innych ustawieniach). Także dzieki przesunięciom wszystkich suwaków maksymalnie w prawo jest prawdopodobne że PES ruszy na dość marnym sprzęcie (powiedziałbym że nawet na sprzecie gorszym od minimalnych wymagań), ale będzie wyglądał bardzo mizernie.
To tyle mam nadzieje że już wszyscy wiedzą jak dokładnie rozwiązać problem przycinek PESa 2010 po zaaplikowaniu mojego patcha;)